Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nati schreef:ja.........en ik voel me nog schuldig,
Ik durf het eigelijk ook niet te zeggen
Miss_Malfoy schreef:nati schreef:ja.........en ik voel me nog schuldig,
Ik durf het eigelijk ook niet te zeggen
![]()
Er zitten hier vast wel mensen die ergere dingen gedaan hebben hoor!
nati schreef:ok.......nou dan ga ik het zeggen:
mijn stiefzus die had een cavia........maar die was heel ziek........en het was in het weekend.........dus dierenartsen homaar, en anders zit je op een tarief die 300x zo duur is, en dat kon ze niet betalen...................
dus ik zei tegen haar: moet je hem zelf doodmaken, want dit is ook zielig.......maar dat durde ze niet.........toen keeke ze me broer aan (die 5 jaar ouder is dan ik), maarnee die durfde het ook niet, dus toen zei ik: dan doe ik het wel, want dit is ook zielig..............dus ik naar het kooitje toe........ik het kooitje open doen..............pak de cavia.........en duw hem met z'n koppie in zijn drinkbakie................en cavia tegenstribbelen en doen..........stond ik daar met de tranen in me ogen, een cavia te vermoorden, op een gegeven moment dacht ik dat ie dood was, dus toen haalde ik hem weer boven...........maar toen leefde ie nog.......dus ik weer opnieuw dat koppie naar beneden gedrukt.............toen was ie dood......dachten we...........lopen we met hem naar de groene bak, leefde die nog half.......toen heeft me broer hem maar met een noodklap in de groene bak gegooit........toen was ie wel dood.................
Als ik eraan terug denk......bleh........voel ik me weer helemaal naar........
owja mensen: ik was hier een jaar of 9, en geen ouders thuis..........dus ja......sorry.........
MoonWencke schreef:M'n moeder heeft per ongeluk een aantal jaren geleden onze parkiet gedoodDie parkiet was zo tam, dat ie ook gewoon over de vloer liep enzo. Nu had m'n moeder een grote pan vast, dus zag ze niet dat de parkiet voor haar op de grond zat, dus toen wilde ze weglopen en is ze er per ongeluk op gaan staan
Aranel schreef:Mijn buurman heeft onze goudvis, blubmans, vermoord![]()
We waren 2 weken op vakantie en hij was vergeten de vissenkom schoon te maken..
Ook heeft mijn moeder eens per ongeluk bleekwater in de vissenkom laten zitten.. toen waren ze de volgende dag ook alletwee dood
Ikzelf heb heel vaak insecten gedood (als ik het durf) maar dat vind ik niet echt onder dieren vallen, zoals dat lieve muissie in de beginpost
En iemand bij mij op de manege heeft een keer de stalkat de nek omgedraaid![]()
Ze vonden dat ie 'lastig' was. Sinds dat beessie er was hadden we geen overlast meer van ratten en muizen, en hij was gewoon heel lief.
Nu hebben we gelukkig weer een manegekat, leden ontwormen/ontvlooien hem en hij krijgt 1 x per dag een lekker vleesmaaltjeVoor de rest pakt ie af en toe een rat of een muis, maar daar hoor je mij niet over klagen