Binckydenice schreef:Haha ja inderdaad...
Die vissen zijn goed aan de prijs hoor....
Maar het is wel netjes opgelost zo.
Dus jij zou ze ook wel betalen, als ik bij jou aan de deur stond met de rekening?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Binckydenice schreef:Haha ja inderdaad...
PienZ schreef:Nou is hele ruzie over geweest waren al 6 vissen uit is toch 1000 euro aan vissen weg en de buurman wilde ze kat gewoon nie tuit onze tuin houden. Nu heeft hij netjes gaas over ze tuin gespannen en kan de kat naar buiten toe zonder dat me ouders hun vissen opgegeten worden. Maar dat heeft ie pas gedaan nadat me stiefvader hem de rekening van de vissen presenteerde
IKbenEllen schreef:Binckydenice schreef:Haha ja inderdaad...
Dus jij zou ze ook wel betalen, als ik bij jou aan de deur stond met de rekening?
PienZ schreef:Buurman heeft ze niet betaald hoor t ging om het idee wat de vissen kosten maar me stiefvader was er behoorlijk pissig over wat logisch is vissen zijn zijn liefde net als de kat van de buurman zijn liefde is
IKbenEllen schreef:Binckydenice schreef:Haha ja inderdaad...
PienZ schreef:Dus jij zou ze ook wel betalen, als ik bij jou aan de deur stond met de rekening?
Binckydenice schreef:Ja, de buren van mijn broer hadden ruzie omdat de ene houd duiven en de andere houd ook karpers, ja die hobby's gaan niet goed in 1 straat, omdat de buurman zijn duiven iedere avond een rondje liet vliegen en de andere buurman zijn karpers dood gingen van de stront van die duiven...
Esmeralda schreef:dat zou verzekeringswerk worden denk ik zo
teminste die van ons zitten bij de wa verz.
Katja schreef:Waarom zou je wa dat niet dekken??
Maanling schreef:maar het is toch schade die toegebracht wordt?
IKbenEllen schreef:Binckydenice schreef:Haha had je maar geen tuin moeten nemen, dat is net zo'n slappe reden als dat jij geeft om hem binnen te houden....
Mijn reden is dat ik niet wil dat ANDEREN last van ze hebben, beetje sociaal voelend, maar ik begrijp dat dat voor jou moeilijk te vatten is.
Citaat:Mijn reden is dat ik niet wil dat ANDEREN last van ze hebben, beetje sociaal voelend, maar ik begrijp dat dat voor jou moeilijk te vatten is.
Citaat:Dat is ook voor het eerst dat ik deze hoor...
Hoe vaak heeft iemand nou last van een kat? Tja, vissen en vogels uit de natuur opeten/naar jagen is natuurlijk.