Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:WAUW!Ik heb mijn pakket geopend (samen met Ferro) en jemig lieve Santa, wat heb je ons gruwelijk verwend. DANKJEWEL! Ik ben echt tot tranen toe geroerd.. zo veel liefde als er uit dit pakket straalt. 100000x dank!
Enne, ik ga zo vanaf de laptop een verslag maken, dus dan kan iedereen meekijken. Overigens weet ik ook nog niet wie je bent, dus daar kom ik op terug!
Kiimm_ schreef:Blinnii schreef:WAUW!Ik heb mijn pakket geopend (samen met Ferro) en jemig lieve Santa, wat heb je ons gruwelijk verwend. DANKJEWEL! Ik ben echt tot tranen toe geroerd.. zo veel liefde als er uit dit pakket straalt. 100000x dank!
Enne, ik ga zo vanaf de laptop een verslag maken, dus dan kan iedereen meekijken. Overigens weet ik ook nog niet wie je bent, dus daar kom ik op terug!
Hierop terug komend nog want je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaaktHeb je nog een verslag van je unboxing Blinnii? Ben erg benieuwd, want zo te horen heeft jouw SS wel haar/zijn uiterste best gedaan
candalisa schreef:Sterkte blinni!
Hoe staat het nu met de laatste pakket? Of is alles aangekomen
Blinnii schreef:Unboxing Ferro's pakket
Nou, eindelijk even de tijd om achter de laptop te kruipen en een verslag te schrijven van onze unboxing van 11 dagen geleden. Nogmaals excuses lieve Santa, dat je tot vandaag moest wachten.
Voor alle anderen: Ik had via mijn verlanglijstje dus al laten weten aan haar dat ik enorm blij ben met het pakket en dat de situatie helaas dusdanig verslechterd is sinds de 19e dat dit op zich liet wachten. Er hebben zich heel veel ingewikkelde situaties afgespeeld de afgelopen 1,5 week en dan schoot het er steeds bij in hier (fotoverslag) even fatsoenlijk tijd voor te maken. Ik wil nooit zo maar de foto's in het topic kwakken, maar even de moeite nemen een leuk verslag ervan te maken
Daar gaan we.....
Ferro moest op mij wachten tot ik de meiden op bed had gelegd, terwijl de doos al klaarstond. Meneer was er dus naast gaan liggen tukken..Mafketel! En ja, hij slaapt met zijn ogen open..
[ [url=m/xXDlkH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervolgens heb ik hem bij me geroepen en zijn we het pakket gaan openen. Hij stond meteen met zijn neus te duwen en te snuiven, meneer ongeduld. Hij rook duidelijk lekkere dingetjes!
[ [url=m/Ur8fKm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als eerste heb ik de brief opengemaakt die op de zijkant van de doos was geplakt. Daarop stond "dit kaartje mag open als je deze doos ontvangt!". Dat openen heeft dus ook even moeten wachten, maar bij de unboxing ben ik er wel mee begonnen
[ [url=m/G6rxTG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super lieve kaart, dankjewel!Ik kan me voorstellen dat iemand het lastig vindt om voor zo'n inactief lootje een pakket samen te stellen. Hoewel ik zowel mijn Santa als Kim op de hoogte heb gehouden van mijn eigen situatie (zie hieronder), moet het toch een uitdaging zijn geweest. En hoé geslaagd is alles!
Spoiler:
(HG door zwangerschap)
[ [url=m/nPaAqG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, wat veel cadeautjes!![]()
Spannenddddd!
[ [url=m/ICXUjV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meneer dolgelukkig met zijn nieuwe piepeendHij pakt die nu als favoriete speel, zo leuk!
[ [url=m/SbOMp7.jpg]Afbeelding[/url] ]
OPEN OPEN OPEN OPEN!Ferro is dol op scheuren, dus hij was helemaal in de gloria dat hij zelf aan de slag mocht
[ [url=m/LsA3Bp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kijk nou, wat een super toffe en gepersonaliseerde cadeaus!Enorm gaaf!
[ [url=m/rWFPSJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n6dhtI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7jd1HX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle cadeautjes samen
[ [url=m/3kT5bi.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de hint.. die me doet vermoeden dat mijn Santa een hond heeft die Takkie heet of iets met teckels heeft.. Ik kwam eerst uit op Anna_98, maar zij is volgens mij al geraden.. dus ik moet nog even verder speuren.![]()
![]()
[ [url=m/pnORAF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mijn lieve meiden waren er ook drie cadeautjes. Per persoon een eigen pakketje met een kleurboek en lekkers en een super gave gepersonaliseerde sleutelhanger. En voor hen samen nog een heel gaaf boek! Super leuk, want de oudste kijkt regelmatig naar de serie daarvan op Zappelin. DANKJEWEL!
[ [url=m/FeCxRo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ik in mijn berichtje op de 19e al zei: je hebt ons echt GIGANTISCH verwend lieve Santa!![]()
Zo enorm leuke en passende cadeaus. Ferro is mega blij met zijn nieuwe speeltjes, want ook het touw is super! De potten komen goed van pas (eentje heb ik stiekem zelf even gebruikt om sinaasappelcurd in te doen
) en de riem is geweldig. Echt een súper gaaf pakket en echt waar, ik neem mijn petje voor je af. Hoe je dit zo doeltreffend in elkaar hebt weten te zetten: DANK!
En nu dus de zoektocht wie je bent.. Ik heb echt weinig de kans gehad alle aanmeldberichten goed door te spitten en ik had al wel gevraagd via het verlanglijstje of ik in de goede richting (Takkie/teckel) denk, maar misschien wil je dat nog even laten weten via Kim?
Blinnii schreef:Ja hè?! Vond ik ook!
Ik denk ook dat ik weet wie Ferro's Santa is
Ik had daarstraks even de tijd om alle aanmeldingen langs te gaan (toch makkelijker op de laptop). Toen kwam ik uit bij dit lijstje aan mogelijke Santa's:
- x_jeanine_x met teckels Yoshi en Peach
- marlinderooz met oppasteckel Jozi
- anna_98 met teckel Sammie
- villaneusjes met kruisingteckel Fietje
Gezien de andere hints op het blaadje vermoed ik dat mijn Santa meerdere honden heeft. De hints wezen ook echt richting twee teckels, dussss x_jeanine_x mag ik jou bedanken voor het ge-wel-di-ge pakket voor Ferro, mij en de meiden?
Blinnii schreef:Jeeeeh!DANKJEWEL!
![]()
Echt alle cadeautjes zijn zo goed gekozen en zo enorm tof! En alle kleuren groen zijn super!Maak je die gave sleutelhangers helemaal zelf? En alle etses en de riem? Echt suuuuper tof!
En bedankt voor al je begrip, dat vind ik nog het allerliefst van alles! Dat je zo je best voor ons hebt gedaan en eeuwig geduld hebt gehad!
Met jou alles nu ook wat rustiger?