Komende 2 weken worden er bijna 50 kittens geënt en komen daarna ter adoptie. Nog even daar gelaten alle jongere kittens.. De mama’s zijn ook ontzettend lief ja enorm sociaal
Inmiddels staan de meeste kittens van de familie ‘T’ al op de site voor adoptie. Tobi, Tira en Tommie zijn al gereserveerd. Tycho is in mijn hart al gereserveerd :’) maar ook hij komt toch echt ter adoptie </3
De mama’s zijn nu dus ook beschikbaar, daar zoeken we een huisje voor waar ze samen kunnen blijven.
Dinsdag krijgen ze hun 2e enting, daarna blijven ze in het asiel in de kittenkamer. Vanuit daar kunnen mensen kennis met ze maken en adopteren, dat scheelt mij 10 afspraken thuis en 10 ritjes naar de Ark. Ik laat het in huis dan even leeg tot er een nieuw oproepje komt, even tot rust komen en een keer écht goed schoonmaken.
De weken zijn weer voorbij gevlogen met ze! Maar zoveel kittens tegelijkertijd komen er niet meer in :’)
De entingen zijn uitgesteld naar volgende week. De mama’s worden morgen gesteriliseerd en zijn al gereserveerd om samen naar een huisje te gaan
Helaas heb ik deze avond afscheid moeten nemen van de lieve Tias, hij begon vorige week ineens heel veel af te vallen. Ondanks medicatie en dierenarts bezoeken kwam hij niet aan en deze avond ging het extreem slecht met hem. Er was geen goed vooruitzicht meer voor hem en hebben hem verder lijden moeten besparen.. Het blijft iedere keer ontzettend verdrietig als een kat het niet haalt. We hebben alles op alles gezet om hem te helpen, maar hij mag nu zorgeloos rond rennen in de eeuwigheid </3
Nog een foto’tje van gisteren ochtend bij de dierenarts, toen ik weer een beetje hoop begon te krijgen
De mama’s zijn nu bij de Ark, daar blijven ze voor de sterilisatie en tot ze geadopteerd zijn. Dus de kittens zijn nu officieel moeder-af en ze doen het goed!