Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meissielief schreef:ik snap ook niet dat mensen een hond nemen bij een baby en al helemaal niet een hond die je niet vanaf pup hebt , mensen die de hond verkopen , zullen niet altijd eerlijk zijn dus ik zou dat zelf niet doen , je weet niet waarom de mensen de hond hebben gekocht
katiavl schreef:Een hond kan wel zomaar bijten zucht
meissielief schreef:katiavl schreef:Een hond kan wel zomaar bijten zucht
tuurlijk kan een hond zomaar bijten maar niet altijd vaak heeft het wel met omstandigheden te maken
amondi schreef:ach sielughe hond.... iedereen die dat roept nodig ik uit deze hond lekker een uurtje met hun eigen kind, nichtje of buurmeisje te laten....
traan_beauty schreef:Ik word ziek van mensen die denken dat dit soort gedrag echt ligt aan het ras..
Tuurlijk, dit is een ras dat niet ieder mens in huis kan nemen, maar reken er maar op dat dit soort honden reuze lief kunnen zijn als ze maar GOED en STRENG zijn opgevoed.
Helaas gebeurt dat niet altijd en dan krijg je valse honden..
Tuurlijk heb je meer risico met dit soort rassen..
meissielief schreef:ff oftopic , ik snap niet waarom iedereen gilt dat die honden zo gevaarlijk zijn, de meeste hebben er nog nooit 1 gehad die oordelen van wat ze horen
amondi schreef:ach sielughe hond.... iedereen die dat roept nodig ik uit deze hond lekker een uurtje met hun eigen kind, nichtje of buurmeisje te laten....
Deze kruising is zeker niet verboden omdat ze gewoon lelijke honden zijn en ook niet omdat ze kromme poten hebben...
Deze kruising is verboden omdat het levensgevaarlijke honden oplevert!
En iedereen die toch zo'n sgattie wil vrijpleiten kan net zo goed een krokodil in huis nemen! die zijn net zo betrouwbaar!
Gadver wat kan ik ziek worden van mensen die dit ""ras" nog steeds tussen mensen wil laten opgroeien, worden jullie nou echt nooit eens wat wijzer?
Er zijn 1000den hondenrassen, waarom zou je in godsnaam, juist deze honden in huis willen hebben?
Koop een bull terriër. ook lelijk, ook stoer en 99 van de 100 keer hartstikke lief!
meissielief schreef:ff oftopic , ik snap niet waarom iedereen gilt dat die honden zo gevaarlijk zijn, de meeste hebben er nog nooit 1 gehad die oordelen van wat ze horen
traan_beauty schreef:Dan ben jij één van de weinigen.
Of je hebt alleen maar slechte ervaringen.
Lab_iris schreef:hopla schreef:weer een onschuldige hond de dupe.
Ja dat zekeren waarom moet het ras Bulldog dan altijd zo nadrukkelijk worden gezegd
als het een jack russel was ofzo zeggen ze het vast niet.. dat ras is gewoon bestempeld met * Gevaarlijk *
gipsyboy schreef:die honden worden niet zo geboren!!!!
die worden zo gemaakt door de mens!!!
en dat snappen vele niet!!!
faye schreef:traan_beauty schreef:Dan ben jij één van de weinigen.
Of je hebt alleen maar slechte ervaringen.
Ik heb helemaal geen slechte ervaring met mijn hond. Maar ik weet wel waar ze toe in staat zijn, ik heb geen blinddoek om.
traan_beauty schreef:Dat weet ik ook heel goed. Maar mijn mening is dat je met élke hond moet oppassen en dat het niet speciaal aan dit ras ligt.
En ja.. Jack russels zijn 9 van de 10 keer hele gemene beesten die ook een goede opvoeding nodig hebben (maar ze komen vaak niet bij goede mensen terecht, helaas). Ze zijn zo klein en schattig, daarom mogen ze alles..