Ik zal het iig doorgeven aan mams. Het gaat wel beter dan vorige week. Maar alleen die buien van hem. Logisch natuurlijk want hij wil graag werken. Doen wel hersenwerk etc. Maar is niet genoeg. Hij is af en toe behoorlijk gefrustreerd.
Begrijpelijk dat hij iets wil doen maar ik zou daar wel strikt in zijn klaar is klaar (in huis zijn ze hier sowieso altijd rustig want dat leer ik ze gelijk, geen gespeel geloop etc )
Ja traumeel is homeopatisch en werd in de praktijk standaard ingezet bij verwondingen, verstuikingen enz. Sinds dien spuit ik hier altijd gelijk s.c. Traumeel en dat werkt perfect.
Hier dik een week rimadyl en traumeel, maar duurde wel 2 weken voordat hij goed liep en in totaal 6 weken lijnrust, korte stukjes wandelen en niet gek doen in huis.......
Hier vanochtend even mijn trainster geholpen op het NKK, vandaag speuren, ging best netjes. Niet super, maar het was de 1e wedstrijd, dus wij zijn tevreden en trots. Morgen weer helpen bij B en C. Gelukkig alleen vandaag om 4.30 de wekker, morgen 6.30
Snap ik,rust is ook niet leuk. Het ergste zal nog wel komen als je niks meer ziet, maar nog ff rustig aan moet doen....
Anoniem
Geplaatst: 31-03-15 21:48
Ja dat doen we sowieso. Kan sowieso 2 weken niet trainen. En misschien daarna alleen heen voor speuren (En de gezelligheid haha)
Anoniem
Geplaatst: 18-04-15 16:32
Vandaag weer voor het eerst getraind. En erg tevreden. En dat terwijl paar weken zeer weinig hebben gedaan.
Speuren ging mooi geconcentreerd. Met appèl ging volgen echt super. Dus we gaan bezig met de volgende stap. En bij pakwerk iets wat onstuimig. Maar begint nu wat rust te krijgen. En met bijten zat hij er weer mooi vol op.
Grillworst van ah basic tijdens trainingen Frikadel en knakworst zit kip in en dat mag hij niet. evt ter afwisseling rookworst(niet de light versie , die is te zout en eet ie dus niet met speuren gebruiken we leverworst of stukjes pens.