Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Keet schreef:Dan moet je er de komende drie vier weken echt geen discusvissen in gaan zetten. Zonde van je geld.
Bacteriën in een aquarium hebben redelijk wat tijd nodig om zich te vermenigvuldigen voor een gezond klimaat. Dit proces neemt drie/vier weken in beslag, middeltjes om dit te versnellen hebben weinig nut.
Hou het de komende weken op de visjes die erin zitten en hou de kwaliteit van het water in de gaten. Als die compleet stabiel is na een paar weken kan je de discusvissen halen.
.
http://www.tfrin.gov.tw/public/Data/111171013871.jpg
. En die bruine rommeltjes zijn allemaal verdwenen, trouwens
. Grote schoonmaak gehad vandaag
.
. Omg, wat kan je toch genieten van zo'n bak he
. _San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Cupcake's slaapplaatsje. En die bruine rommeltjes zijn allemaal verdwenen, trouwens
.
doe ik ook voor het slapen gaan, voeren en dan nog een tijd kijken naar al die bedrijvigheid in de bak. Heerlijk is dat
Feria schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Cupcake's slaapplaatsje. En die bruine rommeltjes zijn allemaal verdwenen, trouwens
.
Oohhw![]()
Hoe groot wordt hij eigenlijk? Zijn ze nu echt zo moeilijk te houden? Hoe groot moet je bak zijn voor die dwerg kogeltjes?
Ik begrijp helemaal dat je daar uren naar kan kijkendoe ik ook voor het slapen gaan, voeren en dan nog een tijd kijken naar al die bedrijvigheid in de bak. Heerlijk is dat
Wij denken toch geen discussen te nemen.. Ik heb het gevoel dat onze bak die redelijk groot is toch te klein is. En op internet las ik dat ze zich het fijnst met zijn 6en of meer voelen..
Ik heb de naam niet meer onthouden, die vissen hebben zulke moeilijke namen.
Die van jou is trouwens gaaf!
.
. Ik ben heel erg blij met m'n Cuppie.
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
.
.Wispeltuur schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
.
Oh wat schattig, gaat cupcake echt rusten op de planten? Wat leuk!
. 
Somebitch schreef:Nou hij zei dat ze meer kleur kregen en rood werden.
Ik zit er nu aan te denken om er ciclides bij te doen, of hoe je dat ook typt.
. De vis die ik poste is ook een cichlide en je kan niet zomaar verschillende soorten bij elkaar zetten.
Ach Ledge eet ze wel op
Ik spaar slakjes voor m, wilde eerst een helena halen maar laat nu alles leven zodat ik ze een keer toe kan sturen.
. Al twee bokkers die slakjes voor hem hebben/sparen
.
En dan CR garnalen erin
. Die krijgt hij om de zoveel weken van mij. Levend. Dan gaat ie echt jagen, is leuk om te zien.
Help Cup de winter door haha!