Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rhodos schreef:@Lia: Als jij mij verteld op welke pagina ik het kan vinden, ga ik het zelf lezen
Quellian schreef:Latnahc2; die reactie was naar iemand anders toe, dat je geen honden moet nemen als je fulltime werkt. Mijn honden komen dus 2 a 3 uur per dag buiten, maar er zijn genoeg honden die maar 3x per dag een kwartier buiten komen, was dus geen opmerking naar jou toeMaar om aan te geven dat mijn hondjes niet zielig zijn oid.
Nikka schreef:Rhodos schreef:@Lia: Als jij mij verteld op welke pagina ik het kan vinden, ga ik het zelf lezen
Kijk maar even op pag 3
Nikka schreef:Ik dacht: laat iemand het maar even van me overnemen als ik de honden uitlaat en de paarden ga voeren
Nikka schreef:Ik dacht: laat iemand het maar even van me overnemen als ik de honden uitlaat en de paarden ga voeren
jesito schreef:Mijn god het heeft jullie goed bezig gehouden zeg.
KiWiKo schreef:jesito schreef:Mijn god het heeft jullie goed bezig gehouden zeg.
ach meid, heb je wat te doen op een vrijdagavond![]()
![]()
KiWiKo schreef:ik heb een kat in de weg liggen naast me de honden liggen samen met kind op mijn bed (wat vanwege de verbouwing een matras op de grond in de woonkamer is).......... wacht ik ga er een foto van maken
Quellian schreef:Weet je Jesito; iedereen heeft het beste met z'n dieren voor, maar voor iedereen betekent het wat anders. De ene vindt het belangrijk dat de hond op bed mag slapen, de ander vindt het het belangrijkst dat de hond z'n brokken lekker vindt. Er zijn veel verschillende manieren om dieren te houden en als je achter de ene staat, betekent dat niet automatisch dat andermans manier fout is.
Heb echt vol verbazing zitten lezen hoe fulltimers met recht AFGEZEKEN werden, met veel woorden werden afgeschilderd als dierenbeul en dan denk ik op mijn beurt 'dat hoeft toch niet joh'.