me pc waar de foto's op stonden is kapot. vanavond komt hij weer terug dan gelijk foto's er op zetten. sorry sorry sorry
ze is zo cute. supper lange benen en erg eigenwijs inmiddels heb ik haar net op het land gezet. ze stond nl. al een paar dagen te dansen in de box waar ze in stond met haar moeder. dr moeder vond het niet meer leuk ja vind je het gek, haar babe wil graag dr benen strekken en kan dr ei niet kwijt. en maar moeders pesten en plagen. haha echt lol om te zien
ja eindelijk is me pc terug. dus zit weer op me nieuwe 'oude' pc. morgen nieuwe foto's maken(van toLate op het land) en dan zal ik ze allemaal tegelijk plaatsen. alvast weltrusten voor straks gr Franca
Zoals ik eerder al vertelt had is ons andere schaap overleden omdat er nog een lam inzat en dit is beginnen te ontbinden enz..... Maar er was dan al een geboren en deze heet Suri, ons kindje, ons flessen lammetje Ze doet het erg goed en groeit als een kool!!! Ze loopt nu dag en nacht buiten in de wei bij haar half zusjes...
Dan hebben we nog Knabbel die op 21/04 bevallen is van een fameuze 2ling. Coco & Chanel... Ze maken het goed maar Coco heeft een probleem, het lijkt alsof ze een beetje "zot" is.....En dit niet om te lachen dat ze ronddartelt enz...
Ze valt dikwijls terwijkl ze loopt en als ze loopt halen haar achterbenen soms haar lichaam in.. of vliegen ze in de lucht...heel raar en hoe zwaarder (en ze is goed dik) ze wordt hoe erger. Ook staat ze soms gewoon zo in de lucht te kijken of de hele tijd lopen roepen ookal staat haar mams naast haar...
We denken eraan om haar te laten inslapen want het is echt zielig om het te zien.
pff nee helaas geen foto's , onze digi is kapot en we hebben hem opgezonden (zoals diene mens gezegd had) maar we hebben nog altijd niets gehoord of gezien....
hay hay TO LATE is op z'n engels. het engels dus van te laat. aan gezien ze erg laat op het jaar geboren is. ga morgen of maandag nieuwe land foto's maken. (als het wat beter weer is ) bedankt voor de reacties. :D ze is zo sweet dat wilde ik met jullie delen. xxx
Zijn hier toevallig nog mensen die geinteresseerd zijn in 3 gezelschap schapen? of 1 van deze? Ze mogen niet meer gedekt worden, maar zijn verder helemaal gezond en super tam. Voor meer informatie pm mij even
ahhh Late is supper lief, en bedankt voor de lieve berichtjes. ik zal eerdaags een update maken van al me schapen + namen. zo dat het bericht van al mijn schapen namen tot z'n recht komt.
ahhh wat zielig dat het lammetje misschien geslacht moet worden. ik breng ze als ze dood zijn naar de destructie. en als ze nog levend zijn en ze moeten weg. verkoop ik ze aan een of andere boer. maar ja dit is een anderverhaal. ik denk dat ik de DA er bij zou vragen. als het een goed leven kan hebben zou ik het zeker proberen. en als het als nog niet gaat kan je m altijd een spuitje laten geven of evt. naar de slacht. gr Franca sterkte met de beslissing nemen.
oke. ja zo is het leven chaloepy. helaas gaan er elk jaar bij mij ook rammen naar de slacht. maar zoek wel eerst voor een plekje om ze etv als dek ram te laten functioneren en als dat echt niet gaat of ze zijn niet goedd gekeurt is de slacht de laatste optie. ik zal vandaag even foto's maken ven de hele familie bij elkaar. dan zie je pas hoeveel schapies ik heb. tot van aaf gr Franca xxx