Zelfreinigende kattenbak - ervaringen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:47

Yv_ schreef:
Dusja... Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe. Aan de ene kant wil ik nu gewoon graag de Robot Litter, omdat daar nauwelijks slechte woorden over te vinden zijn. Maar aan de andere kant is dat wel weer echt een flinke uitgave en heeft Petlux echt een deuk in mijn vertrouwen in electrische kattenbakken geslagen, waardoor ik eigenlijk liever eerst een goedkoper exemplaar probeer.. Lastig, lastig...

Ik ben superblij met mijn Litter Robot. Ja, het is veel geld, en ik zat er ook echt tegenaan te hikken, maar je bent 't zo vergeten als hij jarenlang lekker staat te draaien. Misschien even een Welkoop klantenavond afwachten? Het blijft erg prijzig, maar dan scheelt het in ieder geval 20%..

Fitzroy

Re: Zelfreinigende kattenbak - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:49

Je kunt ook op MP kijken, er staan er genoeg, zelfs nieuw in doos.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:04

Ooo, dat is een goede van jullie, bedankt! Marktplaats ben ik dan niet zo van, maar Welkoop kan in inderdaad wel even afwachten, is meestal toch eens in de zoveel weken (bestel dan altijd een grote zak Orijen, scheelt aanzienlijk :) ), dus dat geduld kan er ook nog wel af. Thanks!

En wat is veel geld.. Nu heb ik ook zo'n 350 euro "weggegooid" en al bijna 2 jaar ellende... Het is op dit punt echt meer van goh, wil/durf ik er dit keer weer zo veel geld aan uit te geven.. Wat gaat het me opleveren. Komt echt door het hele gedoe van de afgelopen krappe 2 jaar, want normaal ben ik dus helemaal niet zo.

Ik zit serieus op het punt dit door te sturen naar een vriendin van me die advocaat is. Kan toch niet dat ze hier gewoon mee wegkomen door simpelweg niet meer te reageren als het ze niet aanstaat :r ..
Denk zelf namelijk dat het voordeel aan mijn kant ligt, ook gezien via mail en app gemakkelijk te bewijzen is dat het niet uit het niets komt en dat ik al daadwerkelijk zo lang met problemen kamp.

Edit: Wat is het verschil tussen de Litter Robot 3 en 4? Met -20% scheelt het maar een paar tientjes op de uiteindelijk prijs namelijk..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:28

Fitzroy schreef:

Nieuw in doos zou ik nog aandurven, mits echt niet gebruikt.

Maar anders zou ik mij afvragen waarom ze op MP staan.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:37

Yv_ schreef:
Ik ben me ook aan het oriënteren op een andere. Heb een aardig akkefietje lopen met Petlux en tot dusver hebben ze niet meer gereageerd.

We zijn nu 1 3/4 jaar verder met het hele proces. Maart 2024 bestelde ik de V3, die zou in juli geleverd worden. Werd uiteindelijk januari 2025. De bak deed het een paar weken goed, daarna problemen. Vaak spontane legingen, waarbij zeker een derde van het grit naast de bak terecht kwam en ook ónder de bak, waar dus technische snufjes zitten. Bak was ook niet aan te sluiten op de app.
Uiteindelijk na veel heen en weer gemaid en gebel, heb ik in april 2025 een nieuw exemplaar gekregen. Deze kwam met kapotte afvallade aan. Die heb ik meegestuurd met mijn oude bak en mijn oude lade in de nieuwe machine gedaan. Netjes Petlux hierover geinformeerd, geen reactie op gekregen.

Ook deze nieuwe bak was niet op de app aan te sluiten, maar ach, hij deed het. Voor een paar weken.. Daarna begon het gezeik weer. Spontane legingen, maar ook geen reactie op knoppen indrukken. Ook meer ernstigere dingen, zoals de schoonmaakcyclus beginnen terwijl er een kat ín zit. Gelukkig springen die van mij er meteen uit, maar dat is echt not done. Tevens plakt werkelijk élk soort en merk grit aan de bodem vast, waardoor er plakkaten achterblijven en ik alsnog elke dag aan het scheppen was. Het resulteerde erin dat er ineens tijdens een cyclus heel wat van die plakkaten naar beneden kwamen hierdoor het plastic rooster brak. Ik belde Petlux, maar kreeg een bandje en de verbinding werd verbroken. Op dat moment was ik het goed zat en heb ik de stekker eruit getrokken. Ik was immers toch al elke dag bezig met scheppen, dan maar zonder stroom.

Vorige week bedacht ik me ineens dat ik het eigenlijk wel weer een keer kon proberen met stroom. Geprobeerd om 'm op de app aan te sluiten en wonder boven wonder lukte dat! Dat begon positief! Helaas was dat ook het enige. Sindsdien nog steeds dezelfde problemen als een tijdje terug. Hierop heb ik ze een app gestuurd, waar ik wederom pas dagen later antwoord op kreeg. Ik moest de software updaten.. Uhm, ik heb net sinds 2 dagen pas de app, dus dat ding ís up to date. Geen reactie meer. Dag erna wéér spontane legingen, dus ditmaal weer foto's én filmpje gestuurd. Toen lag het aan het motortje; of ik ze nog 1 kans wilde geven, dan zou ik een wit leenexemplaar krijgen en zou ik in januari weer een nieuwe zwarte krijgen. Aangegeven dat ik niet zeker was of ik dit wilde, omdat ik de vorige keer bij toezegging op het laatste moment nog even te horen kreeg dat ik een bizar bedrag aan borg voor het leenexempaar moest betalen. En dat mijn voorstel eigenijk was dat ze mijn volledig aankoopsom terugstoren, mij een doos toezenden en ik nadat ik het geld terug heb alles, incl accessoires, netjes naarr hun terugstuur.

Toen kreeg ik een heeeeeeel lang bericht terug over hun algemene voorwaarden, dat ik ze wettelijk een kans moet geven om het op te lossen, dat de retourtermijn is verstreken en dat ze retouren via hun voorwaarden behandelen en naar hun inzicht de waarde terugbetalen.

Ik snáp dat ze het proberen, maar ik ben gekke Henkie niet. Ik geef ze al bijna een jaar de tijd om de problemen op te lossen en doordat ik ze zo veel ruimte geef, is de termijn vanzelfsprekend verstreken. De V3 is een gebrekkig apparaat en het blíjft ook in gebreke. Daarbij zijn de dingen die ondertussen stuk zijn het gevolg van de gebreken van het apparaat, dus er is geen sprake van waardevermindering door gebruik. Alleen door gebreken. Ik voldoe dus keurig aan de wettelijke Nederlandse norm en heb ze nogmaals én voor de laatste keer mijn verzoek verteld.

Je raadt het al.. Geen antwoord meer...

Ik ben echt zo klaar met dat bedrijf. Grootste miskoop van mijn leven en het is de energie die ik er in heb gestoken allemaal niet waard. Mensen, hoe leuk het ook lijkt: koop NIET de Petlux V3. Zie hierboven de uitgebreid omschreven defecten.

Dusja... Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe. Aan de ene kant wil ik nu gewoon graag de Robot Litter, omdat daar nauwelijks slechte woorden over te vinden zijn. Maar aan de andere kant is dat wel weer echt een flinke uitgave en heeft Petlux echt een deuk in mijn vertrouwen in electrische kattenbakken geslagen, waardoor ik eigenlijk liever eerst een goedkoper exemplaar probeer.. Lastig, lastig...

Ah wat verdrietig... Ik kreeg de bak in een van de eerste leveringen.
Wederom direct dezelfde problemen..
De negatieve reviews kwamen binnen, en ze boden een nieuwe aan.. direct had ik zoiets ik vertrouw het niet en ik wil het retour.
Gelukkig deden ze in het begin niet moeilijk.. achteraf gezien blij mee, want ik had het gevoel met al dat commentaar dat het niet heel geweldig gaat met die bak..
Maar wat verdrietig dat het bij jou zo gaat..

Ik denk dat petlux zich voor de kop slaat en zich heel erg verkeken heeft op deze campagne..
Geld verzamelen voor hun idee en daarna de productie starten en totaal mislukken..
Had een mooi iets kunnen zijn, maar ze hadden beter een behoorlijk goed kunnen testen.

Ik heb hier nu de liter robot 4 via een bokker haast nieuw. En werkt echt super!
Ik zit tijdelijk in een vakantie woning en ik zie gewoon dat mijn katten de robot missen. :') ik ook stiekem!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 16:44

Bellatrix schreef:
Fitzroy schreef:

Nieuw in doos zou ik nog aandurven, mits echt niet gebruikt.

Nou, bijvoorbeeld omdat ze er niet in willen en het eng vinden haha. :+

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 19:37

Hier erg tevreden met de Petree Cube 3

Kreeg vanmorgen net na de kids wegbrengen de melding dat ie vol was. Oeps.. snel langs huis om de bak te doen. Stom van me.

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 20:10

Zijn er mensen met ervaring met de Poopy Nano 2?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 20:24

Bellatrix schreef:

Onze haarbal had ook totaal geen interesse voor die dure Litter. Fennypower heeft hem dus van mij overgenomen. Niet meer in de doos maar toch echt nooit gebruikt

Riviera87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 09:52

Ik heb de poopy nano 2 besteld. Hopelijk is het dan een update tov de eerste variant. Komt wel pas in april ivm de Black friday actie. Ik ben heel benieuwd, mijn twijfels zijn: durven mijn katten er wel op, is de bak niet te klein (absoluut te klein volgens normen icatcare), is het veilig, is de instap niet te hoog (kat met artrose). waarom toch gekozen: kan het gewicht bij houden katten, kan monitoren hoe vaak en of ze op de bak zijn geweest (1 met blaasontsteking geschiedenis) en in theorie altijd 1 schone bak beschikbaar waar katten veel waarde aan hechten.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 13:35

Voor de Whisker Litter Robot zoekers - ik krijg net een mail.
A.s. zondag is er weer 20% korting bij de welkoop :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 13:41

Ik zag net ineens dit topic op de homepage van bokt.
Wij hebben sinds kort een Neokasa en daar zijn we erg tevreden mee!
Doet het goed, makkelijk in te stellen en heeft geen gevaar voor de katten.
De bak sluit nooit helemaal af als deze draait en er zit een sensor in dattie stopt met draaien als er gewicht op komt.
Maar dus zelfs als die sensor stuk gaat, is er geen gevaar voor katten :)
Hier doen ze het er allemaal goed op.
Deze bak kan tot 9 kilo dacht ik. Onze maine coon van 7 kilo doet het er netjes op, maar en grotere kat zou ik eigenlijk niet vinden passen, dit gaat net.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 16:45

Nou voor de mensen die nog geinteresseerd waren in hoe het afgelopen was met Petlux... :').

Het begon werkelijk als 1 groot fiasco. Ik had via mail de afspraak gemaakt om rond 11:00 bij Petlux te zijn om het apparaat af te geven en dan zouden ze ter plaatse mijn betaalverzoek van de volledige aankoopsom voldoen. Ik zaterdag in de auto op weg naar Woerden. Klein uurtje rijden, maargoed, als ik dan van al het gezeik af zou zijn, was het me het waard. Daar aangekomen was er echter nergens teken van leven. Ik dacht nog dat ze zich misschien verslapen hadden, dus ben op mijn gemak nog even een sigaretje gaan roken, maar na een minuut of 10 werd ik toch wel wat ongerust. Op de bellen gedrukt; geen gehoor. Het telefoonnummer op de deur gebeld; bandje. Het whatsapp nummer gebeld; bandje. Het whatsapp nummer via Whatsapp gebeld; constant overgaan. Geappt naar het Whatsapp nummer; geen reactie. Ik besloot naar de buurman te gaan om te vragen of hij toevallig het nummer van de eigenaar of van een medewerker had zodat ze geïnformeerd konden worden dat ik er was. Helaas ook verspilde moeite.

Uiteindelijk is het me via een manier (ga ik hier niet open en bloot neerzetten btw, maar nieuwsgierige aagjes mogen mijn methode opvragen via PB :+ ) gelukt om contact te krijgen en rond 11:50 kwam er eindelijk iemand opdagen. Dit bleek de eigenaar te zijn en die had geen weet van de afspraak. Tevens waren zo'n 70% van de problemen die ik met de bak had niet bij hem bekend. Wel algemeen, maar niet specifiek mijn problemen. Ter plaatse is het geld overgemaakt door hem (hij had geen toegang tot de Whatsapp waarin mijn betaalverzoek staat) en uiteindelijk heb ik met hem binnen nog even een theetje gedronken en op ons gemak over de problemen van de V3 gepraat.

Ik moet zeggen; het is een leuke en enthousiaste man die achter zijn product staat. Lang verhaal kort komt het er eigenlijk op neer dat ze te vroeg met de promotie(s) zijn begonnen en dat ze hierdoor uiteindelijk moesten kiezen tussen 2 kwaden: mensen nóg langer laten wachten, of de langwachtende mensen het niet lang genoeg geteste product toesturen. Ze hebben voor het laatste gekozen en kampen dus met tal van klachten die dus door de problemen komen. Hoe pissig ik ook was; zijn eerlijkheid en enthousiasme hebben me toch wel wat week gemaakt en ik geloof écht dat hij ooit een perfecte kattenbak op de markt zal brengen. Hoewel ik deze niet zal kopen :'), heeft hij me écht weten overtuigen in de tijd dat ik er was. Hoop voor hem wel dat hij beter personeel heeft tegen die tijd _O-.

Al met al: Johan, de eigenaar, is een toffe vent die luisterde naar mijn kant van het verhaal en ook de fouten van Petlux toegaf. Zonder gezeur is het geld overgemaakt (plús mijn geëiste extra kosten voor benzine en verspilde tijd - zonder morren dus zéker een vermelding waard!) en hebben we zelfs nog even staan lachen. Mijn mening over het bedrijf verandert hiermee echter niet, omdat ik zélfs op die dag gewoon nog ben voorgelogen doordat er niemand kwam opdagen op de afspraak. Maargoed, dat is meer het werk van het personeel. Alhoewel hij de leiding over zijn personeel heeft, dus hiervan ook beter op de hoogte hoort te zijn imo. Maargoed, mijn probleemgeval is in elk geval opgelost.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 20:10

Yv_ schreef:
Nou voor de mensen die nog geinteresseerd waren in hoe het afgelopen was met Petlux... :').

Het begon werkelijk als 1 groot fiasco. Ik had via mail de afspraak gemaakt om rond 11:00 bij Petlux te zijn om het apparaat af te geven en dan zouden ze ter plaatse mijn betaalverzoek van de volledige aankoopsom voldoen. Ik zaterdag in de auto op weg naar Woerden. Klein uurtje rijden, maargoed, als ik dan van al het gezeik af zou zijn, was het me het waard. Daar aangekomen was er echter nergens teken van leven. Ik dacht nog dat ze zich misschien verslapen hadden, dus ben op mijn gemak nog even een sigaretje gaan roken, maar na een minuut of 10 werd ik toch wel wat ongerust. Op de bellen gedrukt; geen gehoor. Het telefoonnummer op de deur gebeld; bandje. Het whatsapp nummer gebeld; bandje. Het whatsapp nummer via Whatsapp gebeld; constant overgaan. Geappt naar het Whatsapp nummer; geen reactie. Ik besloot naar de buurman te gaan om te vragen of hij toevallig het nummer van de eigenaar of van een medewerker had zodat ze geïnformeerd konden worden dat ik er was. Helaas ook verspilde moeite.

Uiteindelijk is het me via een manier (ga ik hier niet open en bloot neerzetten btw, maar nieuwsgierige aagjes mogen mijn methode opvragen via PB :+ ) gelukt om contact te krijgen en rond 11:50 kwam er eindelijk iemand opdagen. Dit bleek de eigenaar te zijn en die had geen weet van de afspraak. Tevens waren zo'n 70% van de problemen die ik met de bak had niet bij hem bekend. Wel algemeen, maar niet specifiek mijn problemen. Ter plaatse is het geld overgemaakt door hem (hij had geen toegang tot de Whatsapp waarin mijn betaalverzoek staat) en uiteindelijk heb ik met hem binnen nog even een theetje gedronken en op ons gemak over de problemen van de V3 gepraat.

Ik moet zeggen; het is een leuke en enthousiaste man die achter zijn product staat. Lang verhaal kort komt het er eigenlijk op neer dat ze te vroeg met de promotie(s) zijn begonnen en dat ze hierdoor uiteindelijk moesten kiezen tussen 2 kwaden: mensen nóg langer laten wachten, of de langwachtende mensen het niet lang genoeg geteste product toesturen. Ze hebben voor het laatste gekozen en kampen dus met tal van klachten die dus door de problemen komen. Hoe pissig ik ook was; zijn eerlijkheid en enthousiasme hebben me toch wel wat week gemaakt en ik geloof écht dat hij ooit een perfecte kattenbak op de markt zal brengen. Hoewel ik deze niet zal kopen :'), heeft hij me écht weten overtuigen in de tijd dat ik er was. Hoop voor hem wel dat hij beter personeel heeft tegen die tijd _O-.

Al met al: Johan, de eigenaar, is een toffe vent die luisterde naar mijn kant van het verhaal en ook de fouten van Petlux toegaf. Zonder gezeur is het geld overgemaakt (plús mijn geëiste extra kosten voor benzine en verspilde tijd - zonder morren dus zéker een vermelding waard!) en hebben we zelfs nog even staan lachen. Mijn mening over het bedrijf verandert hiermee echter niet, omdat ik zélfs op die dag gewoon nog ben voorgelogen doordat er niemand kwam opdagen op de afspraak. Maargoed, dat is meer het werk van het personeel. Alhoewel hij de leiding over zijn personeel heeft, dus hiervan ook beter op de hoogte hoort te zijn imo. Maargoed, mijn probleemgeval is in elk geval opgelost.

Woww... Gelukkig het geld terug!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 20:38

Wij zijn ook echt totaaaaal niet tevreden over de v3 en hebben precies dezelfde problemen. Die van ons zijn alleen niet zo heel lang geleden begonnen, dus wij hebben volgens mij echt gewoon pech.

We zijn nu toch langzaam voor een litter robot aan het kijken

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 20:57

Zijn er hier mensen met een neakasa of cat elite?

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 21:34

Ik heb hier inmiddels al even een Poopy Nano 2 staan en ben er erg tevreden over! Hij doet het goed. Met mijn 3 katten zitten de zakjes wel snel vol, maargoed wat verwacht je anders haha

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 22:03

Sky_As schreef:

Wij hebben sinds een poosje een neakasa!

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 23:22

Ik heb nu een tweede Petree en deze geeft wederom storing. Hij doet dit standaard bij het terugdraaien en vind hem ook wel snel vies worden.

Ben nu in geaprek met Petree om het op te lossen maar misschien ga ik toch de overstap maken naar een ander merk.

Ik lees alleen zo bizar veel meningen. Ik wil dat hij goed aangeeft als hij vol zit en niet om de haverklap staat te piepen om niks..

Iemand ook deze ervaringen met de Petree?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:50

Ik wilde dus na dat gezeik met Petlux wachten tot een mooie aanbieding bij Welkoop voor de LitterRobot, maar een vriendin van me zei dat er eentje bij de Action was van Hombli, dus besloot ik die even voor tussendoor te kopen, dat ik in elk geval niet constant hoefde te scheppen. Was 160 euro en dat ding werkt écht als een tierelier! Netjes bericht als de bak vol is (met 2 katten is dat wel vrij snel; een dag of 3-4), welke kat (dmv gewichtsaanduiding) erop is geweest en hoe lang, eventuele andere meldingen (ik had na een schoonmaak het deksel er niet goed op gedaan en dat gaf de app ook netjes aan), wanneer de geurfiter vervangen moet worden en er zit zelfs een steriliator dmv paars licht op die je handmatig/via app kan doen of automatisch op een bepaald tijdstip (of meerdere) kan laten uitvoeren.

Ik ben echt positief verrast, had nooit verwacht dat zo'n goedkoop ding het zo goed zou doen. Maakt ook nogeens de helft minder geluid dan die V3, ook een mooie bijkomstigheid. Het is een beetje een zoemgeluid, dus toen die de eerste keer draaide dacht ik eigenlijk dat ik een deur van mijn koelkast open had laten staan oid :').

Dus de LitterRobot zit nog wel in de planning, maar heeft nu niet zoveel haast meer. Enige nadeel van deze vind ik dat het het standaard formaat is en ik wil eigenlijk groter. Terwijl ze er wel gewoon goed inpassen hoor! Deze actie is er volgens mij niet meer, maar Hombli heeft wel een nieuwe met camera ook erin.

Edit: hij is er wel weer als weekactie
https://shop.action.com/nl-nl/p/8721022 ... -kattenbak

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 20:11

Die heb ik dus ook. Maar er maakt er maar eentje incidenteel gebruik van. Bij mij valt dat schepje er wel snel uit.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 20:23

Yv_ schreef:
Ik wilde dus na dat gezeik met Petlux wachten tot een mooie aanbieding bij Welkoop voor de LitterRobot, maar een vriendin van me zei dat er eentje bij de Action was van Hombli, dus besloot ik die even voor tussendoor te kopen, dat ik in elk geval niet constant hoefde te scheppen. Was 160 euro en dat ding werkt écht als een tierelier! Netjes bericht als de bak vol is (met 2 katten is dat wel vrij snel; een dag of 3-4), welke kat (dmv gewichtsaanduiding) erop is geweest en hoe lang, eventuele andere meldingen (ik had na een schoonmaak het deksel er niet goed op gedaan en dat gaf de app ook netjes aan), wanneer de geurfiter vervangen moet worden en er zit zelfs een steriliator dmv paars licht op die je handmatig/via app kan doen of automatisch op een bepaald tijdstip (of meerdere) kan laten uitvoeren.

Ik ben echt positief verrast, had nooit verwacht dat zo'n goedkoop ding het zo goed zou doen. Maakt ook nogeens de helft minder geluid dan die V3, ook een mooie bijkomstigheid. Het is een beetje een zoemgeluid, dus toen die de eerste keer draaide dacht ik eigenlijk dat ik een deur van mijn koelkast open had laten staan oid :').

Dus de LitterRobot zit nog wel in de planning, maar heeft nu niet zoveel haast meer. Enige nadeel van deze vind ik dat het het standaard formaat is en ik wil eigenlijk groter. Terwijl ze er wel gewoon goed inpassen hoor! Deze actie is er volgens mij niet meer, maar Hombli heeft wel een nieuwe met camera ook erin.

Edit: hij is er wel weer als weekactie
https://shop.action.com/nl-nl/p/8721022 ... -kattenbak

Klinkt goed. Dus jij zou die van de Action wel aanraden?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 20:50

fleurtjeuh schreef:
Sky_As schreef:

Hoe zijn de ervaringen? Ben je tevreden?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:17

Sky_As schreef:
fleurtjeuh schreef:

Hoe zijn de ervaringen? Ben je tevreden?

Erg tevreden! Doet het goed, zelfs de 7kg maine coon past er in.
We hebben 4 katten en de bak is ongeveer iedere 4 dagen vol.
De app stuurt netjes meldingen en zelfs een mailtje als de bak vol is

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 06:45

Klinkt goed. Zou een Maine Coon van 8-10 kg er ook in passen?
Hij of zij is gisteren pas geboren hoor, dus het duurt nog bijna 4 maanden voor hij/zij komt... Maar voor het geval de kat wel groot wordt, zou het fijn zijn als het zou passen.

Ben wel ook nog benieuwd of mensen ervaring hebben met de pet Marvel, die is toch 60 euro goedkoper...

Ik koop hem sowieso pas volgend jaar ook ivm de garantie, en bij twijfel wordt het de neakasa want daar lees ik verder goede dingen over