gelukkig woonden we niet aan een drukke weg ofzo..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saningie schreef:[Dat zal komen doordat zij nog nooit van hun vrijheid genoten hebben. Dus weten die katten niet beter, maar laat je ze eens gedwongen een nachtje buiten, dan wordt het een ander verhaal. Dan is er toch iets bij ze ontwaakt, en dan zul je ze bijna niet meer binnen kunnen houden.
[/quote]
Citaat:Ik ben er bang voor dat ze gestolen wordt, maar ook dat ik haar straks elke dag moet gaan kammen omdat haar vacht in de knoop gaat.
Ik denk dat ik haar gewoon zoveel mogelijk binnen houdt.
ThePast03 schreef:Saningie schreef:[Dat zal komen doordat zij nog nooit van hun vrijheid genoten hebben. Dus weten die katten niet beter, maar laat je ze eens gedwongen een nachtje buiten, dan wordt het een ander verhaal. Dan is er toch iets bij ze ontwaakt, en dan zul je ze bijna niet meer binnen kunnen houden.
[/quote]
Je zegt hiermee dus zelf dat als ze niet beter weten ze er absoluut gelukkig mee zijn
En mijn buren zijn er ook gelukkig mee, beter kan ik het mezelf niet wensen!
Elpharo schreef:
en ja, als ze doodgereden worden is dat heel erg, maar de lol die mijn kat nu heeft wil ik hem echt niet afnemen
Rosita schreef:Elpharo schreef:
en ja, als ze doodgereden worden is dat heel erg, maar de lol die mijn kat nu heeft wil ik hem echt niet afnemen
En weer alleen het feit dat de kat dood is, eventueel. Dat is al heel makkelijk gezegd wanneer je nog nooit je dier van de straat hebt mogen schrapen
maar waarom nu niet meer gedachten naar degene áchter het stuur die jouw kat doodrijdt en zichzelf ternauwernood van een boom kan houden....
Citaat:Ik heb 1 kat die echt een buitenkat is, en die zien we ook geregeld hier in de bomen klimmen. Mijn andere kat die we nog maar 2 jaar hebben, houdt niet van naar buiten gaan. Die doet 1x per dag ongeveer een klein rondje, van de voordeur naar de achterdeur
silvana schreef:
Citaat:Over het buiten laten van raskatten met lange haren: wij hadden vroeger ook een pers. In de zomer lieten we haar scheren. Het verdient geen schoonheidsprijs. Maar zo kon zij lekker naar buiten en had ze geen last van klitten. Ze was gek op buiten zijn en wij wilden dat niet van haar afnemen. Mijn mening is dat katten jagers zijn die buiten horen.
door_ schreef:Freaky schreef:Citaat:Over het buiten laten van raskatten met lange haren: wij hadden vroeger ook een pers. In de zomer lieten we haar scheren. Het verdient geen schoonheidsprijs. Maar zo kon zij lekker naar buiten en had ze geen last van klitten. Ze was gek op buiten zijn en wij wilden dat niet van haar afnemen. Mijn mening is dat katten jagers zijn die buiten horen.
![]()
Dat bedoelde ik dus....super!!