Caesar schreef:Nou Stybba, die van jou kan er dus ook wat van. Heb ooit een kat tijdelijk opgevangen en die was echt een ramp! Die trok gewoon alles uit de keukenkastjes 's nachts. De eerste nacht wist ik niet wat me overkwam en dacht dat er ingebroken was. Al het eten heb ik weg kunnen gooien omdat hij alle verpakkingen kapot had gemaakt. Ook mijn dressoir kast met bloemenvazen, kaarten, kaarsen etc had hij geplunderd, maar daar was alles gewoon omgegooid en naar buiten gesmeten. Kat heb ik 2 weken kunnen houden, maar dat was echt geen doen...
Dat is wel heel erg… Die van mij doet het eigenlijk alleen maar als het kastje open staat omdat ik er mee bezig ben. Ze heeft ook wel eens een keer een zak kattenbrokken kapot getrokken, maar haar favoriet blijft nog steeds de zak van het kattengrit.
Die staat ook veilig opgeborgen, maar als we de bak opnieuw vullen moet je het echt in de gaten houden.
De meeste ‘rommel’ die ik een keer heb gehad was toen ik mijn sokken la net een millimeter open had staan. Die was opengetrokken zodat er net een kattenpootje in kon en toen zijn al mijn sokken uit de la getrokken. _o- Ik kon er wel om lachen. Later zag ik het nog een keer gebeuren, maar tot mijn verbazing was het niet Aina (de noor) maar Yuna (de htk-kat) die daarna in de la wou zitten. Die stomme sokken lagen gewoon in de weg 
Aah ik zit mezelf hier op te vreten, om 2 uur ga ik naar huis en dan gaan we vanmiddag als het asiel open is (v.a. 3 uur) kijken bij Moortje. Het duurt nog zo lang voor het 2 uur is en ik heb ook nog eens een dagje computerwerk. Dat laat de tijd zo langzaam gaan…