Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Toen moest ik in mijn uberbrute payama dat beest dood gaan slaan met de vliegenmepper. Maar je raad het al ik sloeg mis en de spin was weg
en gelukkig heb ik hele lieve zussen die het allemaal vast gelegt hebben.
. Serieus gatver.
maar het was zo'n vieze grote bruine harige. je ziet op een gegeven moment een zwart stip dat is het haha
Hahah.. Grappig topic, dit!
.
.
. Ze heeft trouwens, na 15 minuten gillen/vloeken de deksel/cadeautjes eruit gehaald met een mes! 
Dus ik heb de stofzuiger toch maar buiten onder het balkon gezet!
Want hij was gróót. Zelfs mijn vader zei dat het een grote was, en dat zegt hij niet snel. 
, maar het huisje was gewoon té leuk en ik dacht dat het wel mee zou vallen. Niet dus....
Afgelopen winter had ik veel last van muizen en heel weinig last van spinnen, mogelijk dat de muizen ze opeten. Helaas maken de muizen teveel kapot, dus sinds kort heb ik een apparaatje die mbv geluid de muizen wegjaagt/weghoudt en als het goed is zijn de spinnen er ook niet van gecharmeert.
Mochten de muizen wel, maar de spinnen niet verdwijnen, dan kies ik toch voor de verdwijning van de spinnen door de muizen te houden. Muizen zijn namelijk wél schattig, helaas maken ze zo veel kapot...
).
Daar kom ik dus nevernooitniet over de vloer....
Victory-Boy schreef:Vreemd. De spinnen die in Nederland voorkomen zijn geen van alle schadelijk voor mensen, terwijl je zelf al hebt aangegeven dat de muizen dat wel zijn.Mochten de muizen wel, maar de spinnen niet verdwijnen, dan kies ik toch voor de verdwijning van de spinnen door de muizen te houden. Muizen zijn namelijk wél schattig, helaas maken ze zo veel kapot...
Citaat:Wel heb ik altijd een x-aantal hooiwagens in huis, omdat die met hun fijne spinrag de grote zwarte muurspinnen vangen én opeten.
oomens schreef:Hooiwagens hebben geen spintepels en kunnen ook geen spinrag produceren. Ik denk dat jouw "zwarte muurspinnen" dus door iets anders dan hooiwagens gevangen worden.
Zelfs m'n vriend vond hem groot, nou dat zegt al genoeg... Overigens is de spin wel netjes door m'n vriend naar buiten gegooid, bij de buren

) heeft heel veel kleine spinnetjes geproduceerd (ai!) zeker een stuk of 20.......
Zo staan ze bij ons ook weleens een paar uurtjes