cavaletti schreef:juist dus gaan we op deze verder. mijn laatste berichtje was voor VEIRL, ze woont in zwartebroek, dat ligt naast nijkerkerveen, ze wilde een slotje, erg opvallend,
Dit snap ik niet? Leg eens uit?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cavaletti schreef:juist dus gaan we op deze verder. mijn laatste berichtje was voor VEIRL, ze woont in zwartebroek, dat ligt naast nijkerkerveen, ze wilde een slotje, erg opvallend,
VeirL schreef:cavaletti schreef:juist dus gaan we op deze verder. mijn laatste berichtje was voor VEIRL, ze woont in zwartebroek, dat ligt naast nijkerkerveen, ze wilde een slotje, erg opvallend,
Waarom is dat opvallend & wat heeft dat in hemelsnaam met mn woonplaats te maken?
Paulatjuh schreef:cavaletti schreef:juist dus gaan we op deze verder. mijn laatste berichtje was voor VEIRL, ze woont in zwartebroek, dat ligt naast nijkerkerveen, ze wilde een slotje, erg opvallend,
Dit snap ik niet? Leg eens uit?
Natasja91 schreef:Ja zoiets, maar dat vind ik een beetje vergezocht.
justineke schreef:er is een nieuw topic
cavaletti schreef:Paulatjuh schreef:
nou het viel me op dat deze persoon elke keer om een slotje vroeg en elke keer melde dat de toppic niet meer over het onderwerp ging enz enz, dit wekte bij mij de indruk dat ze misschien wel in opdracht werkte voor nathaliew, zwartebroek is een plaatsje naast nijkerkerveen, maar goed ik kan het mis hebben, maar het viel me op, ik vind als iemand de toppic niks meer aan vind of zich ergens aan stoort dan moeten ze gewoon naar een andere toppic gaan,
kan het mis hebben maar vond het een beetje typisch,
HAHAHAHAHA natuurlijk niet. Ze is het er hartstikke mee oneens!
justineke schreef:er is een nieuw topic
MocroGirl schreef:ja maar dat kan niet, omdat de hond niet alleen kan zijn![]()
Zo'n bullshit!!
ik heb nog nooit gehoord over een hond die zichzelf pijnigt omdat hij baasjes weg zijn!!