xYaartje schreef:JJ4: Ach. Daar zie je het inderdaad op de foto. Dank je wel voor het delen van je ervaring ook. Dat helpt echt veel!
Wel sneu dat die er nog een hersenbloeding bij kreeg, maar hij heeft een mooie leeftijd behaald.
Graag gedaan hoor. Natuurlijk is het verloop voor elke kat anders, misschien gaat jouw lieverd zo ineens weer opleven en nog jaaaaaaren mee!

Mijn vorige dame (Donna heette ze), is ook 19 geworden terwijl ze op haar 10e al “afgeschreven” was door mijn toenmalige dierenarts. Ik heb toen gezegd dat ik er even over na wilde denken en heb haar weer meegenomen. Ik heb toen besloten haar volledig over te zetten op KVV en Barf, dat heeft haar gered.
De hersenbloeding die Sem kreeg gebeurde voor mijn ogen. Gelukkig heb ik ook een hele goede band met mijn dierenarts, ze was er binnen 3 kwartier en heeft hem geholpen om het tijdelijke voor het eeuwige te verruilen. Dat laatste stukje ging heel vredig.
Er is veel van hem gehouden, zijn gouden jaren heeft ie mogen doorbrengen op het platteland, dus ik denk met heel veel liefde aan hem terug. Hij heeft een mooi plekje gekregen vlakbij de boom waar hij altijd zijn nagels aan scherpte.

Het is een moeilijk stukje als ze op hun einde lopen, het is een proces waarbij je steeds je verwachtingen bij moet stellen. Ik denk zolang ze niet in pijn leven en er nog aardigheid in hebben, mooi laten lopen en laten weten dat je heeeeeel veel van ze houdt.
En dat zit bij jou wel goed zo te lezen.