Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chantal_bel schreef:1 man op 3 vrouwen gaat prima volgens een vriend van me. die heeft een eigen aquarium zaak dus zal het vast wel weten.
wat voor voer geven jullie aan de betta's?
ben bezig met de achterwand verwijderen van de aqua van me vriend. achterwand is los alleen zit er nu nog kit op rot werk is dat om dat eraf te krijgen
Feria schreef:chantal_bel schreef:1 man op 3 vrouwen gaat prima volgens een vriend van me. die heeft een eigen aquarium zaak dus zal het vast wel weten.
wat voor voer geven jullie aan de betta's?
ben bezig met de achterwand verwijderen van de aqua van me vriend. achterwand is los alleen zit er nu nog kit op rot werk is dat om dat eraf te krijgen
Kijk je zo uit naar je betta man en dan zit hij er niet bij![]()
3 vrouwen is inderdaad goed ja, wel handig zo'n vriend met een aquariumzaak (moet ik ook dringend zoeken)
Qua voer geef ik ong 2 x in de week 's morgens betta vlokken (heb je van verschillende merken) en 's avonds krijgen ze diepvries (moet je wel laten ontdooien voor je het voert), levendvoer (watervlooien, artemia, muggenlarven, tubifex,...) of gedroogde rode muggenlarven.
1x in de week krijgen ze 's morgen groenvoer. Ik probeer er een beetje afwisseling in te houden, zodat ze geen tekorten hebben.