Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sylvia2003 schreef:Ik ben als de dood voor kraaien/kauwen/rafen. Weet niet precies welke welke is, wat is wel weet is dat ik als de dood voor ze ben. En ook echt niet bij die beesten in de beurt kom. Ben een paar jaar geleden aangevallen door 2 kraaien ofzo toen ik me kat beet had. Die had een paar uur daarvoor een baby kraai uit een nestje gepikt. En nu was ik dus de pineut.
kuikje schreef:Spinnen en van die foto van dat vliegende hert![]()
heb ze in het echt nog niet gezien maar daar sta ik ook niet om te springen
Booooo schreef:
Ik was al panisch naar boven gerend omdat me vader dan met die spin achter me aan komt..
Hij is weg riep tie.. Dus ik naar beneden en ging doodstil in de stoel zitten. Komt me vader de kamer ingelopen gooit tie een zakdoek op me.. Ik schrok me echt rot! Ik dacht dat die spin erin zat
Dus ik begin te huilen.. echt zo bang ben ik..
Tinkerloos schreef:Ik ben voor weinig dieren bang,maar voor 1 heb ik ooit mijn kind zelfs achter gelaten...
Ik was op de kinder boerderij,en mijn zoon werd 'opgegeten'door geiten,dus ik naar hem toe om die sikken weg te jagen bij hem.
Komt er om de hoek een vreselijk,walgelijk,monsterlijk,vreselijk eng HANGBUIKZWIJN aan!!!
Zo'n zwarte!!
Hij kwam op een holletje aan rennen,en knorde ondertussen vrolijk.
(ik weet zeker dat hij op z'n varks riep dat ie me ging killen)
Ik heb zoonlief voor voer bij de geiten achtergelaten,en ben hem gesmeerd.
Iemand anders heeft hem daarna uit de kinderboerderij moeten halen voor me,want ik ga daar NOOIT meer naar binnen...