Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Maar die mensen liegen. Hun verhaal klopt niet. Dus wie zegt dat er idd geen PV is opgemaakt?
Amigo_tje schreef:Sorry, ik begrijp héél goed dat er mss een andere, "duidelijkere" versie van dit artikel bestaat, maar om te zeggen dat die mensen liegen?! Nee, ik vind je hierop wel héééél kort door de bocht gaan, hoor!
Wie zegt dat die mensen liegen?
Wie zegt dat dit verhaal NIET klopt? Of WEL klopt?
Waarom zouden die mensen zeggen dat er geen PV is opgemaakt als dit wel het geval is?
De politie zal altijd en overal het voordeel van de twijfel krijgen, ongeacht in welke situatie. Dat is nu eenmaal zo...
(En daarmee bedoel ik dus NIET dat alle agenten slecht zijn!)
faye schreef:Precies, dus ze liegen. Ze kunnen niet weten wat de hond gedaan heeft voor de schoten. Waarschijnlijk zijn ze, net als sommige ouders met hun kinderen, blind voor de gebreken van hun hond.
LimaMambo schreef:faye schreef:Precies, dus ze liegen. Ze kunnen niet weten wat de hond gedaan heeft voor de schoten. Waarschijnlijk zijn ze, net als sommige ouders met hun kinderen, blind voor de gebreken van hun hond.
heb je bewijs dat ze liegen dan?
Citaat:Plus dat ze ook zeggen dat het dier rustig lag te slapen op de bank, maar daar zijn geen bewijzen voor aangezien de eigenaren wakker werden van de schoten.
faye schreef:Precies, dus ze liegen. Ze kunnen niet weten wat de hond gedaan heeft voor de schoten. Waarschijnlijk zijn ze, net als sommige ouders met hun kinderen, blind voor de gebreken van hun hond.
Klara16 schreef:Misschien dat ze niet liegen in de letterlijke zin.
maar feiten verzwijgen en verdraaien is ook liegen:
Amigo_tje schreef:faye schreef:Precies, dus ze liegen. Ze kunnen niet weten wat de hond gedaan heeft voor de schoten. Waarschijnlijk zijn ze, net als sommige ouders met hun kinderen, blind voor de gebreken van hun hond.
En nog steeds vind ik je héél kort door de bocht! Wat als dit jouw hond was? Zou wel eens willen weten hoe jij zou reageren als mensen gaan roepen dat je liegt!
Zou wel eens willen weten of jij nog zo vriendelijk gaat blijven tegen de politie. "O, je hebt mn hond afgeknalt? Wat fijn, zou ik ook mogen weten waarom, aub?"Klara16 schreef:Misschien dat ze niet liegen in de letterlijke zin.
maar feiten verzwijgen en verdraaien is ook liegen:
Dat is niet liegen, maar feiten verzwijgen en verdraaien! Maar dat is hier nog steeds een MISSCHIEN!!!!
Citaat:Ik vind het ook een zeer vreemd verhaal, maar aan de andere kant: ik verschiet er niet. De stafford wordt gewoon serieus geviseerd.
En wat die tegenstrijdige verhalen betreft: de politie kan moeilijk gaan verklaren: 'die hond lag daar vredig te slapen en dus hebben we hem maar neergeschoten' hé... Dat zou nogal een serieuze afgang zijn voor hen...
Nu is het woord tegen woord en zijn er blijkbaar verder geen getuigen.
Amigo_tje schreef:Tis niet omdat het een Stafford was, dat ie stout was.