Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 10:19

Klopt, maar ze is het wel. Amivedi kon dit hondje omdat ze eerder is weggelopen en toen ik vertelde dat ze weer weg was, konden ze daardoor vandaag zeggen dat het om hetzelfde hondje ging.

Ben helemaal misselijk, wil haar niet kwijt..nu wordt dit dalijk haar derde baasje, zal ook niet leuk zijn voor haar. De DB (beetje verwarrend maar ik heb amivedi en de DB vandaag meerdere malen aan de telefoon gehad) zei dat ze het naar haar zin had met hun andere hondje, maarja..toch is het niet leuk.[/quote]

sorry maar zo ga je niet met beesten om
jullie hebben besloten dat hondje in huis te nemen, is al erg goed geregeld blijkbaar dat hondje 3 keer weggelopen is en nu mag hij daar blijven
arm beestje, zoveel stress laatste tijd en nog steeds geen vast plektje.
weet die oude eigenaar inmiddels dat dr oude hondje weg is?

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 10:24

ik lees net dus dat het hondje niet meer terug mag komen van je vader.
wat erg voor je, ik snap dat hij geen honden in huis wil, maar had hij dat niet beter eerder kunnen bedenken voordat het hondje in huis kwam.
nu pakt hij meer jou als je moeder denk ik zo.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 10:41

als dit mij zou gebeuren ging ik door de straat lopen en de naam van het hondje roepen, zodat je weet waar ze is.
ik zou echt niet een week wachten.

sorry maar als die van mij 1 keer wegloopt, zorg ik toch dat het niet meer gebeurt.
misschien volgende keer een poortje een optie?

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 11:24

Vind het persoonlijk een vreemd verhaal, eerst zoekt je vader naar het hondje en vervolgens wil hij hem niet meer hebben. Ik zou mijn vader negeren!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 12:15

Fantast schreef:
Vind het persoonlijk een vreemd verhaal, eerst zoekt je vader naar het hondje en vervolgens wil hij hem niet meer hebben. Ik zou mijn vader negeren!

Als ik dat doe gaat hij nog verder met wat hij nu al heeft gedaan. Dan is het mij terug negeren, vogeltje wegdoen, andere hond nog meer aan mij overlaten..wegpesten dus.

Ik ben trouwens nog niet wezen kijken want de vrouw heeft nog niet gebelt. Ze is ziek dus misschien komt het daardoor, maar maandag bel ik even terug naar amivedi over hoe het zit.

Het komt trouwens niet door het niet opletten van de deuren dichtdoen hoor, van mijn kant af. De eerste keer dat ze wegliep knapte het riempje, deze had ik meegekregen van de oude eigenaar maar werkte dus niet goed meer..tweede keer was het omdat ik bij een vriendin was, mijn broertje thuiskwam en dacht dat mijn hondje met mij mee was omdat ik niet thuis was, maar ze was gewoon on opvallend naar buiten geglipt zonder dat hij het zag. En nu deze keer was ze door een enorm klein gaatje van het hek gekropen, iets wat ik totaal niet had gedacht. Tuurlijk kun je nog voorzichtiger zijn, maar je weet niet waar het hondje tot in staat is, weet niet of ze nog een keer weg zal lopen of dat het toeval was..omdat de gelegenheid er was. Elke keer als er iemand binnen was hield ik haar vast, dat was dus élke dag. Nu dit keer (ze kan geen trappen lopen) had ik haar gewassen en ik doe de douche deur open, wil haar oppakken en ze rent naar beneden. Toen ik beneden kwam zag ik haar net door de schutting heen kruipen en de rest weten jullie..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:27

Daarom snap ik niet dat jullie haar niet hebben laten chippen.
Na die 2 keer dan weet je toch dat het juist verstandig is.

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:41

Ze is volgens mij wel gechipt, staat dacht ik een blz terug. Daarom vind ik het ook raar dat Amivedi haar niet heeft gebeld.. Dan heeft chippen nog geen zin.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:54

Ik zie het nergens staan? Verward

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:05

LadyElmira schreef:
Zoals ik al zei ga ik op mijn werk printen, maar wat is dat voor site die je net zei? kabelkrant? of is dat een huiskrant?

Edit: en ze is wel gechipt.

Tadaa! Moest even zoeken..

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:13

ik snap niet veel van dit verhaal,, ik ben blij dat ik niet zo'n vader heb,,,en vind het ook vaag dat toen je hondje kwijt was, je tijd hebt om hier een topic van te maken! dan zoek je toch netzolang totdat je er zowat bij neervalt?

Ik vind het een beetje een vaag verhaal, maar in iedergeval sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:17

Toen mijn hond nog jong was, was hij ook een wegloper. Hij zat in de smiezen te houden of de poortdeur niet goed dicht was, dat zag hij dan dus en maakte hem dan zelf verder open en weg was hij.

Wij hebben eens uren rondgefietst en toen zat die rat in de auto te wachten op ons. De autodeur stond open en hij dacht we gaan naar de bossen, want in de auto is bossen.

Het eerste jaar was hij vaak weg en dan zag ik hem weer voor het huis scharrelen. Op een moment is dat over.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:23

die vrouw zou jou gisteren bellen maar dat heeft ze dus niet gedaan? en jij mag haar ook niet bellen? raar gedoe. maar als je maandag amivedi eens gaat bellen heb je vast niet zo'n haast...
wie weet is het je hond niet en loopt ze nog over straat. maar dat maakt natuurlijk niet uit, want ze mag van je vader niet eens meer binnen. lekker makkelijk van je vader, o ze is weg en weer gevonden, nou hou haar dan maar.

Anneline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:55

raarraaarraaaaaaaaar verhaal hoorr. Ben blij dat ik niet zo'n vader heb. Sterkte!

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:26

En als je het chipnummer van je hond intoetst bij direct zoeken op de site van Amivedi kan je ook zien of hij/zij gevonden is..

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:14

romatjuh schreef:
En als je het chipnummer van je hond intoetst bij direct zoeken op de site van Amivedi kan je ook zien of hij/zij gevonden is..

Maar die hond is toch niet gechipt? Intoetsen heeft dus geen nut Nagelbijten / Gniffelen

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:30

Mag ik dit ook een heel raar verhaal vinden?!

Er stond in de Schakel (plaatselijke krant) afgelopen donderdag met grote koeienletters dat er een Maltheser Leeuwtje gevonden is op de Noordersingel. Als dit jouw hondje is is de zaak toch gewoon opgelost!!! Staat het niet meer in de krant lijkt mij.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:33

Heb die krant zelf niet (woon niet in die buurt Vork ), maar vind het verhaal nu wel héél erg vreemd worden hoor.

Hij pakt je hond en parkiet af, omdat je moeder die gegeven heeft? Sorry hoor, wat een k*tstreek! Wat kan jij er nou aan doen!?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:39

Ik snap er geen hol van. Hondje is gechipt, maar je moet toch nog gaan kijken of t jouw hondje is omdat t niet 100% zeker is dat zij t is.

Verder vind ik je vader érg kinderachtig reageren. Het is geen kleuterschool meer.

hubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:05

NoaC schreef:
Nou Hubba, ook jou/ je moeder vind ik dan nogal laks hoor...is ook niet echt goed voor je hond zorgen. Jack Russel of niet.
Ik heb ook echte jachthonden en ik zorg dus gewoon dat ze niet weg kunnen...heel jammer voor ze maar beter dat dan dat er wat gebeurt als ze zomaar weg zijn.

mja ik snap waar je vandaan komt maar het ze waren toen nog wel eens dat was echt heel soms een half uurtje weg ofzo ikw eet het ook niet meer precies is al lang geleden maar dan waren ze heel ff op jacht ofzo en ze kwamen gewoon altijd trug maar alleen omdat et winter was verdonk ze omdat ze niet het gat in het ijs kon vinden. Dus er is niks laks aan ..wij houden onze honden gewoon liever niet aan de lijn altijd ( wat ik wel doe want ze luisteren naar mij niet goed genoeg maar naar mijn moeder wel .. als die roept van kom dan dan komen ze er ook altijd aan alleen als ze al ver weg zijn duurt et ff) maar het ging er niet om of je hond aan de lijn is ofniet het gaat erom dat zij niet eens naar haar hond zoekt als ze weet dat ie vermist is .. ik heb me wezenloos gezocht toen de hele nacht en mijn moeder heeft alleen maar zitten huilen en dacht dat het haar schuld was maar daar kon ze echt niks aan doen. En dit meisje doet gewoon andere dingen.. ik zou het niet eens kunnen ik zou alleen maar me vreselijk rot voelen. Ik vind het raar dat jij het laks vind als je je hond los laat lopen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 08:41

LadyElmira was het nou je hondje? Heeft je vader of jij er nu afstand van gedaan? Ennuh ik wacht nog op foto's van je paardje Haha!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 08:45

Ik vroeg me gisteravond nog af of je nog was wezen kijken, en zag nu het topic opeens weer hoog in "eigen berichten" Lachen

Ben je nog wezen kijken??

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 18:32

Hallo,

Ik ben nog niet geweest, de vrouw is aan de deur geweest voor de papieren die mijn vader moest ondertekenen zodat moppie van haar werd, beetje raar omdat het nog niet zeker is dat het haar is. Maar goed, ze moest naar het ziekenhuis en kan nu geen bezoek ontvangen, erg vervelend..ook voor mij. Ze belt me een deze dagen op zodra het wat beter gaat (schijnbaar heeft ze dit vaak) en dan kan ik komen kijken, eventueel afscheid nemen e.d. Stiekem hoop ik nog steeds dat het haar niet is, maar aan de andere kant is ze zo beter af..

Slimmerik, er komt vanzelf een topic zodra 't paard bij mij komt te staan.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 18:37

Hoe kan t nou dat ze gechipt is en dat ze niet kunnen achterhalen wie ze is, beetje krom

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:37

Ze kan geen bezoek ontvangen maar kan wel de papieren ophalen? Verward

Jammer dat je nog niet geweest bent. Wie weet loopt jouw hondje dus nog steeds ergens rond Scheve mond Dan hoop ik dat dit haar toch wel is. Dan is ze tenminste veilig onder dak.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 22:22

Het verhaal word eerlijk gezegd nu wel beetje vaag het is sneu voor jou dat je vader geen hond meer wilt. Maar wat ik helemaal vaag vind die mevrouw kan geen bezoek ontvangen maar wel langskomen daarbij ga je toch eerst controleren via de chip of het diertje wel van jou is voor er uberhaupt wat getekend word dat is toch net nut van die hele chip of ben ik nou zo dom Verward en daarbij als ze langs kwam met de papieren had ze vast ook het hondje wel even mee kunnen nemen Vork konden jullie meteen checkken of ze van jullie was