Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik mag toch wel hopen dat ik die medebokker niet ben. Ik weet verdorie niet eens waar TS woont ( in begintopic had ze al aangegeven niet meer in Schagen te wonen ). Als jullie denken dat ik het ben, dan ben ik vast helderziend ook dat ik weet om welk asiel het gaat en waar TS woont.
En ja vast, ik ga geld betalen voor de kat omdat ik een spion ben.
MOD IK WIL HIER GRAAG DUIDELIJKHEID OVER WIE HIER BEDOELD WORDT. NU WORDT IK PAS ECHT BOOS.
Heel dit topic zijn jullie al tegen mij aan het kloten
Anoniem schreef:Ik mag toch wel hopen dat ik die medebokker niet ben. Ik weet verdorie niet eens waar TS woont ( in begintopic had ze al aangegeven niet meer in Schagen te wonen ). Als jullie denken dat ik het ben, dan ben ik vast helderziend ook dat ik weet om welk asiel het gaat en waar TS woont.
MOD IK WIL HIER GRAAG DUIDELIJKHEID OVER WIE HIER BEDOELD WORDT. NU WORDT IK PAS ECHT BOOS.
Evi84 schreef:Blijkbaar is een kat in eigen straat meenemen en de eigenaar daarna 150€ laten betalen wel gangbare praktijk bij dit specifieke asiel. (lees recensie van enkele jaren terug) Ondanks dat er toen ook een probleem met de chip was, geeft men wel degelijk de kat mee wanneer men betaalt...
Dit asiel is gewoon foute boel.
Frummels schreef:Anoniem schreef:Ik mag toch wel hopen dat ik die medebokker niet ben. Ik weet verdorie niet eens waar TS woont ( in begintopic had ze al aangegeven niet meer in Schagen te wonen ). Als jullie denken dat ik het ben, dan ben ik vast helderziend ook dat ik weet om welk asiel het gaat en waar TS woont.
Meine güte zeg Corrie, niet zo op je tenen getrapt zijn. Er praten en volgen hier weet ik veel hoeveel bokkers mee. Je maakt er zelf van dat het over jou gaat hoor. Je voelt je overduidelijk aangesproken. Niemand noemt jouw naam en een mod kan iemand ook niet dwingen om jouw naam te noemen. Er wordt alleen gezegd dat het niet gek is dat een medebokker het asiel getipt heeft. Zo gek is dat toch niet.
Jeetje dat getem en gejuf.. Dit topic is al weet ik het hoeveel keer op slot geweest en ik heb zo een vermoeden dat er nu weer getemd is en er weer een slotje komt.
Anoniem schreef:Dan is het een vreemde opmerking tenzij iemand weet waar TS woont. Of TS via pb wel de gegevens van asiel ( wat haar goed recht is ) vermeld heeft.
Anders is het niet mogelijk dit door te spelen.
paardje87 schreef:Evi84 schreef:Blijkbaar is een kat in eigen straat meenemen en de eigenaar daarna 150€ laten betalen wel gangbare praktijk bij dit specifieke asiel. (lees recensie van enkele jaren terug) Ondanks dat er toen ook een probleem met de chip was, geeft men wel degelijk de kat mee wanneer men betaalt...
Dit asiel is gewoon foute boel.
Ik heb toevallig ook net snel het asiel gevonden en lees ook zeker wat verhalen waar het een 'luchtje' heeft. Je zou toch bijna contact zoeken met de andere gedupeerde en dit samen gaan aanpakken zodat dit de laatste keer is dat het desbetreffende asiel zoiets in het hoofd haalt.
Sybelle schreef:Beroerd dat je je kat niet terug krijgt. Erg inflexibel en ten nadele van de kat.
Maar dat geroep om een zaak beginnen is nutteloos.
De vorige eigenaar heeft de kat uit het asiel. Dat gaat via een bruikleen overeenkomst. Het asiel is dus nog steeds eigenaar en kan doen wat ze wil.
Sybelle schreef:Beroerd dat je je kat niet terug krijgt. Erg inflexibel en ten nadele van de kat.
Maar dat geroep om een zaak te beginnen is nutteloos.
De vorige eigenaar heeft de kat uit het asiel. Dat gaat via een bruikleen overeenkomst. Het asiel is dus nog steeds eigenaar en kan doen wat ze wil.
Maar dat geroep om een zaak te beginnen is nutteloos.