de dierenarts zegt dat we nu echt er rekening mee moeten houden dat hij gestolen is
en dat we hem nooit meer terug zullen krijgen, mits hij naar een dierenarts moet! ik ben er echt kapot van
en de kleine meid is helemaal van slag
nu het volgende we hebben van veel catterys en meelevende mensen diverse kittens aangeboden gekregen
gezien we voor Bobby zo wie zo nog een kitten erbij wilde zodat ze met zn tweeen zouden zijn, dacht ik van als er nou een leuke kitten bij zit er een te gaan halen, mocht dat niet het geval zijn dan zou ik er naar een op zoek gaan??? wat denken jullie hiervan??zou het verdiet dan minder worden?
en als Bobby ooit terug komt heeft hij meteen een vriendje voor het leven
veel mensen raden ons aan een "nieuw" kitten in huis te nemen, maar ik weet het nog niet, ik zou Bobby zo graag terug willen
ik heb echt jullie advies nodig ik zou het aan een kant graag willen maar aan de andere kant vindt ik het oneerlijk tegenover Bobby, ik zeg jullie wel dat ik niet afhankelijk ben van de aangeboden kittens, ik zou dan graag zelf een kitten naar onze zin willen en zeker geen een die veel op Bobby lijkt dan zou het verdriet alleen maar groter worden denk ik
het zal nooit voor ons een vervanging worden, vandaar dat ik een totaal andere zou willen wel het zelfde ras maar absoluut niet een die er op lijkt, en wij hebben zelf het idee dat het voor de kleine meid beter zou zijn dan zou ze haar aandacht kunnen richten op een "nieuw" poesje 
echt te schandalig voor woorden snappen zulk soort mensen dan niet dat er een gezin is die er verdriet van heeft dat hun katje weg is