En dan precies op de nagelriem, dat voelt zo fijn. Bij mij moet iedereen ook aan de kant als ik met het blok ga gooien hoor, het kan 10 keer goed gaan en dan 10 keer op een onmogelijke manier dat blok op een plek krijgen waar het helemaal niet hoort te komen.
Hahaha dat zou bij mij net zo zijn, ook een kunst het blok boven op de klimschutting gooien en hem als een boemerang weer opvangen
Wilawander
Geplaatst: 05-05-15 20:40
Ohja we oefenen ook vaak al die situaties. Tegen de wand aan knallen kan ik ook goed.... of zo dat het blok rechtop staat. Ook handig om te oefenen. En sinds de nieuwe ipo blokken er zijn is het helemaal een ramp.
Hahaha dat heb ik ook eens gehad toen assad nog jong was die keek even raar op toen dat blok terug kaatste hij probeerde hem ook nog te vangen. Levensgevaarlijk
Gaat wel goed, train bijna niet met hem hij bouwt zoveel drift op in de auto dat hij daarna 3 dagen niet lekker is. Ben nu eerst rustig fietsen weer aan het opbouwen en dan zien.
Maar heb sowieso veel pech met de honden monenteel, onze jongste pup ging ontzettend goed echte toekomst als werkhond. Tot ik hem vrijdag uitliet en hij op 3 poten terug kwam ze verwachte z'n Kruisband maar gisteren bij de orthopeed zijn er foto's gemaakt van de benen heupen en lendewervels alles perfect dus dat was top. Tot we naar de torocale wervels gingen kijken. Hij heeft blijkbaar een rare koprol genaakt want hij heeft een irritantie van de disc tussen T9 en T10 wat inhoud dat hij de rug bolt om van de druk af te zijn en daardoor dus slecht loopt. Nu 4-6 weken rustig aan doen,zwemmen en medicatie en dan hopelijk is de irritantie weg en is hij weer de oude zoniet moeten we nog maar zien wat kan
Heel herkenbaar die verhalen over de blokken. Aan de wangen kan ik ze niet beethouden, in het midden gaat het 1 keer, daarna is het ondergekwijld en worden het echt gevaarlijke acties.
Met Eyck zijn we momenteel aan het speuren en appelwerk aan het doen, durf het nog even niet aan om hem al weer aan het pakwerk te laten beginnen. Thuis functioneert hij momenteel goed, maar ik zie nog wel wat aan zijn lopen op momenten. Verder gewoon aan het opbouwen qua lopen en conditie, fietsen heb ik ook nog uitgesteld maar wil ik eerdaags ook weer op gaan pakken.
Ik hoop (zeker voor die kleine) dat ie op relatief korte termijn toch weer aan de gang mag op de mouw...
Djang heeft gelukkig totaal geen last meer van zijn poot. En draait weer volop mee met alle onderdelen. Alleen fietsen moet ik nog weer oppakken. Want zijn conditie is erg verminderd.
Ik wil het fietsen ook weer oppakken voor conditie (die is echt triest , wat handig is met het niet werken, met conditie zou hij een stuk pittiger te handelen zijn) en ivm spieropbouw en afharden van pezen/banden. Althans... ik heb de hoop dat het helpt
Wilawander
Geplaatst: 07-05-15 13:12
Het zag er op de foto's allemaal prima uit Nu hopen dat de SV het ook zo ziet.
Hebben nieuwe standfoto's gemaakt van Nica en Draco.
Hier vandaag leuk nieuws te horen gekregen. Als we zo doorgaan, dan misschien eind dit jaar vzh examen doen.
Trainer gaf eerlijk toe dat hij in begin dacht, dat het niet goed zou komen. En nu gewoon een hele happy hond op het veld, die graag wil werken. Dus best wel trots op Djang