Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tijntjuh schreef:Als ik zo in de profiel kijk denk ik dat ze rond de 14/15/16 is. Ik denk eerder dat haar ouders deze beslissing hebben gemaakt. Het lijkt me niet als zij met die hond is opgegroeid dat zij er voor kiest die hond weg te doen. En met deze reacties zou ik ook niet terug reageren: als ik je in het echt zou tegenkomen zou ik je de grond in stampenSorry hoor maar dat noem ik nou ook niet echt normaal meer. Ik snap echt goed dat jullie walgen van die mensen die hun hond voor vakantie weg doen, maar ik begrijp uit dit verhaal dat ze echt aan die hond gehecht was en dat ze haar ouders om gepraat heeft. Als dat niet is dan ga ik met de andere reacties mee want bij iemand anders onderdak vinden voor je hond kan echt niet zo moeilijk zijn.
tijntjuh schreef:Ja daar heb je dan weer gelijk in met die pony's enzo.. Maar ik vind dat sommige mensen een beetje moeten dimmen.
Paulatjuh schreef:Ik vind het hier wel tijd voor een slotje eigenlijk...
Natasja91 schreef:Ze heeft in het andere topic gereageerd...
marleendv_88 schreef:Paulatjuh schreef:Ik vind het hier wel tijd voor een slotje eigenlijk...
Mee eens...
Mod pben?
NathalieW schreef:Ik dacht ik houd het toch wel droog maar nee!
Joy schreef:Ik voel me heel dom dat ik dit moet vragen maar wat betekent nou precies de TS-er?Ik dacht zelf aan topic starter, am I right?
Amethyst schreef:Joy schreef:Ik voel me heel dom dat ik dit moet vragen maar wat betekent nou precies de TS-er?Ik dacht zelf aan topic starter, am I right?
You're right
Zazoo schreef:jullie hebben aardig je best egdaan zeg, 9 pagina's in een dagje. ze is online maar zegt niks... maar ik heb de zelfde mening als jullie dus heb weinig toe te voegen. slotje?