Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rivarachella schreef:ik persoonlijk knal het liefst een kogel door zijn kop!!! een hond mag/hoort niet te bijten!
Paula schreef:Hier bij de buren komt die hond 100 meter van je vandaan op je af rennen, bijt je en peert 'm weer.
Post word niet meer in de brievenbus bezorgd, maar aan het einde van de straat in een plastic zakje aan de boom.
Zelf ben ik al 3 keer door dat beest met die enorme kronkel in z'n kop gebeten.
Twanneke schreef:...
radnah2 schreef:Ik heb nog nooit gehoord over een puppie die vals beet.
ImkeTarek schreef:maar dan vraag ik me toch af wat je bijvoorbeeld met mensen doet die collecteren of pakjes komen brengen (ik geef maar wat voorbeelden) moet doen...
Odin schreef:Als ik de eigenaresse van deze hond was, zou ik er zelf alles aan doen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Haar hond zal haar uiteraard erg aan haar hart gaan, en ik kan me niet voorstellen dat ze, nu haar hond door het oog van de naald gekropen is, geen verdere maatregelen zal nemen.
Ik ben persoonlijk blij dat deze hond gewoon door de test gekomen is, en hoop van ganser harte dat de hond verder gewoon een goed leven kan hebben en dat er niemand of niets meer gebeten gaat worden.
De reactie van de TS vind ik wederom erg eenzijdig en zeer onaardig. Daarbij heb ik nog nergens exact kunnen lezen wat haar zus aan lichamelijke schade had, waar wel meerdere malen om gevraagd is. Ben daar zelf nog steeds benieuwd naar eigenlijk.