Yom schreef:Wat vervelend zeg en aan de ene kant snap ik dat je hem zo niet kunt houden maar aan de andere kant denk ik geef hem nog een poosje de tijd
Ik heb hier regelmatig onbedoelde krassen en dat bloed dan ook ( soms flink) maar ben eigenlijk nooit naar de HA gegaan. Wanneer zou je er eigenlijk mee naar de HA moeten gaan?
Krassen van nagels niet zo'n punt, een beet gaat dieper en moet je in de gaten houden. Bij bot (dus in handen) bij een beet vaak wel direct antibiotica.
Sorry, ik had eerdere berichten niet gelezen en was in de veronderstelling dat t om een jonge kat ging. 16 is wel lastig.
Ik ben vorig jaar ook aangevallen door mijn kat, nog nooit mee gemaakt maar wel volledig te verklaren. De schuld en trigger lag buiten mij, en daardoor was het vertrouwen niet geschaad gelukkig. ondanks dat ik direct m'n hand niet meer kon gebruiken en flinke blauwe plekken onder de krassen en beten had zitten. Het was echt heftig
Maar het was een stomme samenloop van omstandigheden die te verklaren en in de toekomst te voorkomen is.
Ik kan me voorstellen dat, als de trigger zo breed lijkt te zijn (of überhaupt niet echt te verklaren is) en dus lastig te voorkomen, het heel erg anders ligt. Sterkte met de beslissingen