help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marialva

Re: help ons AUB bobby te vinden - kat vermist, Reeshof (Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 08:52

nog steeds geen spoor van Bobby Huilen de dierenarts zegt dat we nu echt er rekening mee moeten houden dat hij gestolen is Huilen en dat we hem nooit meer terug zullen krijgen, mits hij naar een dierenarts moet! ik ben er echt kapot van Huilen en de kleine meid is helemaal van slag Huilen

nu het volgende we hebben van veel catterys en meelevende mensen diverse kittens aangeboden gekregen Haha! gezien we voor Bobby zo wie zo nog een kitten erbij wilde zodat ze met zn tweeen zouden zijn, dacht ik van als er nou een leuke kitten bij zit er een te gaan halen, mocht dat niet het geval zijn dan zou ik er naar een op zoek gaan??? wat denken jullie hiervan??
zou het verdiet dan minder worden?
en als Bobby ooit terug komt heeft hij meteen een vriendje voor het leven Knipoog veel mensen raden ons aan een "nieuw" kitten in huis te nemen, maar ik weet het nog niet, ik zou Bobby zo graag terug willen Huilen ik heb echt jullie advies nodig ik zou het aan een kant graag willen maar aan de andere kant vindt ik het oneerlijk tegenover Bobby, ik zeg jullie wel dat ik niet afhankelijk ben van de aangeboden kittens, ik zou dan graag zelf een kitten naar onze zin willen en zeker geen een die veel op Bobby lijkt dan zou het verdriet alleen maar groter worden denk ik Verward

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:56

Poeh moeilijk..ikzelf zou het als vervanging zien, want als je voor Bobby er al 1 bij wilde, moet je voor deze er ook 1 bij nemen...3 weken is nog maar zo kort terwijl het ook weer inmens lang is.
Straks komt Bobby wel thuis eerdaags en dan zit er een wildvreemde kat in zn huis.
Moeilijk hoor..ik had nog even gewacht..maar dat is in mijn geval he Knipoog als het voor jullie goed voelt, doen.

Mursey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:58

Iedereen vertelde mij ook dat de kans dat we onze hond levend zouden terugvinden heel klein was.
Geef de moed niet op, blijf hopen en blijf naar hem uitkijken.
Misschien kan een medium je helpen?
Er zijn echt vele verhalen over vermiste dieren die mbv deze mensen zijn teruggevonden.
Tsja, een kitten erbij, dat is iets wat jij voor jezelf moet uitmaken. Als jij je daar beter bij voelt moet je het zeker doen.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:03

Amy77 schreef:
Poeh moeilijk..ikzelf zou het als vervanging zien, want als je voor Bobby er al 1 bij wilde, moet je voor deze er ook 1 bij nemen...3 weken is nog maar zo kort terwijl het ook weer inmens lang is.
Straks komt Bobby wel thuis eerdaags en dan zit er een wildvreemde kat in zn huis.
Moeilijk hoor..ik had nog even gewacht..maar dat is in mijn geval he Knipoog als het voor jullie goed voelt, doen.

maar wat nu als hij nooit meer thuis komt? of over een jaar of een paar maanden, ik wou dat ik in de toekomst kon kijken Schijnheilig het zal nooit voor ons een vervanging worden, vandaar dat ik een totaal andere zou willen wel het zelfde ras maar absoluut niet een die er op lijkt, en wij hebben zelf het idee dat het voor de kleine meid beter zou zijn dan zou ze haar aandacht kunnen richten op een "nieuw" poesje Verward ik weet het niet, vandaar ik echt jullie hulp nodig heb Knipoog

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:05

Mursey schreef:
Iedereen vertelde mij ook dat de kans dat we onze hond levend zouden terugvinden heel klein was.
Geef de moed niet op, blijf hopen en blijf naar hem uitkijken.
Misschien kan een medium je helpen?
Er zijn echt vele verhalen over vermiste dieren die mbv deze mensen zijn teruggevonden.
Tsja, een kitten erbij, dat is iets wat jij voor jezelf moet uitmaken. Als jij je daar beter bij voelt moet je het zeker doen.

wij hebben diverse mediums er bij gehaald en die zeggen dat hij ergens anders binnen zit en dat ze hem niet van plan zijn om af te geven Huilen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo in mediums geloof maar ze zeiden wel alle 5 het zelfde Verward

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:08

Oh tuurlijk, op een gegeven moment voel je dat het goed is om voor een nieuwe kat te gaan..maar het is 'pas' 3 weken geleden, in mijn geval zou ik dat als vervanging zien en het niet kunnen nog..omdat ik de nieuwe dan teveel zou vergelijken met mn vermiste, want het verdriet en ongerustheid is nog zo erg aanwezig.
Moet wel zegen, gok zomaar dat je je keuze al gemaakt hebt en dan is deze ook goed Knipoog als jullie gezinnetje weer enigszins kan draaien met de komst van een nieuw leventje, dan zou ik ervoor gaan.
Het was ook puur hoe ik het zou doen he Lachen

Ik wil je trouwen snog een tip geven, het is een afschuwelijke tip, maar bel de gemeente ook eens en de omliggende gemeentes. Zij hebben een destructie bedrijf vaak en halen de dode katten op. Gaan op de grote hoop..het heeft een speciale naam die afdeling bij de gemeente, heb mijn kat er toen ook opgegeven..

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:16

getz amy... eigenlijk nooit overnagedacht wat er met al die dode katten langs de weg gebeurd....

Even over een kitten erbij nemen... ik zou er toch nog even mee wachten.. Stel dat bobby wel terug komt zit er een wildvreemde kitten in zijn huisje ik denk dat dat dan een beetje een probleem zou zijn voor een kat die in de war is.... Maar geef de moed nog niet op... verschillende katten van vrienden al weg geweest... 1tje 4 weken zelfs de ander 3 weken en die is vervolgens onder het raam gaan rondlopen alleen liet zich de eerste 2 weken nog niet vangen...

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:19

Amy77 schreef:
Oh tuurlijk, op een gegeven moment voel je dat het goed is om voor een nieuwe kat te gaan..maar het is 'pas' 3 weken geleden, in mijn geval zou ik dat als vervanging zien en het niet kunnen nog..omdat ik de nieuwe dan teveel zou vergelijken met mn vermiste, want het verdriet en ongerustheid is nog zo erg aanwezig.
Moet wel zegen, gok zomaar dat je je keuze al gemaakt hebt en dan is deze ook goed Knipoog als jullie gezinnetje weer enigszins kan draaien met de komst van een nieuw leventje, dan zou ik ervoor gaan.
Het was ook puur hoe ik het zou doen he Lachen

Ik wil je trouwen snog een tip geven, het is een afschuwelijke tip, maar bel de gemeente ook eens en de omliggende gemeentes. Zij hebben een destructie bedrijf vaak en halen de dode katten op. Gaan op de grote hoop..het heeft een speciale naam die afdeling bij de gemeente, heb mijn kat er toen ook opgegeven..

ja die hadden we gebeld en hadden ze 19 augustus een "grijze " kat gevonden maar die was zo verminkt dat ze hem niet konden herkennen deze was wel bij mij in de buurt aangereden Huilen en hebben ze de kat de 20e "vernietigd"......................

nee heb mn keuze nog niet gemaakt, mn gezin wel maar ik niet ik heb er een dubbel gevoel over, maar ik denk dat als ik een kitten zou zien??? dat mn hart zou smelten vandaar dat ik ook nog niet durf te kijken ik ben bang dat ik er emotioneel zou worden en als een blok ervoor val, maar ookal zou bobby niet weg zijn dan zou ik rond deze tijd een tweede voor mn verjaardag erbij krijgen van mn gezinnetje Verward

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:28

Tjah het blijft een moeilijke beslissing.... maar ik blijf toch voor je hopen dat Bobby terugkomt... ik heb de mazzel dat als mn kat weg loopt en ik de hond mee naar buiten neemt hij der zoekt en gaat janken en dan komt ze altijd naar hem toe...

Ik kan me alleen nog steeds niet voorstellen wat voor soort mensen een kat vinden en hem dan gewoon houden Boos! echt te schandalig voor woorden snappen zulk soort mensen dan niet dat er een gezin is die er verdriet van heeft dat hun katje weg is Verward

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:29

nee dat snap ik dus ook niet Verward Frusty

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:31

Oeh wat naar van die kat..houd jezelf maar goed voor dat die van jou gechipt is en ze verplicht zijn dat te controleren en dat je het anders al wel had geweten als het jouw bobby was..

Ik zou het er gewoon heel goed met je man over hebben. Over nog 3 weken is de situatie qua je gevoel nog steeds hetzelfde mocht Bobby al niet thuis zijn..ook dan is het moeilijk en dubbel..maar dan maakt het de kans wel kleiner dat hij nog naar huis komt (hoewel onze kat ruim 8 weken vermist was) en komt de kitten in een andere sfeer terecht bij jullie thuis, dan nu met al dat verdriet.
Je weet zelf al dat je om bent als je een kitten ziet en als je er toch 1 bij zou krijgen? Als je voor jezelf en je gezin maar goed inprent (zo zou ik het doen he) dat de zoektocht naar Bobby niet gestaakt wordt en de nieuwe dus ook geen vervanging is..
Gut, ik kan je er helaas geen advies over geven..volg je hart...ik heb stiekem nog goede hoop dat jullie Bobby zn weg naar huis vind.

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:34

Als het toch echt zo is en je zou erachter komen zou je zulk soort mensen toch de nek om willen draaien.... Ik hoop gewoon dat ie ergens in de bosjes verstopt zit ofzo en zn mannelijkheid aan het verkennen is ofzo en het binnekort zat is en terug komt.... nu ik eraan denk overigens mijn moeder is vroeger een kat 8 maanden kwijt geweest die is ook geschrokkken en hem gesmeerd... 8 maanden later stond ie ineens voor het raam gezond en wel... mn moeder heeft toen eerst even der moeder gebeld want ze dacht dat ze aan het hallucineren was, maar het was hem echt, schijnbaar gewoon bij andere mensen gezeten want hij was dikker dan toen ie uhm gesmeerd was... dus als bobby ergens zit ontsnapt ie daar misschien ook wel een keer en komt terug, je weet maar nooit

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:40

Nog geen goed nieuws over Bobby...Ik lees elke morgen even je topic door om te kijken of er al nieuws is maar helaas...

Wat afschuwelijk dat al die mediums apart van elkaar zeggen dat Bobby ergens binnen zit. Dat mensen zoiets doen Boos! . Nu maar hopen dat Bobby een keer naar buiten kan en op zoek gaat naar zijn thuis.

Ik zou als ik jou was nog niet aan een nieuwe kitten beginnen. Als ik je verhaal zo lees is dit nu nog veel te moeilijk voor je en vervang je Bobby hiermee voor je gevoel. Geef het even de tijd en ga dan rustig op zoek naar een kitten. Maar ik snap aan de andere kant dat het misschien voor je gezinnetje wel goed is als er een nieuwe kitten in huis komt. Moeilijke beslissing hoor.... Ik kan je hier ook geen goede raad over geven. Het is heel dubbel allemaal....

Succes met zoeken en met je beslissing over een nieuwe kitten. Luister naar je gevoel!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:46

ik heb mn tekst op mn website aangepast http://sonhocavalosstables.come2me.nl/6 ... huisdieren
echt als ik hem ergens voor het raam zou zien zitten weet je niet wat er gebeurt................. buiten een rechtzaak die ik tegen die mensen zou gaan aanspannen, zijn ze verder nog niet klaar met ons Boos! ohhh als ik hier al aan denk ga ik koken van woede Boos! ik zei al tegen mn man ik loop dwars door het raam heen met bobby terug onder mn armen, vandaar dat ik nu veel bij mensen binnen koekeloer want je weet het echt nooit, ik heb zelf het gevoel dat hij erg dichtbij zit Boos!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:48

Een vriendin van me was haar kat kwijt, (weggelopen doordat er een jonge kat in huis was gekomen) en een tijdje later zag ze haar kat op iemands vensterbank liggen. Ze belde bij die mensen aan, en er bleek een mevrouw te wonen, die meteen haar oordeel al klaar had: mijn vriendin zou wel niet goed gezorgd hebben voor haar kat, de nieuwe "eigenaar" had al 20 jaar katten, (mijn vriendin "maar" 12 jaar) en wist alles beter...Kortom, mijn vriendin had de grootste moeite om haar kat weer mee te krijgen! Maar het is gelukt. Ook die kat had een bijzondere kleur, en dat trekt nieuwe "eigenaars" vaak aan...
Een weggelopen kat blijft meestal binnen een straal van 500 meter vanaf zijn huis... Dus waarschijnlijk heeft iemand hem in huis gehaald. Je hebt best kans, dat de mensen die de kat hebben, hem na een paar weken buiten gaan laten lopen, en dan zou je nog een kans maken hem tegen te komen...Ik hoop dat het allemaal weer goed komt, ik vind dat poezen bij hun baasjes horen, en niet bij dieven. Iedereen kan nagaan dat een gezonde kat een baasje heeft.

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 11:09

ik vind als jij je dochter er weer rustig van krijgt dat je een nieuwe kat moet nemen.
en als bobby terug komt dan krijgt hij zoveel aandacht dat hij het denk ik niet eens erg zou vinden dat hij een vriendje erbij heeft . ik denk dat je je kind er een groot plezier mee doet en dat staat toch wel op nummer 1 . ik duim nog steeds dat bobby terug komt meid

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:16

Ik zou het niet in de wind slaan wat die mediums zeggen..ik heb zelf erg goede ervaringen met een medium..! En een nieuw poesje..ik zou er nog even mee wachten..hij is nog maar 'net' weg..geef de hoop nog niet op! Een nieuw poesje kan altijd nog, toch? En wat als ie wel thuis komt..in zijn huis..en er zit opeens een andere poes..'welkom thuis Bobby' geef hem dan de kans eerst weer te wennen aan zijn thuis..zoals het altijd was! Nee ik zou het nog niet doen!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 19:50

deze hebben we aangeboden (kopen)gekregen van een cattery hij is geheel getest heeft stamboom enz enz

Afbeelding

ik heb net met mn dierenarts gebeld en die zegt dat ik het moet doen, en als Bobby terug komt een kitten geen bezwaar zal zijn voor een ouder kitten die schijnen snel aan elkaar te wennen

ik weet het echt niet, wat ik moet doen???

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:03

,
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 07-02-22 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:08

Waarom zou je het niet doen? Je was al van plan om een kitten erbij te nemen. Als Bobby weer terugkomt zal hij die echt wel accepteren.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 20:24

ik he net gebeld en gaan we hem morgen ophalen Haha! ik hoop zo dat bobby terug komt om zn nieuwe maatje voor het leven te bewonderen, ik hou niet op met zoeken ik ga nog steeds elke nacht 3 keer zoeken, we mogen van het "nieuwe"katje zelf zn naam verzinnen en vondt mijn man Robby toepasselijk dan hebben we straks een Bobby & Robby Knipoog
ja ik kreeg de foto en smolt weer en toch nog steeds een dubbel gevoel maar id de kleine meid is nu al erg anthosiast (hoe je het ook schrijven mag)ik breng morgen even verslag uit Knipoog

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:02

O dat is goed nieuws Cyn.
En dit verdien je ook hoor, je bent zon lieverd en niet als maar waneer Bobby weer terug komt is zijn plekje altijd vrij.
Hier hoef je toch geen schuldgevoel over te hebben gekkie.
Krijgen we morgen fotoos te zien op paardenpraatjes van die kleine als je hem ophaalt.
Hoop dat die kleine meid zo een klein beetje haar verdriet los kan laten en gewoon lekker kan genieten van die kleine kitten.
Geniet ervan lieverd, dikke kus van B

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:06

De katten die opgehaald worden en vernietigd worden nog wel gecontroleerd op chip. En die had die van jou toch?

Anyways, ik zoek nog steeds mee. Bij iedere kat kijk ik extra. Vandaag alleen een zwarte en een zwart witte gezien.

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:19

marialva schreef:
deze hebben we aangeboden (kopen)gekregen van een cattery hij is geheel getest heeft stamboom enz enz

Afbeelding

ik heb net met mn dierenarts gebeld en die zegt dat ik het moet doen, en als Bobby terug komt een kitten geen bezwaar zal zijn voor een ouder kitten die schijnen snel aan elkaar te wennen

ik weet het echt niet, wat ik moet doen???

wat een poepie zeg. Pling
en weet je geen enkele kat kan de plaats van bobby innemen daarvoor ben jij te gek met bobby. ik denk dat je er goed aan doet om morgen robby op te halen .
en nog hoop ik steeds te lezen dat jij jouw bobby terug hebt gevonden. ben benieuwd naar andere foto,s van robby
meid sterkte en geniet van robby Ach gut

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:48

Ow wat leuk... ik denk dat Bobby blij zal zijn met zijn vriendje!!!
Ik hoop dat je hem ergens tegenkomt!
Dan kom ik mee om de boel op stelten te zetten Haha!
Laat ons nog meegenieten é!
Enneuh laten we nog allemaal een kaarsje branden voor Bobby dat als hij vastzit, kan ontsnappen en recht naar jou toe komt!!