Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Kun je bij het asiel je eigen poes eigenlijk ook laten helpen? Want het is bij mijn eigen DA 120 euro, dat vind ik best wel veel...
ziggy_janet schreef:MarcoBorsato schreef:Kun je bij het asiel je eigen poes eigenlijk ook laten helpen? Want het is bij mijn eigen DA 120 euro, dat vind ik best wel veel...
Dat kan in het asiel niet.
120 euro vind ik meevallen. En anders had je geen poes moeten nemen. Je weet dat er kosten aanhangen.
ziggy_janet schreef:dierenartsen praktijken houden wel vaak castratie en sterilisatie acties, in samenwerking met de dierenbescherming.
poes schreef:Hoe mensen hun ongeholpen katten nog buiten durven laten snap ik dus echt niet, je laat je hengt toch ook niet op straat?
Quellian schreef:lieveli; vaak hebben DA's speciale acties op dierendag![]()
Bij mijn DA kost castreren 22,50 en steriliseren 67,50, maar dat verschilt heel erg per DA. Onze DA heeft lage prijzen, die vindt dat DA kosten geen drempel moet zijn voor mensen met een lager inkomen. BV: de kat van mijn zus heeft vorige week zijn poot gebroken (gegrepen door een hond wrs), er zijn foto's gemaakt en kat heeft antibiotica (ontsteking door de beet), totaalprijs 35 euro incl. consult.