Dess: oh leuk, ik steek mijn hooi ook in zo'n bal!

heb je ook het grootste formaat?
Welk hooi geven jullie trouwens?
Ik breng geregeld hooi van de paarden mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dess schreef:Tianbelli schreef:Kleurdwergjes (en vooral vrouwen) kunnen aggresief uit de hoek komen ja,
heb er al genoeg ervaring mee, ook met 50% kleurdwerg voedsters,
waren evenerg
Een vriend van me kweekt NHD, en zij zoontje van 6 en dochtertje van 4 helpen met
het verzorgen van de dieren. Hij heeft speciaal deze dieren gekozen om te kweken
voor de kinderen
Ojee, mijn rammetje is een rasechte kleurdwerg![]()
tot nu toe nog niet agressief geweest.
. Maar we moeten eerst een goed hok voor hem maken. We willen zelf een hok+ren gaan maken, omdat ze in de huiskamer komen. En zo'n dierenwinkel kooi vind ik echt lelijk
. Waarschijnlijk wordt een een hok met 2 verdiepingen en dan een ren ervoor. Afmetingen zijn we nog niet helemaal uit.

) maar weet echt niet wat nou normale prijzen daarvoor zijn. Heb al veel gegoogled en sites bekeken, maar die zijn soms wel 120 euro.

Ook is dat echt een stevige ren zonder irritante pinntejes, mijn ren is stevig en valt niet snel om. 
TinkerTreas schreef:Ik weet niet of de leeftijd van het castreren ook te maken heeft met het formaat konijn? Waarschijnlijk willen we Nederlandse Hangoordwergen.
Het liefst zou ik een vlaamse reus willen, maar daar hebben we echt geen ruimte voor
dierenfan schreef:ik zou proberen een goed oud hondenhok ergens te kopen en wat te verbouwen en op te knappen. kan je qua hoogte vaak makkelijk voor een deel een verdieping in maken is stevig en goed hout en een rennetje eraan en klaar ben je. Ideaal!!
dierenfan schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr bijv. kan je leuke dingen mee doen voor cavia's hoewel je misschien met tocht zit?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr voor nijnen
en dit is even snel opgezocht. Er is vast in de buurt wel eens wat te vinden wat waarschijnlijk een koopje is. Je hebt vele malen beter hout dan bij het gemiddelde nijnenhok. Mijn hondenhok wat ik heb is al weer 2 jaar hier en mijn nijnen (heeft ook een groep van 6 in gezeten, nu nog 2) zeiken er helaas veel in en poepen ook (is het enigste waar ze het hok voor gebruiken) en het is gelukkig nog totaal niet aan het rotten.