Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustNanno schreef:och dat kan ook wel tegelijk hoor, op dezelfde dag. Dik worden heb je zelf in de hand, en ze krijgt nu toch ook al meer beweging.
Shaienne schreef:Een labrador heeft minimaal 2 uur beweging per dag nodig.
Slopen komt door angst. Het is allemaal angst als jullie haar alleen laten, want haar 'roedel' is weg. ook kan het verveling zijn.
Poohbeer schreef:
En kong en kluif kan heel goed, maar wissel de inhoud van de kong en soort kluif beetje af, anders wordt het gewoon ipv speciaal voor haar.
Misser schreef:Poohbeer schreef:
En kong en kluif kan heel goed, maar wissel de inhoud van de kong en soort kluif beetje af, anders wordt het gewoon ipv speciaal voor haar.
Mwah, het is een labrador he, die is waarschijnlijk al dolgelukkig met gewone brokken.
avanoort schreef:Eens, maar mij lukt het niet om die mensen tot stoppen te brengen, TS vraagt om advies en niet om of het mogelijk is een hond binnen te houden 8 uur lang, vervolgens gaat het ver dat gezegd wordt dat deze hond dan "lijdt".
Honden in arme landen, bijvoorbeeld zonder eten en drinken, die "lijden" pas echt.
thaollat schreef:JustNanno schreef:och dat kan ook wel tegelijk hoor, op dezelfde dag. Dik worden heb je zelf in de hand, en ze krijgt nu toch ook al meer beweging.
das wel waar..
Nieuwe mening...
ZIJN ER MEERDERE MENSEN DIE BEIDE.. KONG EN KLUIF OP EEN DAG GEVEN?? SMORGENS/SMIDDAGS???
thaollat schreef:Wie heeft het erover dat ze in een bench zit??
10e x ze zit in dr mand in de keuken..
Misser schreef:Poohbeer schreef:
Mwah, het is een labrador he, die is waarschijnlijk al dolgelukkig met gewone brokken.
Ja, daarom zie je ook zo veel labradors in rolmopsuitvoering.
Thaollat schreef:al zou je dr een stuk kleed voeren..
thaollat schreef:Waar zijn we mee bezig denk je???
thaollat schreef:Weet je rosita.. ik heb een beetje gehad met je!!
je geeft geneens een redelijk antw. op een vraag je probeert alleen maar mensen hier zwart te maken!
jmmer dat je hier niet iemand kan Blocken...
net zoals msn., dan had ik en meerdere het wel geweten!!!
thaollat schreef:Wie heeft het erover dat ze in een bench zit??
10e x ze zit in dr mand in de keuken..