Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relliej schreef:Stefstar schreef:Dit kan je volgens mij echt geen trainen noemen, Die paar keer dat ze het gedaan heeft![]()
En dit is gewoon een onderling wedstrijdje waar hun samen volgens mij echte lol mee hebben![]()
Een jonge hond is van die paar keer echt niet gelijk kapot..
Goh mijn honden hebben het ook altijd minstens 10 jaar zonder problemen gehaald en die rende toen ze jonger dan 1 jaar waren vaak de trap op en af en nee daar kon ik niks aan beginnen, Eigenwijze beesten
En hoe ken je die paar oefeningen nou gelijk al trainen noemenZwaar overdreven hoor..
Heb je naar die hond zijn rechtervoorpoot gekeken? Dan krijg je echt niet voor elkaar als je af en toe een sprongetje maakt hoor!
LindaV schreef:hahahahahah, LEUK bokt op stelten..
Ach ja, IK vind dat dit geen kwaad kan. Ze doet het nooit en voor zo'n cursusje van 5 keertje, lijkt het me absoluut geen kwaad kunnen.
Ik weet zeker dat als je 2 honden hebt, of je een grote tuin hebt. Je hond een stuk meer belast word!
GEFELICITEERD anouk met je prijzen!
stefanietjuh schreef:En puppy's dan die achter elkaar rennen en allerlei manouvres maken?? Is dat dan wel goed? moet je ze dan maar aangelijnd houden en opsluiten en wachten tot ze volgroeid zijn en dan pas met elkaar laten spelen? Kom op zeg, dat is echt onzin wat je nou uitkraamt
Stefstar schreef:Nou ik heb dus toevallig alles gelezen en 99% vond ik dus dikke onzin.![]()
En ik ga met jullie mee dat het slecht is maar jullie overdrijven dus wel super erg, Die paar keer dat je wat oefend? Voor een onderling wedstrijdje, Het lijkt wel of jullie het over echte proffesionele wedstrijden hebben
Maar het voor alles uitmaken van de ts vind ik nog het ergst..
stefanietjuh schreef:Die link heb ik al doorgelezen.. maar toch vind ik dat het niet kwaad kan om met zo'n hond paar van die wedstrijdjes te doen.. maja.. ik hoor het alweer. Jullie zijn weer van die koppige mensen die alleen gelijk willen hebben. Daar heb ik dus geen zin in. Ik ben weg hier
ThePast03 schreef:LindaV schreef:hahahahahah, LEUK bokt op stelten..
Ach ja, IK vind dat dit geen kwaad kan. Ze doet het nooit en voor zo'n cursusje van 5 keertje, lijkt het me absoluut geen kwaad kunnen.
Ik weet zeker dat als je 2 honden hebt, of je een grote tuin hebt. Je hond een stuk meer belast word!
GEFELICITEERD anouk met je prijzen!
En hoe weet jij dat zo zeker? Heb je een opleiding gedaan tot dierenarts?