Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:09

Hahaha zakje plof! Dat had ik ook willen zien inderdaad!

Wat fijn dat het goed gaat met Jack en dat hij het zelf toch ook wel ontlast!

Stybba wat fijn dat jullie toch nog een andere poes een goed huis geven! Wat sneu voor het dier zeg!

Onze kat geeft echt 0.0 om speeltjes... Die doet het alleen voor het eggie ratten, kikkers, vogels.. vanmiddag tijdens het uitlaten van de hond betrapte ik hem met een partner in crime ze zaten allebei op de sloot ieder aan een kant van het wak op eendjes te azen... Ik hou mijn hart vast met dat ijs. Gisteren kwam hij ook al nat thuis.

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:25

Stybba schreef:
Helaas was Moortje al weg (stond nog op een deel van de site die blijkbaar niet door iedereen werd geüpdate). Ik vond het heel jammer, maar gelukkig heeft ze een warm mandje gevonden :)
Maar... Ik had gezegd dat we op zoek waren naar een volwassen kat. En voorzichtig vertelde de man dat ze nog een 5 jarige hadden, met 3 poten. Ze is 2 weken terug gered uit een strik (een man had strikken geplaatst in zijn tuin om de katten weg te houden bij zijn vogels, heeft gelukkig wel een proces gekregen en een boete moeten betalen). We waren gelijk verkocht. Ze is ontzettend lief, grijs cypers en mist haar r/a pootje en heeft nog geen naam. Foto's volgen :D

Ah wat fijn zeg, hebben er dus eigenlijk 2 een huisje Moosje en die van jullie.

Hoop dat die man zelf een keer in zon val trapt }>

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:49

Wat n achterlijke kerel zeg :( Ok, ik snap dat ie geen katten bij zn vogels wil, maar strikken plaatsen lijkt me nu niet bepaald n goeie oplossing!
Jammer dat moortje al geplaatst was, ofja, fijn natuurlijk, maar wel eventjes n domper voor jullie.
Ben erg benieuwd naar 3-poot :)

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:50

Quinette schreef:
Wat n achterlijke kerel zeg :( Ok, ik snap dat ie geen katten bij zn vogels wil, maar strikken plaatsen lijkt me nu niet bepaald n goeie oplossing!
Jammer dat moortje al geplaatst was, ofja, fijn natuurlijk, maar wel eventjes n domper voor jullie.
Ben erg benieuwd naar 3-poot :)

Ja eenzijdige dierenliefde of niet!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:26

Ik snap dat soort mensen ook niet :n Kan er ook echt kwaad om worden, gelukkig woont hij een eindje hiervandaan...
Maargoed, we zijn het eens over de naam: het word Olivia :)
Ze zit nu een beetje bang boven onder het logeerbed, maar laat zich wel aaien en knuffelen. Ze durft alleen nog niet onder het bed vandaan, zal de vreemde ruimte zijn. Over een paar dagen als ze een beetje gewend is zal ik hier foto's plaatsen.

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:21

Mooie naam :)

Heb vanavond de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Smokey heeft verhoogde leverwaardes en nog een aantal andere waardes die hiermee samen gingen waren niet goed. Wat wss wijst op en ontsteking of anders een tumor.
We gaan m nu behandelen voor n ontsteking en hopen dat dit aanslaat want anders is t n ontsteking die niet reageert op behandeling of toch die tumor en dat is in beide gevallen slecht nieuws.
Hij krijgt nu 2x daags antibiotica voor 2 weken en 1x daags Prednison voor 2 weken wat dan langzaam word afgebouwd naar n half pilletje per dag voor nog eens 2 weken en daarna n halfje om de dag.
Dus we gaan nu duimen dat de behandeling aanslaat

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:33

Mag ik me hier ook melden? Ik heb een jonge kitten, merkloos maar leuk.
Isa is een pittige dame die als kitten van 2,5 week is gevonden en opgevangen door leken. Ze heeft het overleeft en met 5 weken kwam ze bij ons.
Ik ben geen kattenkenner dus vraag veel aan de echte kenners ;) dus dit topic lijkt me erg leuk.

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:35

Agossie zo jong en dan bij mammie weg, ik zou haar nog melk bijvoeren (poeder variant)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:38

Mama lag er dood naast..
Ze is nu vijf maanden inmiddels en een bijdehand geval die het goed doet. :) in het begin kreeg ze inderdaad melk mee. Wat ik wel goed denk te merken is dat ze gewoon geen manieren heeft geleerd van haar moeder. Haar eerste reactie is bijten en dan denken, hmmmm oh ik vind het toch wel lekker als je me zo aait. :roll: veel bluf dus en als ik dat negeer begint ze wel te spinnen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:38

Quinette wat heftig voor jullie, ik hoop dat de kuur aanslaat.

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:39

Quinette schreef:

Heb vanavond de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Smokey heeft verhoogde leverwaardes en nog een aantal andere waardes die hiermee samen gingen waren niet goed. Wat wss wijst op en ontsteking of anders een tumor.
We gaan m nu behandelen voor n ontsteking en hopen dat dit aanslaat want anders is t n ontsteking die niet reageert op behandeling of toch die tumor en dat is in beide gevallen slecht nieuws.
Hij krijgt nu 2x daags antibiotica voor 2 weken en 1x daags Prednison voor 2 weken wat dan langzaam word afgebouwd naar n half pilletje per dag voor nog eens 2 weken en daarna n halfje om de dag.

Mijn lieve kleine Kiddo was vorige kerst ziek geworden, hij had vocht in de borstholte en na de foto een vergrote milt, ze dachten in eerste instantie een longvliesonsteking maar antibiotica wertke niet na een tijd vocht afgetapt was wat eiwit rijk maar niet veel, hij is op de prednison gezet na weken ging het goed was "genezen" verklaard na het afbouwen werdt het weer slechter en weer een foto milt was weer vergroot en de lever ook, dus toch een tumor waar ze al bang voor waren, hij heeft het toen nog 3 weken gehouden en is aankomende maart 1 jaar overleden ik mis het ventje zo, hij heeft maar 4 mogen worden, het was mijn maatje me alles zo kapot van nog steeds. weet eigenlijk niet waarom ik dit typ, ik hoop af alles met jou katje goedkomt!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:52

Quinette schreef:

Dank je :)
Ik zal voor jullie duimen dat het het werkt, hopen dat hij snel beter is!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:23

Bah, ik was vergeten hoe smerig kattenpoep ruikt van katten die brokjes met graan krijgen... Totaal niet bij nagedacht tot ik vanmorgen de deur open deed naar Olivia haar kamer. Gelijk kattenbak leeggehaald en het raam weer open gezet om even te luchten. Wel een goed teken dat ze op de bak gaat :)
Ik wou eerst beginnen met graanvrije brok te voeren voor ik ga kijken of ik haar over kan krijgen op vers. Van het weekend maar even kijken in de buurt of er een dierenspeciaalzaak wat verkoopt. Internet bestelling wil ik doen als ik het op kan halen op het postkantoor want we zijn toch bijna nooit thuis als ze het langs komen bregen.

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:38

HIEP HIER HOERA! MIJN MOOIE MAN IS 2 JAAR! *\o/*

Afbeelding

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:47

Gefeliciteerd Zwenneke :) Ik vergeet altijd de verjaardagen hoor... Heb ook van zoveel dieren bij te houden.

Hoop dat je kat snel weer opknapt Q. Een AB-kuurtje is inderdaad vaak wel de moeite nog! Hoop dat het aanslaat.

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:06

Hoi allemaal,

Mag ik mij ook melden. Ik heb 2 Jeweetwelkaters Daan van 2,5 en Moos van bijna 2.

Dit zijn mijn "kleine" jongens.

Afbeelding

de ene met het meeste wit is Daan.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:12

Zwenneke gefeliciteerd met je mooie mannetje!

Leuke heren heb je Karin :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:00

Gefelici Zwenneke!

Wat een ontzettend leuke en knuffelige foto Karinsd!! :D

Onze kat dacht vanochtend dat ie koolmeesjes door het raam heen kon vangen.
Hij zat op de bankleuning en ineens was het BAM!! Kat tegen t raam aan, dwars door de luxaflex heen :=

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:31

Proficiat met je knapperd zwenneke!

En karinsd, wat n leuk snorretje heeft Moos:D Die van ons liggen hier nooit zo lekker tegen elkaar aan.

Haha roxiie, wat n actie:P Leuk geprobeerd iig!

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:34

Die van mij liggen eigenlijk al vanf het begin dat Moos erbij is gekomen samen
bijelkaar.
<3
Afbeelding

Ze zijn niet altijd lief voorelkaar hoor maar meestal wel.

Afbeelding

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 22:54

Gefeliciteerd Zwenneke! Voor katten vind ik altijd dat ze pas met 2 jaar grote jongens of meiden zijn :D

Leuke rooierds Karin! En welkom!

Heb net in een deuk gelegen om Yoko, denk dat ze weer krols aan het worden is... Ze heeft net de vieze werkkleding van mijn vriend lopen ehm... misbruiken :+ Rollen, klauwen, kopjes en een geluid, ongelooflijk! Ik dacht dat ze eind feb, begin maart weer krols zou worden en wilde haar rond die tijd laten steraliseren maar helaas! Zal toch dat kattengejank weer moeten aanhoren :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:23

Wilde ook nog een foto met jullie delen onder het eerder besproken 'stoute poesies'! :D

Afbeelding

Zo zag mijn huiskamer er regelmatig uit toen de kittens er nog waren :')

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 01:23

ahhh te schattig!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 01:26

Kittentje van m,n zus Brits langhaar x ????

Afbeelding

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 01:39

Ik meld mij.

Ik heb 2 enorm lieve katten.

Poepsie. <3 Mijn vriendinnetje. Mijn allesje. Ze word dit jaar al weer 7 en niemand had verwacht dat ze zo oud zou worden.
Ze is altijd een heel zwak katje geweest. Magertjes en zo. Maar sinds een paar jaar lijkt ze onverwoestbaar.
Ze zit heerlijk in haar vel. En ze is zowaar dikker geworden. Ze zal nooit modder vet worden maar ze is nu op goed gewicht. 2,4 kg
Afbeelding

Nemo, <3 Mijn kereltje. Met een speciaal karakter. Vreselijk bang voor vreemden. Maar hij is echt heel erg lief. Geen knuffel kat dat niet. Hij knuffelt liever met mijn hondje Dhani dan met mensen. ;) Nemo is dit jaar alweer 4 jaar.
Afbeelding