Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Op z'n pootjes wsn.
Desiree, ik kwam daarstraks een interessante quote van jou tegen:Desiree schreef:Ze is daarna begonnen met het martelen van huisdieren tot de dood er op volgde (ik moet het mens niet in mijn handen krijgen want wat er ook aan vooraf is gegaan, dit is nooit te rechtvaardigen) (...)
Nou ben ik eerlijk gezegt razend benieuwd wat jouw vriend en wijlen jouw buurman beter maken dan deze mevrouw.
Desiree schreef:Sja, het is jammer dat ik de katteneigenaren niet achter slot en grendel zou kunnen doen. Anders deed ik dat zeker. Want er zijn veel vogelhaterse onder de kattenliefhebbers. Dat getuigen de reacties hierboven wel.
cheyenne01 schreef:ja, de buurman heeft een vangkooi met vis erin......vangt ze gooit er water overheen en laat dan de hond er een uur naar blaffen....kat in doodsangst probeert dwars door het gaas te gaan en haalt zichzelf dus finaal open aan de scherpe delen.....
cheyenne01 schreef:met poes gaat het trouwens prima nu, heeft alleen een hekel aan honden en buren......
cheyenne01 schreef:@desiree........in onze buurt heeft 90 % van de bewoners 1 of meerdere katten, had de bewuste buurman mijn kat gevangen, water erover gegooid en dan weer losgelaten was het resultaat hetzelfde geweest en was de kat er zonder verwondingen afgekomen......had hij de hond erachteraan gestuurd zonder mijn kat op te sluiten prima, dan kan mijn kat zich verweren.....en als laatste, mijn kat kan het niet helpen dat ik hem niet binnen houd, als de buurman een probleem heeft kan hij bij mij komen......dan zoek ik een oplossing, en niemand hoort mij klagen over het constante geblaf en gejank van zijn hond!! het is een hond en die moet zijn energie kwijt, prima....maar laat mijn katten dan ook in vrede voorbij komen.....ze gaan nooit bij anderen in de tuin, alleen nu werden ze gelokt met vis, das niet echt eerlijk he? ik ken geen kat die dat kan weerstaan.
Desiree schreef:Sas heeft verder niet helemaal begrepen wat ik geschreven heb. Dat is duidelijk. Ik ga niet alles meer herhalen.