Ik zit er te over denken om dit project op te richten.
Om mensen beter in te lichten over proefdieren, niet alleen alle nadelen maar ook de voordelen ervan.
Misschien hebben hier mensen interesse om hiermee te helpen?
PB dan ff.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nevony schreef:maar heeft iemand een goed alternatief voor lenzen vloeistof voro zachte lenzen? Die van mij is namelijk op proefdieren getest, maar van die van de kruidvat krijg ik brandende ogen!!
unamie schreef:ik ben ook een dierproefvrij mens en ik eet ook geen vlees
thuis kook ik alleen vegetarisch en dat terwijl mijn man en zoon niet vegatarisch zijn.. maar mijn dochter en ik wel
ik kan zo lekker koken dat ze het vlees helemaal niet missen
ik krijg tenminste nooit klachten![]()
dierproefvrije shampoo en creme is vrij makkelijk aan te komen
eigen merken van DA Kruitvat Etos Hema zijn allemaal dierproefvrij
dus koop ik alleen daar mijn spullen
het is heel goedkoop ook
wisten jullie dat maandverband/tampons ook getest word op dieren
ik koop daarom die dingen altijd bij albert hein
het is voor mij onbegrijpelijk dat iemand zich een dierenliefhebber noemt, maar dagelijks spullen kopen die getest zijn op dieren
mijn haar verf ik alleen met haarverf van Henna plus
de enige waarvan ik weet dat die niet getest is op dieren
unamie schreef:het is voor mij onbegrijpelijk dat iemand zich een dierenliefhebber noemt, maar dagelijks spullen kopen die getest zijn op dieren
leentje schreef:unamie schreef:het is voor mij onbegrijpelijk dat iemand zich een dierenliefhebber noemt, maar dagelijks spullen kopen die getest zijn op dieren
Iedereen legt de grens inderdaad ergens anders, en een genuanceerde mening ivm daarmee is dan wel gepast, en dat is het stukje dat ik hierboven gequote heb NIET.
Citaat:wist je trouwens dat om 1 kilo vis te vangen er 10 kilo bijvangst (dood)overboord gaat en het 1 liter brandstof kost per KILO
om maar niet te spreken van de zeebodem die door de sleepnetten
helemaal verwoest wordt
sorry hoor maar dat vind ik in geen verhouding liggen
zo smaakt een vis mij niet meer
Citaat:(voor je me gaat aanvallen, kijk even in het andere topic wat ondertussen op de huiskamer staat aub )
leentje schreef:Unamie, om op jouw mening en redenering verder te gaan vind ik dan dat jij geen haar beter bent dan de mensen waar jij zo over oordeelt, aangezien jij blijkbaar geen weet ik veel welk product wil kopen omdat er dieren bij betrokken geweest zijn, maar wel een paracetamolletje (wat ook maar puur een luxeproduct is eigenlijk... tenzij je chronisch pijnpatiënt bent)
En daar is niets mis mee, maar nuanceer dan je mening.
Otje_Merlot schreef:nou eigelijk liever niets dood bedenk wel even dat je hier niet was geweest als er geen dieren waren geweest dus waarom die uitspraak???je kan best voor dierproeven zijn maar heb dan wel een rede oke?en die heb je duidelijk niet.Dieren hebben net zoals mensen zenuwen en hersens dus ook evenveel gevoel!datgene wat jij blijkbaar niet bijzonder veel hebt...sorry hoor ik had namelijk belooft mensen met advies niet zo aan te vallen maar jij valt daar niet onder dusssz.