Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spruitjee schreef:Haha, lastig hè! Teveel leuke dieren en spullen in omloopWil je het als een gezelschapsbak houden of een biotoop ervan maken?
Spruitjee schreef:Ze versturen de garnalendikke dozen, styrofoam verpakkingen, heatpak en tig stickers erop met breekbaar
Ik heb mijn garnalen ook via de post gekregen van Aquafizz, is helemaal goed gegaan
Juliusjuut, wat ik van die kikkertjes weet is dat je goed moet opletten of het qel de echte dwergjes zijn en niet de grote neef van. Daarnaast eten ze ook ontdooid voer. Vlok- en pelletvoer durf ik niets over te zeggen
julius_juut schreef:Laat je die garnalen dan versturen ofzo?Spruitjee schreef:Haha, lastig hè! Teveel leuke dieren en spullen in omloopWil je het als een gezelschapsbak houden of een biotoop ervan maken?
Ja inderdaad! Er zijn zo veel leuke vissen en andere beestjes dat het gewoon onmogelijk is om een keuze te maken.Gewoon een gezelschapsbak. De huidige inrichting (veel hout met opgebonden mos) bevalt me wel, dat wil ik liever niet weer omgooien. Qua waterwaarden is het heel mooi gemiddeld, en ik ververs in principe met regenwater.
Een dezer dagen eens naar Frits Kuiper in Groningen, kijken wat die zoal heeft... Die staat goed bekend in de omgeving, misschien heeft die ook wel goede raad.
Hier ook iemand ervaring met dwergklauwkikkers? Hoe zit dat met voeren? De een zegt dat ze droog/diepvries prima aannemen, anderen zeggen juist dat ze alleen levend accepteren. 't Is zo jammer als je er op gokt en vervolgens constant levend voer uit de stad moet halen. XD