mijne heten : Douschka, Siep, Wikka (afk v witte kat ), Vlieg,Salmiak, Mickey,Thomas, Uggie en Tijger en inderdaad, het zijn er 9 en het is wat veel maar ze zijn me allemaal even lief !!!
Mijn kat heet Menina... niet echt bijzonder Mar het betekend 'meisje' in het Portugees. Onze hond heet Sem, en onze vorige hond heette Yupke, en de hond daarvoor heette Lex
wat wij hebben is een chocolat snowfoot siamees. zoek maar op
de kleur is een stuk donkerder (chocolat point) en hij heeft witte voetjes (snowfoot) hij heeft wel het donkere hoofd, pootjes en staart, en de helblauwe ogen. bovendien mag die witte vlek op zijn bef en snuit. heb ik nog opgezocht zelfs.
die van ons heet Poes, en onze vorige kat heette eehm... Poes!!!! haha lekker makkelijk en ze luisteren ernaar dus ja... en die van mn zus heten Loeder, Voodoo en Muis.
Mijn katten heten Oogjes, Zusje & Ollie. Helaas is Ollie 2 weken geleden overreden. En we hadden ook een "aanloopkat" die heette Bunker, maar die is van de een op de andere dag verdwenen.
Die van ons heten/heetten: Jerry(17 en overleden) Tommie(2 en overleden) Bommel(15) Starlet(8 en voor gek verklaard) Gapertje(2/3 word Big Eye genoemd) Zorro(4, heette Arnold in het asiel) Evita(5 en aangelopen bij het asiel) Alle katten, behalve Tom en Jerry komen uit het asiel
Ik heb 15 katten ga de 15 nu wel zeggen maar ik ga maar 1 of 2 foto's tonen howr: -Meli(poes) -Pluisie(poes-kitten) -Zwartje(kater) -Pitou(poes) -Stumpi(poes) -Vlekje(kater-kitten) -Grijsje(kater) -Galux(kater) -Spot(kater-kitten) -Runner(kater) -Poepie(poes-mn zus heeft de naam verzonnen!) -Snow(poes-kitten) -Trippel(poes) -Driger(kater) -Sacha(poes)
mijn katten heten snoopy (hoe origineel) en freddy (is een poes..) de kat van een vriendin van me heette kaffer (hij is dood gegaan want hij was geplet tussen een bed dat iemand in elkaar aan het zetten was..)