en als andere deze topic lezen denken ze wat een achtelijk op een forum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
molly88 schreef:loveyoutoo als jij een hart zou hebben zo je met booster mee leven maar ja omdat jij zo zielig bent kun je dat nie en het enigste wat jij voor vrienden hebt zijn dieren
molly88 schreef:en is al zielig zat voor het kindje van booster dat die er nog moeite er mee heeft hoor
booster schreef:nee hoor ben ik ook niet hou niet van ruzie achter het scherm maar wil daarmee zeggen dat er dingen tussen staan die niet toepasselijk op een forum zijn
molly88 schreef:nee omdat je wete dat ik gelijk heb en je het niet kan winnen van mij hahahahaha
MarcoBorsato schreef:booster schreef:nee hoor ben ik ook niet hou niet van ruzie achter het scherm maar wil daarmee zeggen dat er dingen tussen staan die niet toepasselijk op een forum zijn
sorry was niet op jou gericht maar op molly, ik vind dat je jezelf in deze discussie met respect handhaaft
molly88 schreef:luister dan ken je mij nog niet eens hahahaha en als dat bij jou gebeurt is nou nou ik wete meer als genoeg man trustHim
molly88 schreef:luister dan ken je mij nog niet eens hahahaha en als dat bij jou gebeurt is nou nou ik wete meer als genoeg man trustHim
Tenshi schreef:molly88 schreef:en is al zielig zat voor het kindje van booster dat die er nog moeite er mee heeft hoor
Die maalt er echt niet om dat er op bokt een discussie over loopt hoor. Wat een non-argument.
just_kiki schreef:das wel erg veel 'rianneke
ik zou hem weg doen voor een 10tje, zodat je weet dat het geen slangenvoer word . (dit gebeurt laatse tijd erg vaak )[/
molly88 schreef:nee omdat je wete dat ik gelijk heb en je het niet kan winnen van mij hahahahaha
molly88 schreef:nou als ik zielig was zou ik nu gaan huilen maar dat dioe ik nioet omdat ik niet zo ben als jullie