Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sosy schreef:feit men oordelen te snel A er word te veel gezeurt kwa artis de dieren zijn gezond de welzijn van de dieren is er gewoon goed. B In het circus zorgen ze ook voor hun dieren aangezien ze toch hun geld moeten verdienen. C Heb het niet gehad over de beren in anderen landen of circus de discussie gaat over ARtis en niet over Circus of iets in het buitenland.
ARtis zorgt echt wel voor hun dieren dat is een feit. Mischien zitten ze wat krab maar dat betekent niet dat ze niet gezond zijn of dat het een slechte dierentuin is . Neem zelf maar een kijkje in ARtis je zult zien dat de dieren zich wel op hun gemak voelen mischien zien ze er wel verveeld uit maar op hun gemak zijn ze er wel .
Edit:En nog straffer vind ik dat jij kunt beweren hoe mensen aan dat oordeel komen.
Ik beweer niks geef me mening .
sosy schreef:Wat wil je dan doen de dieren hun vrijheid geven Aangezien dat dan niet meer kan he als je hun vrijheid teruggeeft gaan ze dood is dat soms wat je wilt? en nog wat het gaat over ARtis en niet over een ander onderwerp . Ik heb het ook niet gehad over te kleine hokken ik heb het over de welzijn van de dier niet over de ruimte of een kooi. En nu geef jij weer een oordeel wat ik denk of vind over paarden en daar heb ik zelf wel een mening over en dat hoeft dus niet een ander voor me te doen dank u
sosy schreef:het gaat om de feit dat men een oordeel al hebben , ARtis is een goeie dierentuin dat is gewoon zow. Als men artis niet goed vinden dan zouden er ook geen mensen naar Artis toe komen.Foto,s van sommige dieren
buster4ever schreef:waar gaat het hier nog over zeg...we hebben het hier niet over katjes of paardjes dit gaat over artis..
sosy schreef:ja inderdaad daar hoor je niet veel mensen over. Wel over Dierentuinen, Buitenlandse dierenzaken, Circus.
Sim0ne schreef:die foto heb je al geplaatst en het is wel te zien op de foto dat deze vogel in een klein hok zit, waar hij waarschijnlijk niet eens kan vliegen....
Sim0ne schreef:sosy schreef:ja inderdaad daar hoor je niet veel mensen over. Wel over Dierentuinen, Buitenlandse dierenzaken, Circus.
volgens mij was jij degene die zei dat we het alleen over Artis mochten hebben.. Je spreekt jezelf tegen
Shiloh schreef:Sim0ne schreef:die foto heb je al geplaatst en het is wel te zien op de foto dat deze vogel in een klein hok zit, waar hij waarschijnlijk niet eens kan vliegen....
nee vogels die bij particulieren in huis worden gehouden... die hebben alle ruimte wil je zeggen! Deze vogel heeft al meer ruimte dan de gemiddelde papagaai hier in nederland hoor!