Helaas is mijn pakje nooit aangekomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luna2006 schreef:Wat een fijn pakket!!
Helaas is mijn pakje nooit aangekomen
DayDream21 schreef:Mijn pakje is inderdaad niet meer aangekomen. Ik heb twee keer mijn telefoonnummer in de brievenbus achtergelaten, ik heb de situatie aan hun buren/makelaar die het appartement verhuurt uitgelegd en ik ben meerdere keren langs geweest. Helaas geen gehoor van de huidige bewoners.
Ik vind het echt heel rot Luna. Baal er ontzettend van. Misschien zou je kunnen doorgeven wat er in het pakket zat zodat ik er wat van voor Gibby kan kopen. Dan pak ik het in en is er toch nog een soort unboxing. Wel een stuk minder leuk natuurlijk, maar ik denk dat het pakket niet meer boven water komt...
Suusw schreef:Leuk!! Ik ben er nog nooit geweest dus ben heel benieuwd. Ik ga op zaterdag, Floyd blijft thuis![]()
Kim, welke hond(en) heb jij zaterdags mee?
KimD schreef:Suusw schreef:Leuk!! Ik ben er nog nooit geweest dus ben heel benieuwd. Ik ga op zaterdag, Floyd blijft thuis![]()
Kim, welke hond(en) heb jij zaterdags mee?
Dat is nog een verrassing, maar ik gok Maze & Harvey. Maar misschien wordt het Maze & Vixem. Of we nemen deze drie mee en laten nummer drie in de camper om daarna over het terrein mee te nemen. Aan de andere kant, als we er maar twee bij hebben kan ik op zaterdag naar hartelust shoppen.
Suusw schreef:Met drie honden kan je ook wel shoppen toch? En anders wil ik wel even voor oppas spelen hoor