Tiffany schreef:Nee hoorMaar zoveel dingen horen eigenlijk niet.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf zeggen ze toch? Is volgens mij een spreekwoord.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiffany schreef:Nee hoorMaar zoveel dingen horen eigenlijk niet.
LimaGentle schreef:Tiffany schreef:Nee hoorMaar zoveel dingen horen eigenlijk niet.
en wil dat zeggen dat het dan gelijk goed is?
Quellian schreef:Tiffany schreef:Nee hoorMaar zoveel dingen horen eigenlijk niet.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf zeggen ze toch? Is volgens mij een spreekwoord.
LimaGentle schreef:een bench (op maat) vind ik minder erg dan zo'n benauwd (vast wel) nepleren tasje
Tiffany schreef:En wat zal ik volgens jou moeten verbeteren dan?
Tiffany schreef:En wat zal ik volgens jou moeten verbeteren dan?
katiavl schreef:bijna alle cihuahuas hebben een open fontanel
Citaat:het is een echt leren tas.
met ventilatie "soort gaas" aan de zijkant waar lucht doorheenkomt (zuurstof je weet wel...)
en regen tegenhoud.
ook is de bovenkant helemaal van dat soort gaas en krijgt ze genoeg lucht!
op werk zet ik de hele bovenkant open en ze blijft er gewoon inzitten (raar he dat ze het leuk vind?)
als ze het niet leuk zou vinden , zou ze er heus wel uitspringen (jaahaa dat kan ze!)
Quellian schreef:Tiffany schreef:En wat zal ik volgens jou moeten verbeteren dan?
Ik zeg niet dat JIJ wat moet veranderen, ik zeg dat een hond niet in een tas hoort. Jij komt vervolgens met het verdomd sterke () argument 'zoveel hoort niet'. Daarop reageer ik 'verbeter de wereld en begin bij jezelf'.
Tiffany schreef:Ik hoef nergens mee te beginnen![]()
ThePast03 schreef:Tiffany schreef:Hmmzz zo benauwd vind ik die opendaktas er niet uit zien
Nee maar om nu te zeggen dat deze hond ruimte heeft om in die tas te rennen?
katiavl schreef:bijna alle cihuahuas hebben een open fontanel
Tiffany schreef:Ik geef toe! Ik ben voor dierenmishandeling![]()
In 1 woord GE-WEL-DIG dit. Mensen maak je eerder druk over de diertjes die het echt slecht hebben
slimmerik schreef:Tiffany schreef:En wat zal ik volgens jou moeten verbeteren dan?
Het verdedigen van dierenmishandeling misschien?
Citaat:20 katten in 1 kleine ruimte.
pubelia schreef:Hallo het is een hond geen barbie pop. Behandel het dan ook als een hond en vermenselijk het aub niet.
_mistique_ schreef:pubelia schreef:Hallo het is een hond geen barbie pop. Behandel het dan ook als een hond en vermenselijk het aub niet.
LEZEN IS OOK EEN VAK!
*dood aan de modekut*
LimaGentle schreef:Citaat:20 katten in 1 kleine ruimte.
wat dacht je van 1 hond in een veels te kleine ruimte?