karijn schreef:Wat heeft TS eraan dat er hier of op haar of op haar man afgegeven wordt? Niks.
Ze zitten niet hetzelfde in de strijd en ik denk dat haar definitie van lijden heel anders is dan zijn definitie van lijden. Zij is een gevoelsmens, hij in mindere mate. Ik zeg niet dat hij geen gevoel heeft maar hij is anders dan TS qua gevoelens. En dat botst enorm en helpt beiden niet om een gezamenlijke beslissing te nemen.
TS, wanneer vindt jouw man het wel zulk lijden dat hij zegt nu is het klaar, we laten hem gaan?
Ik denk alleen niet dat filmpjes blijven sturen naar de dierenarts heel veel gaat helpen. Je forceert dan misschien de dierenarts tot het nemen van de beslissing terwijl die toch echt bij jullie ligt.
Het is een hele vervelende situatie nu. TS, sterkte. Ik hoop dat jij en je man er samen uit komen.
Ehhhh, zelf zit je nu ook vanaf een scherm te oordelen hoe haar man in elkaar zit. En ken je TS goed dan?
senna21 schreef:Eens met Karijn. Wat een absurde reacties hierboven.
Ik heb geen tip voor je TS, maar wil je veel sterkte wensen.
TS plaatst dit topic en vraagt advies. Daar kiest ze zelf voor. Zij plaatst zelf hoe haar man reageert en wat de problemen zijn onderling hierover. Dat is dus part van het probleem en dan is het toch echt wel heel menselijk dat mensen daar ook iets van vinden. Ze heeft immers al aangegeven hoe slecht de hond is en hier zitten vaak dierenliefhebbers of mensen die beweren dat te zijn. De man werd afgekraakt, en misschien terecht, maar dat had niemand gedaan als TS zelf het niet zo plaatst.