Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppes schreef:Beauty_yana0 schreef:Als het misschien bij een ander deel van bokt stond wel jaa, maar zo écht niet!
En het kan dan wel een melige bui zijn, maar dan ga je toch niet zo uit lopen dagen met dat je hem geen water meer moet geven of door moet prikken, dat vind ik vragen om rellen!
Welk persoon (die geestelijk helemaal in orde is) zou het nou serieus menen als hij/zij zegt "minder/meer water geven of door prikken"
Dat jullie nou zo dom zijn dat jullie niet zien dat het een grapje is![]()
Kom op nou, niemand meent zoiets serieus..
Noppes schreef:Welk persoon (die geestelijk helemaal in orde is) zou het nou serieus menen als hij/zij zegt "minder/meer water geven of door prikken"
Noppes schreef:Marly_ schreef:Noppes, vind je haar reactie op het bulten-paard wel normaal dan?
Normaal vind ik het zeker niet, maar ik weet dat ze dit niet serieus bedoelt?
Beauty_yana0 schreef:Noppes schreef:
Welk persoon (die geestelijk helemaal in orde is) zou het nou serieus menen als hij/zij zegt "minder/meer water geven of door prikken"
Daar is een ander deel van bokt voor bestemd, en niet beestenboel, dat is voor echte problemen met je diertjes!
Mas schreef:Noppes schreef:
serieus of niet, iedereen snapt toch wel dat dat paard hier heel veel last van
heeft en de ts waarschijnlijk heel veel zorgen??
Daar maak je geen grappen over, ookal bedoel je het niet serieus
Mas schreef:Noppes schreef:
serieus of niet, iedereen snapt toch wel dat dat paard hier heel veel last van
heeft en de ts waarschijnlijk heel veel zorgen??
Daar maak je geen grappen over, ookal bedoel je het niet serieus
Daar is een ander deel van bokt voor bestemd, en niet beestenboel, dat is voor echte problemen met je diertjes!
Noppes schreef:Beauty_yana0 schreef:
Dan zou het toch direct duidelijk zijn dat het een bewerkte foto was? En dat was nou nét even niet de bedoeling!
Dan zou het toch direct duidelijk zijn dat het een bewerkte foto was? En dat was nou nét even niet de bedoeling!
Als dát dan niet de bedoeling is, waarom ga je dan ingodsnaam zoiets op beestenboel plaatsen, terwijl je weet dat het een serieus deel is!
Beetje zielig om dat te doen vind ik!