Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Één van mijn appelslakken heeft een deel van de garnaal nu ook opgegeten, dus die zal morgen wel weg zijn

Kun je wel nog meer inspiratie op doen in die tijd

lor1_1984 schreef:Mooi, en wat een rust straalt het geheel uit zeg!
Hier gaat de bak niet door, heb even andere prioriteiten financieel gezien; m'n opvanghondje heeft m'n hoortoestellen verrampeneerd.![]()
Baal ervan maar weer fatsoenlijk kunnen horen is belangrijker dan een opknapbak.
Mioux schreef:lor1_1984 schreef:Mooi, en wat een rust straalt het geheel uit zeg!
Hier gaat de bak niet door, heb even andere prioriteiten financieel gezien; m'n opvanghondje heeft m'n hoortoestellen verrampeneerd.![]()
Baal ervan maar weer fatsoenlijk kunnen horen is belangrijker dan een opknapbak.
balen zeg ! Maar is dat niet gewoon verzekeringswerk?

Er wordt gezegd dat bodemcichliden wel kunnen bij een betta omdat dit een oppervlaktevis is, maar hoewel hier een kern van waarheid in zit, is mijn ervaring met al mijn betta's tot nu toe (dat zijn er nogal wat) dat vooral vrouwen maar ook mannen graag gebruik maken van boven, midden en onder en dat ze de cichliden toch tegen gaan komen. Maar als je dan toch per se cichliden wil hebben zijn ramirezi de meest succesvolle denk ik zo.
of een te lang verhaal. Ik houd al een paar jaar betta's en ook ik heb mijn fouten gemaakt
Ze zijn bezig met mijn stelling, zie ter al heel top uit !