Weten jullie misschien wat er met mijn dwerg is? Sinds een week wil hij steeds minder dingen eten en slaapt hij op de meest vreemde plekken. Hij lustte zijn brokjes al niet graag, maar nu at hij helemaal niks. Nootjes, rozijnen, pijnboompitten, yoghurt drops, aardbei drops; hij was er altijd gek op en rukte het meteen uit mijn handen, maar nu wil hij zelfs dat niet meer! Hij heeft net wel een beetje aan een hondenkoekje en een stukje brood geknabbeld, maar eten doet hij het niet.
Hij sliep al een tijdje niet meer in zijn huis maar in een hoop sizzle 'beneden'. Nu slaapt hij midden op zijn plateau (zonder nestmateriaal/zaagsel oid), in zijn wc of 'zittend' aan zijn voerbak. Hij houdt zijn voerbak vast met zijn handjes en hangt voorover, en slaapt dan geloof ik...
Hij loopt nog wel in zijn molen en is vrij actief, maar toch vind ik het vreemd.
Weten jullie wat het kan zijn? Komt het door de winter/tandjes/ouderdom (hij is bijna een jaar, het is een rus). Ik maak me best zorgen om hem, maar er is hier geen dierenarts die wat met hem kan vermoed ik.