Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michje schreef:Aah, ok!Net als bij Myrddin dan? Pop want cinnamon uit niet cinnamon tonende ouders?
Ik vind het ontzettend interessant, maar snap er nog weinig van, haha!
) doorgeven.

ze zijn zo gezellig
Ik heb een trui met van die glimmertjes en die hebben ze inmiddels bijna vakkundig kaalgesloopt
PowerReiner schreef:Ik lees nog mee
Alleen niet elke dag.
Wat is Artemis groot geworden!!!!Heeft ineens een groeispurt gehad
![]()
Wat leuk dat ie zo ontzettend ondernemend is. Als het eten niet naar mij komt, dan kom ik het wel halen

Allemaal trouwens!

niet om een vogeltje uit te zoeken, hij wil echt niet, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar ze
even kijken of ik tegen die tijd nog kan lopen met mn buik
Dat kan hij vast niet weerstaan 
Cayenne schreef:Nee hoor, maakt in principe niet zo heel veel uit. Toevallig zijn er vier popjes hier die het meeste tam zijn (Phoenix, Joy, Sterre en Djinti), maar mijn tamste valk (Saffier) was een man![]()
De popjes zijn wel echte vrouwen, want ze zijn verzot op bling. Met oorbellen of ketting de voliere binnen stappen is not done, want ze duiken er meteen op afIk heb een trui met van die glimmertjes en die hebben ze inmiddels bijna vakkundig kaalgesloopt
![]()
De mannen zijn wel wat meer macho en iets minder snel van hun stuk, maar ik moet zeggen dat ze allemaal vrij makkelijk zijn
we hebben MANNEN nodig, niet nog meer kippen! 

Ik voerde eerst Teurlings 230, maar daar gingen ze heel selectief van eten en lieten al het 'mindere lekkers' gewoon liggen