nu het volgende we hebben van veel catterys en meelevende mensen diverse kittens aangeboden gekregen

zou het verdiet dan minder worden?
en als Bobby ooit terug komt heeft hij meteen een vriendje voor het leven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amy77 schreef:Poeh moeilijk..ikzelf zou het als vervanging zien, want als je voor Bobby er al 1 bij wilde, moet je voor deze er ook 1 bij nemen...3 weken is nog maar zo kort terwijl het ook weer inmens lang is.
Straks komt Bobby wel thuis eerdaags en dan zit er een wildvreemde kat in zn huis.
Moeilijk hoor..ik had nog even gewacht..maar dat is in mijn geval heals het voor jullie goed voelt, doen.
Mursey schreef:Iedereen vertelde mij ook dat de kans dat we onze hond levend zouden terugvinden heel klein was.
Geef de moed niet op, blijf hopen en blijf naar hem uitkijken.
Misschien kan een medium je helpen?
Er zijn echt vele verhalen over vermiste dieren die mbv deze mensen zijn teruggevonden.
Tsja, een kitten erbij, dat is iets wat jij voor jezelf moet uitmaken. Als jij je daar beter bij voelt moet je het zeker doen.
Amy77 schreef:Oh tuurlijk, op een gegeven moment voel je dat het goed is om voor een nieuwe kat te gaan..maar het is 'pas' 3 weken geleden, in mijn geval zou ik dat als vervanging zien en het niet kunnen nog..omdat ik de nieuwe dan teveel zou vergelijken met mn vermiste, want het verdriet en ongerustheid is nog zo erg aanwezig.
Moet wel zegen, gok zomaar dat je je keuze al gemaakt hebt en dan is deze ook goedals jullie gezinnetje weer enigszins kan draaien met de komst van een nieuw leventje, dan zou ik ervoor gaan.
Het was ook puur hoe ik het zou doen he
Ik wil je trouwen snog een tip geven, het is een afschuwelijke tip, maar bel de gemeente ook eens en de omliggende gemeentes. Zij hebben een destructie bedrijf vaak en halen de dode katten op. Gaan op de grote hoop..het heeft een speciale naam die afdeling bij de gemeente, heb mijn kat er toen ook opgegeven..
marialva schreef:deze hebben we aangeboden (kopen)gekregen van een cattery hij is geheel getest heeft stamboom enz enz
ik heb net met mn dierenarts gebeld en die zegt dat ik het moet doen, en als Bobby terug komt een kitten geen bezwaar zal zijn voor een ouder kitten die schijnen snel aan elkaar te wennen
ik weet het echt niet, wat ik moet doen???