Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:volgens mij is het nep.. (het dier vellen dan) ik denk dat ze wel zo'n dier eerst doodmaken. en niet levend villen.. zo is een mens nou ook niet.. tis precies hetzelfde als zo'n proefdier site.. alleen het ergste laten ze zien. Iemand die niet beroemd is kan ook zo een dier slachten..
xSemmiex schreef:Is goed, hoelaat??
Jolandaa_ schreef:stel ik zal zo''n dier doodknuppelen.. komt er een klein bericht in de krant.. waarom moet zij dan wel persee op alle voorpagina's staan? dat vind ik nergens voor nodig.. Oke.. dat in Azië de dierenmishandeld worden dat weet ik wel.. doe daar dan iets aan, maar niet omdat iemand graag bond draagt, en er een dier doodgemaakt word. In azië is het nog erger hoor..
Leandra15 schreef:Ik denk niet dat jullie J.Lo hier echt de shuld van kunnen geven.
Als zij die dieren zelf had moeten villen voor dat bont had ze
geen bont gedragen hoor... (Denk ik)
Ik walg van die mensen die het 'vilwerk' doen.
En dan nog levent villen ook he.... zo zielig is dat.
Als ik iemand dat zou zien doen en ik had een pistol in me handen
dan had ik echt wel 100 keer op diegene in geschoten
Maar toch vind ik dat J.Lo het niet moet dragen... zij moest het
is in het echt zien.. hoe ze presies aan dat bont komt...
Jolandaa_ schreef:stel ik zal zo''n dier doodknuppelen.. komt er een klein bericht in de krant.. waarom moet zij dan wel persee op alle voorpagina's staan? dat vind ik nergens voor nodig.. Oke.. dat in Azië de dierenmishandeld worden dat weet ik wel.. doe daar dan iets aan, maar niet omdat iemand graag bond draagt, en er een dier doodgemaakt word. In azië is het nog erger hoor..