Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Keet schreef:Dan moet je er de komende drie vier weken echt geen discusvissen in gaan zetten. Zonde van je geld.
Bacteriën in een aquarium hebben redelijk wat tijd nodig om zich te vermenigvuldigen voor een gezond klimaat. Dit proces neemt drie/vier weken in beslag, middeltjes om dit te versnellen hebben weinig nut.
Hou het de komende weken op de visjes die erin zitten en hou de kwaliteit van het water in de gaten. Als die compleet stabiel is na een paar weken kan je de discusvissen halen.
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Cupcake's slaapplaatsje. En die bruine rommeltjes zijn allemaal verdwenen, trouwens
. Grote schoonmaak gehad vandaag
.
Feria schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Cupcake's slaapplaatsje. En die bruine rommeltjes zijn allemaal verdwenen, trouwens
.
Oohhw![]()
Hoe groot wordt hij eigenlijk? Zijn ze nu echt zo moeilijk te houden? Hoe groot moet je bak zijn voor die dwerg kogeltjes?
Ik begrijp helemaal dat je daar uren naar kan kijkendoe ik ook voor het slapen gaan, voeren en dan nog een tijd kijken naar al die bedrijvigheid in de bak. Heerlijk is dat
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
.
Wispeltuur schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
.
Oh wat schattig, gaat cupcake echt rusten op de planten? Wat leuk!
Somebitch schreef:Nou hij zei dat ze meer kleur kregen en rood werden.
Ik zit er nu aan te denken om er ciclides bij te doen, of hoe je dat ook typt.