Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stybba schreef:Helaas was Moortje al weg (stond nog op een deel van de site die blijkbaar niet door iedereen werd geüpdate). Ik vond het heel jammer, maar gelukkig heeft ze een warm mandje gevonden![]()
Maar... Ik had gezegd dat we op zoek waren naar een volwassen kat. En voorzichtig vertelde de man dat ze nog een 5 jarige hadden, met 3 poten. Ze is 2 weken terug gered uit een strik (een man had strikken geplaatst in zijn tuin om de katten weg te houden bij zijn vogels, heeft gelukkig wel een proces gekregen en een boete moeten betalen). We waren gelijk verkocht. Ze is ontzettend lief, grijs cypers en mist haar r/a pootje en heeft nog geen naam. Foto's volgen
Quinette schreef:Wat n achterlijke kerel zegOk, ik snap dat ie geen katten bij zn vogels wil, maar strikken plaatsen lijkt me nu niet bepaald n goeie oplossing!
Jammer dat moortje al geplaatst was, ofja, fijn natuurlijk, maar wel eventjes n domper voor jullie.
Ben erg benieuwd naar 3-poot
Quinette schreef:Mooie naam![]()
Heb vanavond de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Smokey heeft verhoogde leverwaardes en nog een aantal andere waardes die hiermee samen gingen waren niet goed. Wat wss wijst op en ontsteking of anders een tumor.
We gaan m nu behandelen voor n ontsteking en hopen dat dit aanslaat want anders is t n ontsteking die niet reageert op behandeling of toch die tumor en dat is in beide gevallen slecht nieuws.
Hij krijgt nu 2x daags antibiotica voor 2 weken en 1x daags Prednison voor 2 weken wat dan langzaam word afgebouwd naar n half pilletje per dag voor nog eens 2 weken en daarna n halfje om de dag.
Dus we gaan nu duimen dat de behandeling aanslaat
Quinette schreef:Mooie naam![]()
Heb vanavond de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Smokey heeft verhoogde leverwaardes en nog een aantal andere waardes die hiermee samen gingen waren niet goed. Wat wss wijst op en ontsteking of anders een tumor.
We gaan m nu behandelen voor n ontsteking en hopen dat dit aanslaat want anders is t n ontsteking die niet reageert op behandeling of toch die tumor en dat is in beide gevallen slecht nieuws.
Hij krijgt nu 2x daags antibiotica voor 2 weken en 1x daags Prednison voor 2 weken wat dan langzaam word afgebouwd naar n half pilletje per dag voor nog eens 2 weken en daarna n halfje om de dag.
Dus we gaan nu duimen dat de behandeling aanslaat