Voor welk dier ben jij bang?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sylvia2003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:17

Ik ben als de dood voor kraaien/kauwen/rafen. Weet niet precies welke welke is, wat is wel weet is dat ik als de dood voor ze ben. En ook echt niet bij die beesten in de beurt kom. Ben een paar jaar geleden aangevallen door 2 kraaien ofzo toen ik me kat beet had. Die had een paar uur daarvoor een baby kraai uit een nestje gepikt. En nu was ik dus de pineut.

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:23

Geen

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:28

Ik heb lang nagedacht, maar ben voor geeneen dier bang

Edit: voor de mensen die bang zijn voor haaien: lees mijn onderschrift eens

_Ismay__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:44

sylvia2003 schreef:
Ik ben als de dood voor kraaien/kauwen/rafen. Weet niet precies welke welke is, wat is wel weet is dat ik als de dood voor ze ben. En ook echt niet bij die beesten in de beurt kom. Ben een paar jaar geleden aangevallen door 2 kraaien ofzo toen ik me kat beet had. Die had een paar uur daarvoor een baby kraai uit een nestje gepikt. En nu was ik dus de pineut.

Kraaien zijn eng helemaal mee eens

wednesday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:52

spinnen --> zeer origineel maar ik heb er zelfs nachtmerries van en kan echt wel het heel kot bijeen schreeuwen
voor de rest jah kwallen en van die beesten maarja die kom k toch nooit tegen

StOoRzEnDeR

Re: Voor welk dier ben jij bang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:30

Afbeelding
brrr vliegend hert.....echt eng

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:58

Ik ben helemaal niet snel bang voor beesten, heb dan ook zelf ook slangen en leguanen gehad, muizen, ratten, van mij part korokodillen ik ben er niet bang voor.

Maar wespen, daar ga ik wel voor rennen...

MarloesRixt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 11:07

Spinnen en van die foto van dat vliegende hert
heb ze in het echt nog niet gezien maar daar sta ik ook niet om te springen

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 12:29

Sprinkhanen die vind ik ook eng!
Ik ben bang dat ze in me nek springen...

Als kind was ik aan het spelen in ons tuinhuisje, toen ik uit het tuinhuisje wilde gaan zag ik door het raam van de deur dat er een grote groene sprinkhaan voor de deur zat.
Ik ben toen blijven zitten in het tuinhuisje tot dat de sprinkhaan weg ging....

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 12:33

Ik ben voor geen enkel dier bang, wel altijd op m'n hoede

(Zo ben ik niet bang voor grote paarden, maar als ik mijn NF in de wei ga nakijken en er lopen twee gigantische Friezen om me heen te dansen, pffff... )

fie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:23

haai !

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 00:26

ik vind het eng om in een zee te zwemmen met de gedachte dat er haaien kunnen zitten

maar voor de rest eigenlijk van geen ander dier

Patricia20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 01:09

haha voor spinnetjes, heel gek,maar voor een grote spin ben ik weer niet bang S:?

en idd als ik in het water ben,dan niet zo zeer voor haaien,maar wel voor vissen brrrr...

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:41

kuikje schreef:
Spinnen en van die foto van dat vliegende hert
heb ze in het echt nog niet gezien maar daar sta ik ook niet om te springen

nou ben maar blij bij ons zitten ze in overvloed....
bah en ze gaan ook op je zitten net als vliegen brrrrr dan vind ik ze pas echt eng
als ze gewoon rondvliegen ok maar als ze op je gaan zitten iiiiieeeew bah......

Fjorden___G

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:47

Niet echt bang maar ik heb een hekel aan teken & giftige slangen (het idee alleen al dat je er zo ziek van kan worden of nog erger er aan dood gaan)

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:14

Hmm.. Ik heb niet echt een doodsangst voor een bepaald beest,
slangen vind ik wel een beetje eng en spinnen ook..
Maar dan alleen van die met die lange dunne poten en haren!

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:18

Vlinders.
Gatverdamme.
Eng beest.

Turbootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:45

Wespen, ik ben er 2 keer door gestoken en ik ren gewoon gillend weg als ik ze al zie (100 meter verderop!):P, ik zou niet weten waarom, ik denk omdat ze steken.

En haaien, mensenhaaien, ik ben er zo bang voor. Ik was een keer in Turkije en mijn ouders gingen de zee in en ik ging jánken omdat ik dacht dat een haai ze ging opeten. Ik weet waardoor het komt:
De "Leuke" haaienfilm JAWS !!!!!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:17

Spinnen..
En alle anders insecten.. brrrr.. VIES.. ENG

Ik heb een keer gehad.. we kwamen laat thuis van de kermis. En ik ben echt voor de dood van spinnen..
Ik zit nog even tv te kijken.. zie ik iets bewegen op de vensterbank. Ik kijk nog een keer en O MY GOD
PAAAAPPAAAA!!! SPIN !!!!
Echt een joekel nie normaal.. Komt me vader aan met keukenrol
Ik was al panisch naar boven gerend omdat me vader dan met die spin achter me aan komt..
Hij is weg riep tie.. Dus ik naar beneden en ging doodstil in de stoel zitten. Komt me vader de kamer ingelopen gooit tie een zakdoek op me.. Ik schrok me echt rot! Ik dacht dat die spin erin zat
Dus ik begin te huilen.. echt zo bang ben ik..

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:57

Booooo schreef:

Ik was al panisch naar boven gerend omdat me vader dan met die spin achter me aan komt..
Hij is weg riep tie.. Dus ik naar beneden en ging doodstil in de stoel zitten. Komt me vader de kamer ingelopen gooit tie een zakdoek op me.. Ik schrok me echt rot! Ik dacht dat die spin erin zat
Dus ik begin te huilen.. echt zo bang ben ik..

Hahah dat heb ik ook eens gehad, met een renner+klein neefje.
Je moest me horen man! Na een paar rondjes om een bloembak heen te hebben gerend was ik er zat van en heb ik m`n neefje onderuit laten gaan in het grind.

Laatst zat er een spin in onze auto, geen grote, in totaal zo`n 1,5 cm groot. Maar dat beest komt me ineens over dat plafond rennen! Ik ben he-le-maal uitgeflipt in die auto man. Gaat die spin ook nog rennen ondat ie van mij schrok. Ik nóg harder gillen, alle mensen kijken ons aan En dat beest rende nog, flikkert ie van het plafond af. Ik helemaal panisch omdat ik dacht dat dat beest op me zou kruipen. Die spin rent rustig naar de kofferbak, mooi ik geen last meer van. Kijk ik naar buiten, de HELE parkeerplaats van de intratuin stond ons aan te kijken En ik dus slap van het lachen met m`n vriendin uit die auto gestapt. Heb echt nog nooit zo hard gegild.

Booooo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:17

Hahaha.. Zou ik ook doen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:51

Tinkerloos schreef:
Ik ben voor weinig dieren bang,maar voor 1 heb ik ooit mijn kind zelfs achter gelaten...
Ik was op de kinder boerderij,en mijn zoon werd 'opgegeten'door geiten,dus ik naar hem toe om die sikken weg te jagen bij hem.
Komt er om de hoek een vreselijk,walgelijk,monsterlijk,vreselijk eng HANGBUIKZWIJN aan!!!
Zo'n zwarte!!
Hij kwam op een holletje aan rennen,en knorde ondertussen vrolijk.
(ik weet zeker dat hij op z'n varks riep dat ie me ging killen)
Ik heb zoonlief voor voer bij de geiten achtergelaten,en ben hem gesmeerd.
Iemand anders heeft hem daarna uit de kinderboerderij moeten halen voor me,want ik ga daar NOOIT meer naar binnen...

Hahah:P Ik zou echt in een deuk hebben gelegen als ik dat gezien had, netzoals iemand anders zijn verhaal van dat varken wat erachteraan rende. Bij mijn verzorgpony hebben ze 2 hangbuikzwijnen, geloof me, ik ben helemaal om, geweldige dingen zijn het! Ze zijn zelfs bang voor je als je ze aait. Dan deinzen ze heel zielig van schrik achteruit en maar knorren, de ander die snurkt dan gezellig door en heeft het niet eens door als vriendinnetje in de nesten zit. (heb je trouwens weleens varkens ruzie zien maken, nog geweldiger, ik lig dan soms dubbel en dan zie je die paarden over het hek kijken, van wat een raar figuur ligt daar naast de wei )

liekiej1993

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:55

zo bang voor dieren ben ik niet zo snel.. denk ik :S maar ik ben wel als de dood voor.. van die griezelige insecten (wat is griezelig.. bijna alles ) maar daar gaat het niet om.. vandaag nog.. op school ik moest een pw maken.. en niemand zat naast mij.. gaat er op die tafel een halfdode.. vette bromvlieg zitten.. en daarna kon hij dus niet meer opstaan.. iel!! liever niet

amberS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:00

ben bang voor haaien en leeuwen!! als ik een n8merrie heb zit er ook altijd een leeuw in,,

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:04

ben bang voor spinnen!!