Gelukkig nieuwjaar allemaal! Gisteren zijn we nog langs geweest op ons oude adres, maar er was weer niemand thuis. Ik heb weer een briefje achtergelaten met mijn telefoonnummer. Nu gaan we ruim een week op vakantie, dus het is even afwachten. Hopelijk wordt ik gebeld, fingers crossed. Ik begin me wel steeds meer af te vragen of ik het pakketje nog wel krijg. Echt balen, sorry SS...
Fijne jaarwisseling! Sorry santa, ik heb de laatste tijd geen tijd om rustig voor bijlezen / de zoektocht te gaan zitten gelukkig geen slechte dingen! Ik hoop er binnenkort tijd voor te hebben.
Ik ben komende periode offline door omstandigheden. Ik weet dat mn ontvanger nog twijfelde tussen mij en een ander maar ik wil toch melden aan ual_95 dat je iig half goed zat met je vermoeden . Ik wilde echter niet offline gaan zonder t bevestigd te hebben.
Mik vond dat er ontzettend mooie pakjettwn voorbij kwamen ook heel veel leuke methodes voor de hints, dat geeft plannen voor volgend jaar !
Oke dit is een late. Niet eens alleen door vakantie maar omdat ik het perse wilde uitknobbelen via de officiële weg via de hints. Maar… eowyn3003 ben jij de santa van mijn hondjes?