Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:10

Ja :j
Zij socialeert haar katten heel goed :j
Maar goed, het is ook niet niks zomaar meegenomen worden naar een ander huis en dan OOK nog een andere kat én kinderen :(:) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:16

Het arme ding weet niet wat m overkomt :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:18

Ja precies !
En als hij net zo'n watje is als Maliki, dan duurt het nog wel even. Die durfde -tijdens de vakantie logeerpartij bij m'n zus, ook pas na 10 dagen beneden te komen :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 12:03

Hoi! Onze kat word een beetjje oud :( hij word wat slomer en slaapt heel veel en krijgt de deur steeds moeilijker open

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 12:13

Katten, ik zou niet zonder kunnen <3
We hebben er momenteel 4. Racoon, een maincoon die we van mijn zus hebben overgenomen omdat haar vriend allergisch was. Queeny, een lelijke rode pers :D die erbij loopt als Quasimodo :D, overgenomen van zijn baasje omdat zij ziek was en niet meer voor de katten kon zorgen. En dan Mamsie en Bambix, twee boerderijkatjes die ik al jaren op stal verzorgde, en mee heb genomen toen ik van stal moest verhuizen. Ze hebben chronisch ontstoken oren en vatbaar voor blaasgruis, dus ze hebben het speciale dieet en medische zorg nodig, dus wilde ze niet achterlaten. Ze wonen nu een half jaar bij ons, en gaat super!! Mamsie was al 12, Bambix al 7, heel hun leven op de boerderij gewoond, altijd buiten. Maar nu krijg je ze met geen stok naar buiten! Ze slapen op de kachel, doen niets liever dan kroelen, en naar buiten willen ze echt niet meer *ja 2 tellen rondje tuin en thats it :)) *

Tot net voor kerst hadden we Kruimeltje. Mijn katje, had ik gekregen toen ze een kitten was. Helaas werd ze ziek, en hebben we haar moeten laten inslapen. Met zoveel pijn in mijn hart, en ik stond niet echt achter de keuze, ondanks dat ik wel weet dat het beter was, maar het was zo kl*te gewoon. Ik wilde zoveel meer proberen, maar niets sloeg aan, en dat is zo frustrerend... ik moest mij echt inhouden niet tijdens het inslapen met haar naar buiten te rennen... meest moeilijke moment ooit met de beesten. Inslapen is altijd moeilijk, maar dit was toch wel de moeilijkste. Nu ook alweer tranen als ik eraan denk....
Mis haar enorm, ze lag altijd bij mij op bed. Nu is het zo leeg....

Katten, ik zou niet meer zonder kunnen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:01

*valt binnen*

Opgegroeid met katten , nest na nest tot een buurvrouw ons via een stichting hielp ze te steriliseren. Nu hebben mijn ouders nog 4 , allen 5+ :). Oudste is mijn kat , zij wordt in november 10 . We hebben nog ewn dochter van haar die is een half jaar jonger en een kater die dan 5 is. De andere dame is 7 bijna 8 , woon sinds een jaar alleen en als ik.elke maandag kom voel ik me zo gelukkig. Mijn kat wordt oud en slaapt meer , maar voor mij neemt ze de tijd. Samen ontbijten echt zalig <3

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:03

zou ook niet zonder de katten kunnen, 's avonds liggen ze heerlijk bij me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:06

Dat mis ik vooral , het warme snurkende en kwijlende lijfje bij je opgekruld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:08

Heb ik gister een nieuwe krabpaal voor Klaaz binnen gekregen, met kattenkruid, doet ie er helemaal niks op uit. Niks! Hij vind de kartonnen doos waar het in zat leuker :')

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:08

dat is toch ook veel leuker .
de doos is altijd veel leuker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:11

Nou het blijkt, ik ga wel iets van karton voor hem maken want hij is er veel mee bezig. Maar hij heeft de bank echt zo beschadigd de laatste tijd dat ie echt aan de paal moet :')

We leren hem nu in zijn eigen kamer te slapen en nu snap ik waarom ze van Sphynxen zeggen dat het net kinderen zijn. Hij is altijd aan het eten als wij de slaapkamer in gaan dus dan gaat ie na 5 minuten standaard lopen mauwen. Dan pakken we hem op en doen hem in de dekens waar hij dan meteen in duikt en begint lekker te spinnen. Alsof we hem moeten instoppen elke avond _O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:14

En ook een verhaaltje voorlezen natuurlijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:14

MamaMiesje schreef:
En ook een verhaaltje voorlezen natuurlijk :+

ja en een slaapliedje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:22

Doe je hem ook een pyjamaatje aan?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:23

Zo'n sexy flanellen gevalletje? :))

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:24

Chico zou dat ook wel willen geloof ik: die ligt steeds heerlijk verstopt onder de dekentjes :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:26

Nou hem iets aan doen wil ik niet aan doen :') Want ik had laatst al het tuigje om toen deed ie al alsof ie ineens niet meer kon lopen. Springen helemaal niet en hij liet zich van de bank vallen :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:33

Ja die heb ik ook! Had die ook klittenband aan de onderkant? Want dat zit niet zo lekker bij hem. Zit precies op zn elleboog en schuurt een beetje.

Klaaz werd ook spontaan gehandicapt ja :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:34

Op de borst en onderaan klittenband geloof ik ja :j een soort van bodywarmertje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:40

Ik ga m zo weer eens om doen en dan filmen.
Ik zou het leuk vinden als hij er aan wendt want volgens mij vind hij het best leuk om mee op hort te gaan dus wil ik m af en toe eens ergens naar toe mee nemen :P Naar mn schoonouders bijv.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:45

Joolien schreef:
Nou het blijkt, ik ga wel iets van karton voor hem maken want hij is er veel mee bezig. Maar hij heeft de bank echt zo beschadigd de laatste tijd dat ie echt aan de paal moet :')

We leren hem nu in zijn eigen kamer te slapen en nu snap ik waarom ze van Sphynxen zeggen dat het net kinderen zijn. Hij is altijd aan het eten als wij de slaapkamer in gaan dus dan gaat ie na 5 minuten standaard lopen mauwen. Dan pakken we hem op en doen hem in de dekens waar hij dan meteen in duikt en begint lekker te spinnen. Alsof we hem moeten instoppen elke avond _O-

geweldig zo'n kat

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:38

Afbeelding

dan krijg je zoiets ongeveer

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:41

Heerlijk toch?
Zeg nu zelf: jij vindt het toch ook lekker, onder een dekentje op de bank? :z

dipstaartje