lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 22:17

:(:) denk nog vaak aan jullie en Kimmie...

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:00

pfffff ... ik heb vanmiddag moeten wegklikken want ik kreeg na een paar zinnen de tranen al in mijn ogen.
niet echt de bedoeling als je op je werk zit.

wacht nog maar met een nieuwe pup tot je zelf voelt dat je er klaar voor bent.
heel heel heel veel sterkte :(:)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:11

Jeetje Fem, ik zie je bericht nu pas en heb het echt met jankende ogen gelezen.. ;(

Natuurlijk is het verdriet nog niet weg, het begint nu pas door te dringen in je ziel, nu pas ga je beseffen wat je al die tijd niet wilde beseffen.
Jullie kleine meisje, het puppekind dat alle bokkers betoverde, het mocht niet zo zijn.. haar tijd hier op aarde was te kort. Afschuwelijk! ;(

Ik wil jullie nogmaals ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van jullie kleine meid.
Zelfs ik, iemand die haar helaas niet meer in het echt heeft mogen meemaken, denk nog elke dag aan haar.. kun je nagaan Femke!

Kimmie heeft een stempel achtergelaten op alle mensen die ooit haar topics hebben bekeken: ze was een engel op aarde, maar het was haar plaats niet. :*

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 02:25

Nog een extra dikke :(:) voor je meis...

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:44

Femke wat een mooie tekst, echt vanuit het hart.

Vergeten zul je haar nooit, vergelijken blijf je doen, maar dat doe je naderhand ook weer bij een andere hond.
Hier thuis horen we nog vaak, o ja weet je nog wat Queen, Noeschka, Quicky of Paddington deed?? Ja zoiets zou die niet doen, of he dat deed die ook.

Dingen die je mist zijn de meest dagelijkse dingen.
1 hond staat te eten 1!!! (stonden er altijd twee)
Die voerbak wordt niet meer gebruikt als voerbak voor de ander maar als drinkbak.
Soms meen je dat je hondje nog ergens tevoorschijn komt, dat ie er zo aan komt lopen. Nee dat dacht je maar.
Je mist een beweging om je heen, al heb je in jouw geval er zoveel lopen, elk heeft zijn eigen wandelingetje. Zo mis ik er hier eentje die je echt overal tegenkwam en die je onder de voeten stond.
1 hond die blaft ipv 2. (als die ene tenminste blaft want waken doet ze ineens niet meer??)
een lege stoel/kussen/mat/mand

nee vergeten zul je haar nooit, wel blij zijn dat een klein hondje jouw hart en dat van anderen zo heeft kunnen raken.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 11:00

dank jullie wel voor de lieve berichtjes..

vergeten doen we de hondjes nooit,ik ben al wat honden kwijt geraakt en daar hebben we het nog steeds over,kimmie was ook vernoemd naar mijn eerste rottweiler die in 2004 overleden is...

kimmie is erbij gekomen omdat we verwachtten dat er dit jaar wel wat dieren zullen gaan hemelen,en we hadden zoiets van,dan is er een jong leven in huis,een toekomst...

en de eerste die we moesten laten gaan was dat jonge leven...

en dat is gewoon niet te accepteren,het klopt niet...

en dan tref je ook nog zo'n geweldig lief meisje...echt wat een lief hondje was het...

en ja er lopen hier nog 5 honden rond,maar iedere hond is toch uniek,zo lag kimmie altijd wel ergens op mijn voeten,of bij mij,en als ze wilde kroelen kwam te tegen me opstaan,dan moest ik mee naar de bank,en kwam ze heerlijk tutten...

en we denken eraan om een puppie te nemen,meer omdat we nu in zo'n verdriet zitten,en helaas verwachtten we nog meer verlies van dieren,en een puppie kan je ook weer blij maken,weer aan andere dingen laten denken...

als we een puppie nemen,dan wordt het een rottweiler,we zijn helemaal verzot op dat ras,dus ja...er komt dan weer een rottie...

en ja ,als ik dan zo'n hondje zie he... : http://hunde.deine-tierwelt.de/kleinanz ... a70410839/

die heeft zo'n kimmie koppie...

maar dan merk ik dus dat ik op zoek ben naar kimmie.... ;(

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:05

Met een nieuwe Rottweilerpup heb je natuurlijk meer kans dat je haar met Kimmie gaat vergelijken, maar geen enkele hond is hetzelfde dus als je weer een pup neemt dan ga je ook haar leuke dingen zien en dat verzacht misschien het verdriet om Kimmie.
Je moet doen wat je zelf het beste vindt, alleen jij kunt daarover beslissen.

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:17

Jeetje wat heb jij veel voor je hondje gedaan.
Kan me voorstellen dat je helemaal in een roes zit.

Dat filmpje is mooi gemaakt, geweldige pup was het ook.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:50

ik heb het begin van je topic een hele tijd gevolgd. en ik lees nu pas het ''einde''.

nog gecondoleerd. ik zit met tranen in mn ogen te lezen... veel sterkte!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 04:18

Femke neem je tijd.. het is nu bijna een jaar geleden, dat ik afscheid moest nemen van mijn allerliefste meisje, of nou ja, afscheid was ons niet eens gegund, uit het leven weggerukt, zo snel, in een half uur tijd.. eerst denken dat het nog goed komt, en kort daarna haar overleden lijfje op de tafel moeten leggen.

nog steeds huil ik om haar, mis ik haar, voel ik me schuldig, het leven gaat door, tuurlijk dat is ook zo, maar missen en de pijn die daar bij hoort, daar staat geen tijd voor, moet je ook niet willen, als een nieuwe pup voor jou goed voelt, moet je dat doen, is het eigenlijk te pijnlijk, wacht dan nog .. je weet het wel wanneer je er klaar voor bent.

Kimmie heeft geleefd, heeft met liefde geleefd, jij hebt met liefde voor haar gezorgd, de tijd komt, dat je ook met voornamelijk liefde aan haar terug denkt. maar nu nog niet.

En lieve kleine Kimmie (B)engel, laat mijn Sam een beetje met rust daar he, ze was niet zo van de vrolijke pupjes ;)

knuffel voor jou Fem... ik weet hoeveel pijn het doet...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 16:42

dank je wel baroen..en ja het doet zeer,nog steeds...het is een mega heimwee gevoel,de hele dag door...

en ja we willen wel een nieuwe pup halen,aan de ene kant kan ik me erop verheugen,aan de andere kant voel ik me zo schuldig...

eigenlijk kan ik wel huilen dat ik weer een nieuwe pup moet gaan halen...we willen kimmie hier rond hebben lopen,maar ja,dat kan niet meer...

het is zo'n tegenstrijdig gevoel,de hele dag maalt mijn hoofd maar door...piekeren,denken,herinneringen vliegen door mijn hoofd heen,haar koppie,haar mooie ogen,haar overlijden,het inslapen,zie haar steeds in mijn gedachte dood liggen op de bank... ;(

heb er gewoon geen rust en vrede mee.... ;(

enne kimmie hield heel erg van kusjes geven...ze had zoveel kusjes voor alle hondjes,dus ws wordt ook jou sam bedolven onder haar kusjes.... :j

ze viel zelfs achterover tijdens het kusjes geven, de schat... :D
Afbeelding

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 16:59

nogmaals veel sterkte met het zware verlies.
Ik denk nog vaak aan jullie, ik genoot altijd van de topic over Kimmie

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:55

pfoeh, Fem, het is ook niet makkelijk :(:)

Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie weer een pup willen om de boel op te komen vrolijken! Zo'n beestje brengt zoveel plezier in je leven. Maar probeer het op het juiste moment te doen.
Neem de tijd voor de verwerking, het is niet niks geweest! Een hele harde onverwachte klap, dat heeft tijd nodig.

Ik wil jou en Edwin nogmaals heel veel sterkte wensen, want pijn blijft het doen!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 19:19

Fem, wat een lieve foto. Die kleine Kimmie was ook een lieffie, kan me voorstellen dat het gemis voortduurt....

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:22

Hoe is het nu met je Fem?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 09:31

ach bregh wat zal ik zeggen....

het leven gaat door,en de pijn en verdriet worden helaas niet minder...die foto die hierboven staat,die scroll ik ook snel door,anders ben ik weer een hele dag van 't padje...

maar ja,hier kunnen jullie niets mee,en ikzelf eigenlijk ook niet,ik moet dit een plekje kunnen geven,weet alleen nog niet hoe...

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:33

:(:) Het blijft ook vreselijk...

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:08

kimmie261 schreef:
ach bregh wat zal ik zeggen....

het leven gaat door,en de pijn en verdriet worden helaas niet minder...die foto die hierboven staat,die scroll ik ook snel door,anders ben ik weer een hele dag van 't padje...

maar ja,hier kunnen jullie niets mee,en ikzelf eigenlijk ook niet,ik moet dit een plekje kunnen geven,weet alleen nog niet hoe...

Stop het in elk geval niet weg meis, laat het komen zoals het komt. Het was veel, heeeel veel in een veeeel te korte tijd wat je is overkomen. Leven gaat idd door, maar dat wil niet zeggen dat je niet stil mag staan en achterom kijken om de mooie herinneringen mee te nemen naar nu. :(:)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:28

Heel heel veel sterkte, heb al die tijd met jullie meegeleefd........
Helaas is de ongelijke strijd verloren........

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 14:47

bregh,het probleem is dat elke herinnering me zooo verdrietig maakt...

soms ademen mijn honden zoals zij ook deed,je kent het wel,zo'n diep zuchtje...dan schrik ik gewoon,en gelijk word ik dan zo verdrietig...

waarom nou???

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:55

Helaas kan ik je op die laatste vraag geen antwoord geven lief.....:(:)

Dit is iets dat niet oppervlakkig zit.... en dus ook niet snel zal slijten.... :(:)

Je hebt met heel je hart van Kimmie gehouden en dan kan je niet anders dan compleet stuk zitten nu.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:09

Fem wat erg, ik heb het nu allemaal zitten lezen , tranen over mijn wangen!
Waarom zit het jou nou niet eens mee, ik hoop van harte dat je het een plekje kan geven!
Dikke knuf :(:)

The gate to Heaven.

I got to the gate of Heaven
After we said goodbey,
I began to miss you terribly because I heard you cry,
suddenly there was an Angel, she asked me to enter Heavens gate,
I asked her if I could stay outside and wait
for someone who would be late.
I wouldn't make much noise you see,
I wait here patiently, I wouldn't bark or howl just play with my tennisball.
The angel said I could stay right here and wait for you to come, because heaven wouldn't be heaven if I went alone.

So I'll wait right here you take your time.
But keep me in your heart,
because Heaven wouldn't be heaven without you to warm my Heart

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:16

Net als zoveel mensen denk ik nog regelmatig aan Kimmie. En dat verdiend ze. Zo'n geweldig hondje, ik denk dat het voor jullie het allermoeilijkst is, maar dat veel mensen hier op bokt het er ook nog steeds moeilijk mee hebben.
Ik heb zitten huilen bij je berichtje, huilen van verdriet, en tranen van blijdschap om te zien hoe ontzettend veel er om Kimmie is gegeven.

Neem de tijd voor een nieuwe pup, die komt vanzelf op je pad als de tijd daar is, daar beni k van overtuigd :)

Groetjes,
mij

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:17

Jeetje zeg...
Heb ruim een maand niet meegelezen, en dan dit...
Wat een klap voor jullie moet dit zijn!

Ik heb vorige week mijn Doberreu in moeten laten slapen vanwege een enorme en agressieve tumor in zijn buik, dus weet een beetje hoe je je voelt. Hij is nog geen 5 maanden bij me geweest, maar was zo aan hem gehecht. Mijn andere hond Zarah ook, ze mist hem ook merk ik af en toe. Maar ik heb er vrede mee, er was niks meer aan te doen, en hoewel hij geen pijn had was dit beter. Hij ging met de dag achteruit. Maar wat een verdriet zeg...

Hoe zijn je andere honden er onder?

Heel veel sterkte meis!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 15:22

moosje,dank je wel..

ja het verdriet is gewoon zo erg....je gaat je zo hechten aan een dier,en ik ken het wat jij zegt,al is het 5 maanden,als je die klik hebt,dan maakt tijd niet meer uit...

heca hadden we ook pas een half jaar,en daar had ik ook zo'n verdriet van,die hadden we nog zo graag langer bij ons willen hebben..

maar kimmie....nee,kan er niet bij,mis haar met de dag meer en meer...

ik heb gister gebeld voor een puppie,huilend aan de foon gezeten,mevr moet ook wel gedacht hebben... :o ,maar maandag gaan we kijken voor een pup,en hopenlijk echt hoor,kan die het verdriet iets verlichten,dit is echt te heftig....