Eightlegged schreef:Ik voer ook dood, maar ik fok de muizen zelf en maak ze zelf dood.
Eightlegged, hoe dood jij je muisjes als ik vragen mag?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eightlegged schreef:Ik voer ook dood, maar ik fok de muizen zelf en maak ze zelf dood.
Eightlegged schreef:Ik voer ook dood, maar ik fok de muizen zelf en maak ze zelf dood. De ingevroren muizen die je in de winkel kan kopen zijn over het algemeen niet de gezondste dieren, en ik wil toch wel graag zeker weten dat het dier wat zo'n muisje eet wel een gezonde muis te eten krijgt..
Gekkeils, het zit je wel enorm dwars he? Ontzettend zeg..
Ylana schreef:Eightlegged, hoe dood jij je muisjes als ik vragen mag?
Eightlegged schreef:Ik geef die dingetjes dus ook geen naam, dan kan ik het ook niet meer.
Ylana schreef:Eightlegged schreef:Ik geef die dingetjes dus ook geen naam, dan kan ik het ook niet meer.
Een beginners foutje![]()
Maar ja, de één had daar een stipje en de ander daar een streepje. Die kon zo leuk klimmen en die ander was zóóó lief...
Nee, dat was niet écht een succes
tessyke schreef:er vroeg ergens iemand of ik het niet erg vond om het meisje te voeren, in het begin zag ik er enorm op tegen maar toen het gebeurde vond ik het niet zo enorm erg meer.
nogmaals bedankt voor de reacties
gekkeils schreef:Ja. maar wie weet hoelang hij van zijn moeder af is? Alstie gelijk eraf is vind ik het niet zo erg. maar van de dierenwinkel naar huis wel.
gekkeils schreef:Nee, maar die warmte van zijn moeder is tie wel kwijt. want jij loopt nu ook niet in je nakie rond toch?
gekkeils schreef:Nee, maar die warmte van zijn moeder is tie wel kwijt. want jij loopt nu ook niet in je nakie rond toch?