Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 21:58

Ik had mijn snoepjes heel hard nodig om net de katten weer binnen te krijgen......dat zijn de binnenkatten van mijn zusje en ik had dus gewoon de buitendeur niet goed dicht gedaan terwijl ik in de schuur was. Dus ik loop terug en zie Tina angstig proberen om naar binnen te komen. Die had ik razendsnel binnen maar ja Mohamed is een ander verhaal, die heeft al een paar keer buiten gelopen en dat vindt ie prachtig.

En ik dacht alleen neeeeeee ik ga morgen een weekend weg, het is oud en nieuw, als ik m nu niet te pakken krijg, vind ik m nooit meer!!!! Maar goed het kraken van de verpakking hondensnoepjes deed m denken aan de kattenstaafjes die hij krijgt en daarmee kreeg ik m mooi te pakken!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:26

Leslie is nog steeds erg vrij met haar spullen.
Ze heeft met kerst het blik vlees opgemaakt en ze is zo dol op haar bal niet normaal haha.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:30

Blinnii schreef:
WAUW! <3 Ik heb mijn pakket geopend (samen met Ferro) en jemig lieve Santa, wat heb je ons gruwelijk verwend. DANKJEWEL! Ik ben echt tot tranen toe geroerd.. zo veel liefde als er uit dit pakket straalt. 100000x dank!

Enne, ik ga zo vanaf de laptop een verslag maken, dus dan kan iedereen meekijken. Overigens weet ik ook nog niet wie je bent, dus daar kom ik op terug! :*

Hierop terug komend nog want je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaakt :') Heb je nog een verslag van je unboxing Blinnii? Ben erg benieuwd, want zo te horen heeft jouw SS wel haar/zijn uiterste best gedaan :D

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:56

Kiimm_ schreef:
Blinnii schreef:
WAUW! <3 Ik heb mijn pakket geopend (samen met Ferro) en jemig lieve Santa, wat heb je ons gruwelijk verwend. DANKJEWEL! Ik ben echt tot tranen toe geroerd.. zo veel liefde als er uit dit pakket straalt. 100000x dank!

Enne, ik ga zo vanaf de laptop een verslag maken, dus dan kan iedereen meekijken. Overigens weet ik ook nog niet wie je bent, dus daar kom ik op terug! :*

Hierop terug komend nog want je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaakt :') Heb je nog een verslag van je unboxing Blinnii? Ben erg benieuwd, want zo te horen heeft jouw SS wel haar/zijn uiterste best gedaan :D

Dat moet ik nog steeds plaatsen inderdaad. Ik hoop daar zo eindelijk voor te kunnen gaan zitten.

Ik heb mijn Santa via de site al laten weten dat het op persoonlijk vlak nu niet soepel loopt. Mijn vader staat sinds deze week aan de vooravond van zijn laatste reis.. Ik ben dus enorm druk met alles daaromtrend te regelen en dan zijn er nog twee kinderen die verzorging nodig hebben, een hond die aandacht wil, een man die veel weg is en mijn eigen ziekte.

Dus sorry dat jullie allemaal al zo lang moeten wachten. Het is echt geen onwil, maar ik ben al 3 weken in de weer met die man en dat vraagt alle energie die ik heb momenteel.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:58

Sterkte blinni!

Hoe staat het nu met de laatste pakket? Of is alles aangekomen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:01

Heel veel sterkte Blinnii!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-22 12:07

candalisa schreef:
Sterkte blinni!

Hoe staat het nu met de laatste pakket? Of is alles aangekomen

Er zijn nog twee pakketten niet gearriveerd. Het pakket van Daydream is wel geleverd op het doorgegeven adres maar omdat zij verhuisd is, is het even de vraag waar het pakket daadwerkelijk gebleven is. Ik hoop dus dat ze het snel mag vinden!

Het andere pakket is helaas nog steeds niet gearriveerd en gaat ook niet meer gebeuren. Voor dat lootje heb ik inmiddels een aantal bestellingen geplaatst en het lootje op de hoogte gesteld dat ik hoop dat ze het uiterlijk volgende week mogen uitpakken. <3

Door kerst en O&N zijn veel bedrijven deze week dicht, dus een aantal bestellingen gaan pas maandag/dinsdag op de post.

Ze zullen vast een unboxing plaatsen en zich dan bekend maken.

Met de Santa van diegene heb ik helaas nog steeds geen contact gekregen... Ik vind het ook ontzettend zuur voor haar santa, die wel tijd en moeite heeft gestoken in haar pakket, wat ook ontvangen is en waarschijnlijk uitgepakt. Die Santa heeft eigenlijk voor niks gewerkt.

Dubbel zuur. -O-

---

Sterkte Blinnii! Dat is niet niks. Y;(

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:13

Echt super hoe je dit hebt opgepakt Kim, fijn dat diegene alsnog een pakket gaat ontvangen <3

Voor degene die het pakket gemaakt heeft en geen reactie heeft gekregen. Erg jammer dat al je moeite voor niets lijkt, gaat ten koste van de kerstmagie -O- Hopelijk hebben de hondjes waar je het voor hebt gedaan er plezier van, ook al weet je daar nu niets van af.

Heel jammer dat het zo is gelopen. Ik weet natuurlijk niet de hoe en wat van de persoon in kwestie, maar als je je ergens voor aanmeld kan je in ieder geval een berichtje doen als het door welke reden ook niet lukt. Daarvoor ook heel veel respect voor Blinnii waarbij de situatie erg moeilijk is maar ze toch haar SS update :)

De editie van dit jaar vond ik echt onwijs leuk, vanwege het budget ook geslaagder dan vorig jaar vond ik. Ik heb echt genoten en blijf nog lekker bijlezen tot de laatste ook zijn/haar pakket heeft ontvangen en de unboxing laat zien :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:16

Bokker kaus heeft het pakketje uitgepakt voor mij en enorm bedankt santa! Ik heb het te druk gehad om je te ontcijferen en wil dat liefst doen zonder de lijst af te gaan wie nog niet geraden is. Dus dat komt nog!

Heel erg bedankt! Geen enkel voorwerp met nikkel direct op mijn huid, dat is echt een top! De hondjes gaan hier zeker van smullen als ze terug zijn.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:23

Sterkte Blinnii!!

Wat een prachtige pakketten zijn er dit jaar geleverd! heb nu alweer zin in volgend jaar!

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:19

Sterkte Blinnii!

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:36

Dit jaar was voor mij de eerste keer. Maar heb er zeker van genoten en ga volgend jaar zeker weer mee doen :D

Veel sterkte blinnii

StonedRoley, wat een leuk pakket.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:54

Sterkte Blinnni!!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:35

Unboxing Ferro's pakket :#

Nou, eindelijk even de tijd om achter de laptop te kruipen en een verslag te schrijven van onze unboxing van 11 dagen geleden. Nogmaals excuses lieve Santa, dat je tot vandaag moest wachten.

Voor alle anderen: Ik had via mijn verlanglijstje dus al laten weten aan haar dat ik enorm blij ben met het pakket en dat de situatie helaas dusdanig verslechterd is sinds de 19e dat dit op zich liet wachten. Er hebben zich heel veel ingewikkelde situaties afgespeeld de afgelopen 1,5 week en dan schoot het er steeds bij in hier (fotoverslag) even fatsoenlijk tijd voor te maken. Ik wil nooit zo maar de foto's in het topic kwakken, maar even de moeite nemen een leuk verslag ervan te maken :)

Daar gaan we..... :):)

Ferro moest op mij wachten tot ik de meiden op bed had gelegd, terwijl de doos al klaarstond. Meneer was er dus naast gaan liggen tukken.. :') Mafketel! En ja, hij slaapt met zijn ogen open..

Afbeelding

Vervolgens heb ik hem bij me geroepen en zijn we het pakket gaan openen. Hij stond meteen met zijn neus te duwen en te snuiven, meneer ongeduld. Hij rook duidelijk lekkere dingetjes! :D

Afbeelding

Als eerste heb ik de brief opengemaakt die op de zijkant van de doos was geplakt. Daarop stond "dit kaartje mag open als je deze doos ontvangt!". Dat openen heeft dus ook even moeten wachten, maar bij de unboxing ben ik er wel mee begonnen :)

Afbeelding

Super lieve kaart, dankjewel! <3 Ik kan me voorstellen dat iemand het lastig vindt om voor zo'n inactief lootje een pakket samen te stellen. Hoewel ik zowel mijn Santa als Kim op de hoogte heb gehouden van mijn eigen situatie (zie hieronder), moet het toch een uitdaging zijn geweest. En hoé geslaagd is alles! :+:

Spoiler:
(HG door zwangerschap)

Afbeelding

Wauw, wat veel cadeautjes! :wow: :oo Spannenddddd!

Afbeelding

Meneer dolgelukkig met zijn nieuwe piepeend :D Hij pakt die nu als favoriete speel, zo leuk!

Afbeelding

OPEN OPEN OPEN OPEN! :):) Ferro is dol op scheuren, dus hij was helemaal in de gloria dat hij zelf aan de slag mocht :D

Afbeelding

Kijk nou, wat een super toffe en gepersonaliseerde cadeaus! <3 Enorm gaaf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle cadeautjes samen :D

Afbeelding

En de hint.. die me doet vermoeden dat mijn Santa een hond heeft die Takkie heet of iets met teckels heeft.. Ik kwam eerst uit op Anna_98, maar zij is volgens mij al geraden.. dus ik moet nog even verder speuren. B-) >;)

Afbeelding

Voor mijn lieve meiden waren er ook drie cadeautjes. Per persoon een eigen pakketje met een kleurboek en lekkers en een super gave gepersonaliseerde sleutelhanger <3 . En voor hen samen nog een heel gaaf boek! Super leuk, want de oudste kijkt regelmatig naar de serie daarvan op Zappelin. DANKJEWEL! :*

Afbeelding

Wat ik in mijn berichtje op de 19e al zei: je hebt ons echt GIGANTISCH verwend lieve Santa! :D <3 Zo enorm leuke en passende cadeaus. Ferro is mega blij met zijn nieuwe speeltjes, want ook het touw is super! De potten komen goed van pas (eentje heb ik stiekem zelf even gebruikt om sinaasappelcurd in te doen :o ) en de riem is geweldig. Echt een súper gaaf pakket en echt waar, ik neem mijn petje voor je af. Hoe je dit zo doeltreffend in elkaar hebt weten te zetten: DANK! <3

En nu dus de zoektocht wie je bent.. Ik heb echt weinig de kans gehad alle aanmeldberichten goed door te spitten en ik had al wel gevraagd via het verlanglijstje of ik in de goede richting (Takkie/teckel) denk, maar misschien wil je dat nog even laten weten via Kim?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:41

Wat een prachtig pakket!

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 18:21

Blinnii schreef:
Ik kwam eerst uit op Anna_98, maar zij is volgens mij al geraden.. dus ik moet nog even verder speuren. B-) >;)

Wat een mooi pakket heb je gekregen, maar hij komt inderdaad niet bij mij vandaan

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-22 18:33

Blinnii schreef:
Unboxing Ferro's pakket :#

Nou, eindelijk even de tijd om achter de laptop te kruipen en een verslag te schrijven van onze unboxing van 11 dagen geleden. Nogmaals excuses lieve Santa, dat je tot vandaag moest wachten.

Voor alle anderen: Ik had via mijn verlanglijstje dus al laten weten aan haar dat ik enorm blij ben met het pakket en dat de situatie helaas dusdanig verslechterd is sinds de 19e dat dit op zich liet wachten. Er hebben zich heel veel ingewikkelde situaties afgespeeld de afgelopen 1,5 week en dan schoot het er steeds bij in hier (fotoverslag) even fatsoenlijk tijd voor te maken. Ik wil nooit zo maar de foto's in het topic kwakken, maar even de moeite nemen een leuk verslag ervan te maken :)

Daar gaan we..... :):)

Ferro moest op mij wachten tot ik de meiden op bed had gelegd, terwijl de doos al klaarstond. Meneer was er dus naast gaan liggen tukken.. :') Mafketel! En ja, hij slaapt met zijn ogen open..

[ [url=m/xXDlkH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vervolgens heb ik hem bij me geroepen en zijn we het pakket gaan openen. Hij stond meteen met zijn neus te duwen en te snuiven, meneer ongeduld. Hij rook duidelijk lekkere dingetjes! :D

[ [url=m/Ur8fKm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als eerste heb ik de brief opengemaakt die op de zijkant van de doos was geplakt. Daarop stond "dit kaartje mag open als je deze doos ontvangt!". Dat openen heeft dus ook even moeten wachten, maar bij de unboxing ben ik er wel mee begonnen :)

[ [url=m/G6rxTG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super lieve kaart, dankjewel! <3 Ik kan me voorstellen dat iemand het lastig vindt om voor zo'n inactief lootje een pakket samen te stellen. Hoewel ik zowel mijn Santa als Kim op de hoogte heb gehouden van mijn eigen situatie (zie hieronder), moet het toch een uitdaging zijn geweest. En hoé geslaagd is alles! :+:

Spoiler:
(HG door zwangerschap)

[ [url=m/nPaAqG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, wat veel cadeautjes! :wow: :oo Spannenddddd!

[ [url=m/ICXUjV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meneer dolgelukkig met zijn nieuwe piepeend :D Hij pakt die nu als favoriete speel, zo leuk!

[ [url=m/SbOMp7.jpg]Afbeelding[/url] ]

OPEN OPEN OPEN OPEN! :):) Ferro is dol op scheuren, dus hij was helemaal in de gloria dat hij zelf aan de slag mocht :D

[ [url=m/LsA3Bp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kijk nou, wat een super toffe en gepersonaliseerde cadeaus! <3 Enorm gaaf!

[ [url=m/rWFPSJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/n6dhtI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7jd1HX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle cadeautjes samen :D

[ [url=m/3kT5bi.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de hint.. die me doet vermoeden dat mijn Santa een hond heeft die Takkie heet of iets met teckels heeft.. Ik kwam eerst uit op Anna_98, maar zij is volgens mij al geraden.. dus ik moet nog even verder speuren. B-) >;)

[ [url=m/pnORAF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor mijn lieve meiden waren er ook drie cadeautjes. Per persoon een eigen pakketje met een kleurboek en lekkers en een super gave gepersonaliseerde sleutelhanger <3 . En voor hen samen nog een heel gaaf boek! Super leuk, want de oudste kijkt regelmatig naar de serie daarvan op Zappelin. DANKJEWEL! :*

[ [url=m/FeCxRo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ik in mijn berichtje op de 19e al zei: je hebt ons echt GIGANTISCH verwend lieve Santa! :D <3 Zo enorm leuke en passende cadeaus. Ferro is mega blij met zijn nieuwe speeltjes, want ook het touw is super! De potten komen goed van pas (eentje heb ik stiekem zelf even gebruikt om sinaasappelcurd in te doen :o ) en de riem is geweldig. Echt een súper gaaf pakket en echt waar, ik neem mijn petje voor je af. Hoe je dit zo doeltreffend in elkaar hebt weten te zetten: DANK! <3

En nu dus de zoektocht wie je bent.. Ik heb echt weinig de kans gehad alle aanmeldberichten goed door te spitten en ik had al wel gevraagd via het verlanglijstje of ik in de goede richting (Takkie/teckel) denk, maar misschien wil je dat nog even laten weten via Kim?

Ik weet wie jouw Santa is middels de inschrijflijst. Je zit inderdaad in een zeer warme richting met je teckel(s) idee! Dan ben je er écht bijna. Jouw Santa is wel al vaker aangezien voor de Santa van een ander. :D

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 18:38

Ja hè?! Vond ik ook! <3

Ik denk ook dat ik weet wie Ferro's Santa is :D

Ik had daarstraks even de tijd om alle aanmeldingen langs te gaan (toch makkelijker op de laptop :') ). Toen kwam ik uit bij dit lijstje aan mogelijke Santa's:

- x_jeanine_x met teckels Yoshi en Peach
- marlinderooz met oppasteckel Jozi
- anna_98 met teckel Sammie
- villaneusjes met kruisingteckel Fietje

Gezien de andere hints op het blaadje vermoed ik dat mijn Santa meerdere honden heeft. De hints wezen ook echt richting twee teckels, dussss x_jeanine_x mag ik jou bedanken voor het ge-wel-di-ge pakket voor Ferro, mij en de meiden? <3

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 19:16

Sterkte Blinni!
Wat leuk dat je toch nog zo’n leuke unboxing kon plaatsen, gaaf pakket!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 19:29

Blinnii schreef:
Ja hè?! Vond ik ook! <3

Ik denk ook dat ik weet wie Ferro's Santa is :D

Ik had daarstraks even de tijd om alle aanmeldingen langs te gaan (toch makkelijker op de laptop :') ). Toen kwam ik uit bij dit lijstje aan mogelijke Santa's:

- x_jeanine_x met teckels Yoshi en Peach
- marlinderooz met oppasteckel Jozi
- anna_98 met teckel Sammie
- villaneusjes met kruisingteckel Fietje

Gezien de andere hints op het blaadje vermoed ik dat mijn Santa meerdere honden heeft. De hints wezen ook echt richting twee teckels, dussss x_jeanine_x mag ik jou bedanken voor het ge-wel-di-ge pakket voor Ferro, mij en de meiden? <3

Yess! Dat waren wij!!
Wij hebben ook 'bewust/onbewust' pakket te vroeg/optijd verstuurd omdat wij wisten van heel veel in persoonlijke sferen. Vandaar de keuze en ik zat zelf even druk met werken en teveel onregelmaat.

Ondanks alles vonden wij het leuk om een pakket samen te stellen en creatief bezig te zijn! Ben blij te horen dat je het zo tof vind! Is het de goede kleur groen??

Sterkte met de hele situatie :knuffel:

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:07

Jeeeeh! *\o/* DANKJEWEL! :+:

Echt alle cadeautjes zijn zo goed gekozen en zo enorm tof! En alle kleuren groen zijn super! <3 Maak je die gave sleutelhangers helemaal zelf? En alle etses en de riem? Echt suuuuper tof! :D

En bedankt voor al je begrip, dat vind ik nog het allerliefst van alles! Dat je zo je best voor ons hebt gedaan en eeuwig geduld hebt gehad! :*

Met jou alles nu ook wat rustiger?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:14

Wat een mooie pakketten heeft iedereen gemaakt en gekregen!

Kim, heel erg bedankt voor de hele organisatie van deze SS en helemaal top dat je nog een extra pakket gaat maken +:)+

Anna_98, wat jammer dat de strik te laat is gekomen -O-
Hij was de 16e op de post gegaan maar het zal wel topdrukte geweest zijn voor de kerst.
Goed bewaren voor volgend jaar, hij zal er vast niet uit groeien ;)

Hier zijn de heren ook nog steeds erg blij met het speelgoed en het lekkers :D
Otis en Finlay zijn heel gek op de grote ijsbeer en ze proberen steeds trekspelletjes te doen en dan roep ik al doe voorzichtig! en tot nu toe gaat het goed :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 20:36

Blinnii schreef:
Jeeeeh! *\o/* DANKJEWEL! :+:

Echt alle cadeautjes zijn zo goed gekozen en zo enorm tof! En alle kleuren groen zijn super! <3 Maak je die gave sleutelhangers helemaal zelf? En alle etses en de riem? Echt suuuuper tof! :D

En bedankt voor al je begrip, dat vind ik nog het allerliefst van alles! Dat je zo je best voor ons hebt gedaan en eeuwig geduld hebt gehad! :*

Met jou alles nu ook wat rustiger?

Ja alles handgemaakt is zelf gemaakt. En ik vond de roepnaam zo kort op de lijn, vandaar de hele naam :) zie ook mijn onderschrift voor de link, nog niet alles staat erop.

Ik kan er online weinig op zeggen. Maar m'n huidige baan is oké :)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 21:03

Mooi pakket Blinnii! <3

Kyara is ook nog steeds bij met haar spulletjes uit het pakket. Ze is sowieso al veelste veel verwend deze maand haha.

Mijn gemaakte SS pakket is dus inderdaad niet in dit topic voorgekomen. Heel erg jammer had er namelijk wel mijn best voor gedaan en er tijd in gestopt. Hopelijk hebben de hondjes van mijn SS wel genoten van het pakket!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 01:08

Gelukkig nieuwjaar!