baika valt weer in de prijzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:40

Foutjee
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:40

Kom op zeg, mensen toch.. Wat wordt er toch weer vriendelijk gereageerd zeg, daar kan ik dus echt niet tegen. Ik zit zelf ook op die school, maar zit op paardenhouderij. Maar ik kan je toch vertellen dat ze wel weten wat ze doen hoor. Ze doet dit volgens mij maar 1 keer in de week en dan is het nog niet eens een zware training ofzo hoor. Ik vind dat sommige van jullie te snel en te agressief reageren, aangezien jullie het niet in het echt hebben gezien en jullie de conditie niet van de hond kennen. Je kunt niet zomaar zeggen van: oh dat is zielig en bla bla bla.. Pas als je er echt bij bent geweest en je kent de hond, dan heb je recht van spreken. Anders niet.

Tooeet

Re: baika valt weer in de prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:42

hahahahahah, LEUK bokt op stelten..

Ach ja, IK vind dat dit geen kwaad kan. Ze doet het nooit en voor zo'n cursusje van 5 keertje, lijkt het me absoluut geen kwaad kunnen.
Ik weet zeker dat als je 2 honden hebt, of je een grote tuin hebt. Je hond een stuk meer belast word!

GEFELICITEERD anouk met je prijzen!

Stefstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:43

Relliej schreef:
Stefstar schreef:
Dit kan je volgens mij echt geen trainen noemen, Die paar keer dat ze het gedaan heeft

En dit is gewoon een onderling wedstrijdje waar hun samen volgens mij echte lol mee hebben

Een jonge hond is van die paar keer echt niet gelijk kapot..

Goh mijn honden hebben het ook altijd minstens 10 jaar zonder problemen gehaald en die rende toen ze jonger dan 1 jaar waren vaak de trap op en af en nee daar kon ik niks aan beginnen, Eigenwijze beesten

En hoe ken je die paar oefeningen nou gelijk al trainen noemen Zwaar overdreven hoor..

Heb je naar die hond zijn rechtervoorpoot gekeken? Dan krijg je echt niet voor elkaar als je af en toe een sprongetje maakt hoor!

Dit vind ik dus echt onzin, Zo zit mijn hond en alle andere honden hier in de buurt zo vaak! Dus ze hebben allemaal een slecht voorpootje? Maak dat de kat maar wijs Gewoon een momentopname, Zo zitten honden zo vaak!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:44

Hebben jullie nu die page gelezen of gaan jullie er nu zomaar vanuit dat het niet zoveel kwaad kan om dit een keer per week te doen?
Het kan al kwaad als je het maar een keer in de twee maanden doet, laat staan 1x per week.

Iedereen met een klein beetje kennis van honden weet dat je een hond niet moet laten springen, slalommen en over A schuttingen moet laten gaan voordat ze zijn volgroeid. Iedereen met diezelfde summiere kennis weet wat de gevolgen zijn als je het wel doet.

En jullie blijven proberen om het maar goed te praten.
Dat is dus iets wat ik niet kan begrijpen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:45

LindaV schreef:

Ach ja, IK vind dat dit geen kwaad kan. Ze doet het nooit en voor zo'n cursusje van 5 keertje, lijkt het me absoluut geen kwaad kunnen.
Ik weet zeker dat als je 2 honden hebt, of je een grote tuin hebt. Je hond een stuk meer belast word!

En hoe weet jij dat zo zeker? Heb je een opleiding gedaan tot dierenarts?

Relliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:46

Helemaal met ThePast03 eens. Volgens mij doen ze echt niet de moeite om die link ff door te lezen. Geven duidelijk niet om de hond! Amen.

stefanietjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:47

En puppy's dan die achter elkaar rennen en allerlei manouvres maken?? Is dat dan wel goed? moet je ze dan maar aangelijnd houden en opsluiten en wachten tot ze volgroeid zijn en dan pas met elkaar laten spelen? Kom op zeg, dat is echt onzin wat je nou uitkraamt

Relliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:48

Lees een stukje terug. Ik geloof 2 pagina's terug. Daar is het al besproken.

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:49

Nou ik heb dus toevallig alles gelezen en 99% vond ik dus dikke onzin.
En ik ga met jullie mee dat het slecht is maar jullie overdrijven dus wel super erg, Die paar keer dat je wat oefend? Voor een onderling wedstrijdje, Het lijkt wel of jullie het over echte proffesionele wedstrijden hebben

Maar het voor alles uitmaken van de ts vind ik nog het ergst..

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:49

stefanietjuh schreef:
En puppy's dan die achter elkaar rennen en allerlei manouvres maken?? Is dat dan wel goed? moet je ze dan maar aangelijnd houden en opsluiten en wachten tot ze volgroeid zijn en dan pas met elkaar laten spelen? Kom op zeg, dat is echt onzin wat je nou uitkraamt

Ja laten we weer alles gaan herhalen

Natuurlijk hoef je een pup niet op te sluiten maar het andere uiterste is een te jonge hond al aan behendigheidstraining te laten doen.

Een jaarling laat je ook lekker ravotten in het weiland met leeftijdgenoten maar daar ga je ook geen parcours mee springen.
Maar blijkbaar zijn honden hier niet zo belangrijk.

Btw: Het is handiger om eerst het hele topic te reageren want dit stadium waren we inmiddels allang gepasseerd.

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:51

Stefstar schreef:
Nou ik heb dus toevallig alles gelezen en 99% vond ik dus dikke onzin.
En ik ga met jullie mee dat het slecht is maar jullie overdrijven dus wel super erg, Die paar keer dat je wat oefend? Voor een onderling wedstrijdje, Het lijkt wel of jullie het over echte proffesionele wedstrijden hebben

Maar het voor alles uitmaken van de ts vind ik nog het ergst..

Speciaal voor jou nog een keer:
http://www.mouwen.nl/agility/pupbehendigheid.htm

Lees eens rustig door en je begrijpt dat zelfs een enkele keer superslecht is.

stefanietjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:53

Die link heb ik al doorgelezen.. maar toch vind ik dat het niet kwaad kan om met zo'n hond paar van die wedstrijdjes te doen.. maja.. ik hoor het alweer. Jullie zijn weer van die koppige mensen die alleen gelijk willen hebben. Daar heb ik dus geen zin in. Ik ben weg hier

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:55

stefanietjuh schreef:
Die link heb ik al doorgelezen.. maar toch vind ik dat het niet kwaad kan om met zo'n hond paar van die wedstrijdjes te doen.. maja.. ik hoor het alweer. Jullie zijn weer van die koppige mensen die alleen gelijk willen hebben. Daar heb ik dus geen zin in. Ik ben weg hier

Het gaat me helemaal niet om het gelijk krijgen. Ik heb de resultaten gezien van het te vroeg met behendigheid beginnen en geloof me als je dat gezien hebt wil je iedere hond daarvoor behoeden.

Relliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:56

Lastige mensen hier..

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:56

Ik weet dat het slecht is, En ook dat ze problemen zou krijgen als ze door was gegaan, Maar ze stopt ermee wat ze al 2 keer heeft gezegd, Van fouten leer je!

Maar waarschijnlijk worden we het toch nooit eens met elkaar
Ik ga mijn doggie is op de foto zetten en zijn "slechte" pootje wat volgens jullie zo is..

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:59

ze doet het niet vaak?
maar een paar pagina's terug mag iedereen naar haar les komen kijken, da's dinsdags, dus is het toch elke week, dat vind ik best wel vaak

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:00

Ja maar dat is toch maar een maand ofzo?
Of met andere soort lessen ofzo?

Dat dacht ik dan..

Relliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:02

Ze begon met die hond met een leeftijd van 5/6 maanden. Nu is de hond inmiddels 8 maanden. Dat betekend toch dat ze 2/3 maanden bezig is. En ja, ze kan best zeggen dat ze gestopt is, maar bewijs heb je nooit. Je kan alleen maar hopen!

Bamburi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:03

het was een cursus van 5 weken. dat is allang weer afgelopen, alleen met de opendag was er weer een wedstrijdje.

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:04

Ze heeft dus 5 keer wat oefeningen gedaan.. + een "wedstrijd"

Maar jullie hebben het echt over trainen
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Manon_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:05

Ik ga helemaal met je mee Relliej..
Je kunt idd zeggen dat je beloofd dat je stopt..
Maar achter je rug om doet ze nog wedstrijd enzo.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:06

ThePast03 schreef:
LindaV schreef:

En hoe weet jij dat zo zeker? Heb je een opleiding gedaan tot dierenarts?

Nee, maar ik ben TEGEN deze onzin.. En ik vind dat jij gewoon een keertje een hobby moet zoeken. Ipv dat liefdadigheidsgedoe, net of je zelf altijd zo goed bent. Zolang de hond er plezier in heeft..

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:07

Ja dat heb je altijd hé, Ik zou zeggen, vertrouw er gewoon op..

Pff wat een wedstrijd, Ik denk meer gewoon een dagje lol

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 19:09

Ze heeft 5 keer 'wat' oefeningen gedaan!
en 2 keer een onderling wedstrijdje!