Ieder doet inderdaad maar wat hij/zij zelf wil met huis en beestjes maar bij ons komt de hond ook gewoon in bed

Ik heb het beestje aangeschaft toen ik alleen woonde en aanvankelijk sliep hij in de bijkeuken. Ik woonde echter in een nogal rare buurt en was vaak bang alleen 's nachts (had eerder wel "alleen gewoond", als student, maar dat was een studio in een gebouw met andere studenten, alleen in een huis vond ik heel wat anders), dus ja, hond mocht dan in de kamer. Bedoeling was dat hij netjes in een mand naast bed zou gaan slapen, maar al gauw vond het het bed knusser. Ik stuurde hem wel telkens naar zijn mand, en dat deed hij dan braaf, maar toch werd ik elke ochtend wakker met een hond tegen mijn buik of lekker in mijn knieholte genesteld en ja... 't is zo'n lief beest en stiekem vond ik het ook wel knus, dus hij is gebleven...
Intussen ben ik niet meer alleen, en mijn man heeft er gelukkig ook leren mee leven dat de hond bij ons slaapt... Hij (hond he, niet mijn man

De katten blijven wel beneden, maar dat is vooral omdat die anders een hele nacht achter mekaar lopen te jagen en woeste spelletjes spelen, wat dan weer niet bevorderlijk is voor mijn nachtrust