Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:StalNollie schreef:Groter als een boerenfoxje lijkt me, heeft nogal stevige brede pootjes
Nee hoor dit hondje zal niet groter worden.
Gefeliciteerd met je pupje, TS!
Booooo schreef:Dank je wel allemaal!![]()
Hebben jullie nog leuke naam suggesties? Hij heet nu Winter, maar dat vinden we toch iets minder. Het is dus een reu. Mijn vriend kwam aan met Rambo, maar het is 1x blazen en hij is weg verwacht ik dus die naam is niet echt toepasselijk![]()
Ik vind zelf Lucky of Buddy wel leuk, maar komt denk nogal veel voor. Mijn dochtertje vind Bubble leuk.
StalNollie schreef:Ben benieuwd hoe die uitgroeit maar ik heb nu een nest liggen die worden ongeveer 30cm hoog die staan echt een stuk minder hoog en minder breed op de voeten. (Zijn 7.5 week). Dus als ik vergelijk met andere nesten van rassen zal het me niet verbazen als deze toch zeker wel groter word dan dat. Maar de tijd zal het uitwijzen karakter is uiteindelijk belangrijkste
Little_Gift schreef:Giardia is niet noodzakelijk de schuld van de stichting, dat kan hij ook nadien opgelopen hebben, net zoals vlooien.
Waarop is het gebaseerd dat hij veel jonger zou zijn dan gezegd?
Nyaleti schreef:TS waar zitten hun met het 'asiel'?
Als ik nu Google krijg ik alleen maar hele slechte reviews die heel duidelijk op broodfok wijzen. Geen enkele website van hun zelf.
Lukasje schreef:Mooie foto’s ! Bubbel is ook knap geworden!
Jammer wel dat je deze ervaring hebt. Weet je toevallig wanneer en op welke zender dit uitgezonden wordt? Het feit dat er undercover gefilmd werd, doet toch vermoeden dat er reden is om dit te doen, dat er al klachten waren?